iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Tmobile contractverlening wegens vertraging iphone 4s (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/99936-tmobile-contractverlening-wegens-vertraging-iphone-4s.html)

diederikb 05-10-11 12:26

Tmobile contractverlening wegens vertraging iphone 4s
 
Hallo,

In juni dit jaar werd ik na het aflopen van mijn abonnement van T-mobile (2 jarig 3Gs) gebeld door een van hun medewerkers met de vraag of ik misschien de iphone 4 tegen lagere kosten wilde aanschaffen. Ik heb toen gemeld dat ik liever wilde wachten tot de volgende generatie iphone (4s/5, was toen nog niet bekend). Toen werd er een contractverlenging aangeboden die ontbonden zou kunnen worden zodra er een nieuw toestel van apple zou verschijnen. Dit heb ik toen aangenomen.

Nu een paar maanden later, de dag na dat de iphone 4s is geïntroduceerd door Apple besloot ik maar eens te bellen naar T-mobile met de vraag hoe het zat met die contract ontbinding. En ja, je raad het al, hier weten ze natuurlijk helemaal niks van af.

1 jaar geleden zaten vroege kopers van de iphone 3G in hetzelfde schuitje toen ze wilde overstappen naar de iphone 4. Hier zijn toen ook veel klachten bij T-mobile gemeld, waarna ze aanhadden gegeven dat deze verkoopstrategie niet meer gebruikt zou worden. Helaas is dat nu dus wel het geval.

Iemand anders die met hetzelfde probleem zit of heeft gezeten? Oplossingen om T-mobile alsnog mijn contract te laten ontbinden?
Zou het ontzettend waarderen!

Gr. Diederik

ballegooier 05-10-11 13:06

Waarom had je überhaupt weer iets afgesloten? Je kon je abonnement toch gewoon door laten lopen? Je had helemaal niet hoeven verlengen. En dan had je nu per maand op kunnen zeggen of verlengen...

T-mobile heeft je gestrikt vrees ik.

En je hebt verder ook geen bevestiging van jouw afspraak / 'deal' gekregen, zwart op wit?

diederikb 05-10-11 13:23

Ik was er ook niet van bewust destijds dat zoiets al eerder was gebeurt, ander had ik dit natuurlijk ook nooit aangegaan. Natuurlijk realiseer ik me dat ik mijn abonnement beter door had kunnen lopen, de enige reden waarom ik het ben aangegaan is dat het me dan 15 euro per maand zou schelen. Wat natuurlijk achteraf gezien niks uit zou maken.

Ik heb alleen mijn contractverlening zwart op wit, toen destijds met de hoop dat ze die deal niet zouden vergeten. Mooi achterlijk van mij dus..

ballegooier 05-10-11 13:30

Nou, als je 't zwart op wit hebt, heb je poot om op te staan!
-edit- je bedoelt denk ik dat je die níet hebt.

diederikb 05-10-11 13:33

yes helaas

T1m 10-10-11 19:01

Telfort heeft mij vandaag hetzelfde aangeboden...

Ik ga nu terug bellen om te vragen of andere medewerkers hier vanaf weten anders heb ik nog 7 dagen om onder mijn verlening uit te komen...

Iphone3Gs 11-10-11 13:28

en laat het zwart op wit maken, dan heb je in iedergeval meer bewijs, zeg maar gerust een extraatje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.