Complimenten aan T-Mobile Pro Assist

Complimenten aan T-Mobile Pro Assist discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone naar pro assist verstuurd 4 weken geleden ongeveer. Vandaag gebeld en hij was "gereed". Dus ik vragen of ze alles hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 September 2011, 23:56
» iPhone 6 Plus 128GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 April 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.461
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Lightbulb Complimenten aan T-Mobile Pro Assist

Ik heb mijn iPhone naar pro assist verstuurd 4 weken geleden ongeveer.
Vandaag gebeld en hij was "gereed". Dus ik vragen of ze alles hebben kunnen repareren, waarop de man zei: nee, volgens het reparatie centrum was hij niet meer te repareren en krijgt u een nieuwe opgestuurd.
Nou ik zei de beste man dat ik dat raar vond maar natuurlijk wel accepteerde.
Het enigste wat ik aangaf aan pro assist was dat de buitenkant vol zat met krassen en 1 barst en of dus alleen de buitenkant vervangen kon worden.
Dat had hij genoteerd. Dus op deze manier geholpen te worden vind ik zeer goed.
Dus mijn complimenten aan pro assist.
En omdat ik graag de iphone 5 wil en al een tijdelijk ander toestel heb kan ik deze voor veel meer verkopen dus ben zeeeer tevreden

Laatst gewijzigd door XIII; 20 September 2011 om 00:00. Reden: Verzekeringsfraude verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29 November 2011, 21:10
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 August 2010
Berichten: 10
Standaard

volgens mij ben jij de enige ik wacht al 10 weken op dat bedrijf. de reden dat hij kapot is: waterschade, heb hem in de wc laten vallen, oke prima duidelijk.
wat doen zij? ze doen er inmiddels 10 weken (!?) over om het probleem vast te stellen in het reparatie centrum, het probleem lijkt me duidelijk. verder houden ze je niet op de hoogte en als je ze wilt bereiken sta je met gemak 30 minuten in de wacht.. nee bij pro-assist weten ze niet wat ze doen..
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Pro-assist mcman iPhone algemeen 1647 17 November 2014 09:12
Problemen T-Mobile - Pro Assist DO x 010 T-Mobile 1 29 November 2011 21:02
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16 September 2010 18:00
Pro-assist verzekering vraag. Bengtiphone iPhone algemeen 4 11 September 2010 18:48
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17 June 2009 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.