Tmobile contractverlening wegens vertraging iphone 4s

Tmobile contractverlening wegens vertraging iphone 4s discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In juni dit jaar werd ik na het aflopen van mijn abonnement van T-mobile (2 jarig 3Gs) gebeld door een van hun medewerkers met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 5 October 2011, 12:26
diederikb's schermafbeelding
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 March 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 17
Angry Tmobile contractverlening wegens vertraging iphone 4s

Hallo,

In juni dit jaar werd ik na het aflopen van mijn abonnement van T-mobile (2 jarig 3Gs) gebeld door een van hun medewerkers met de vraag of ik misschien de iphone 4 tegen lagere kosten wilde aanschaffen. Ik heb toen gemeld dat ik liever wilde wachten tot de volgende generatie iphone (4s/5, was toen nog niet bekend). Toen werd er een contractverlenging aangeboden die ontbonden zou kunnen worden zodra er een nieuw toestel van apple zou verschijnen. Dit heb ik toen aangenomen.

Nu een paar maanden later, de dag na dat de iphone 4s is gentroduceerd door Apple besloot ik maar eens te bellen naar T-mobile met de vraag hoe het zat met die contract ontbinding. En ja, je raad het al, hier weten ze natuurlijk helemaal niks van af.

1 jaar geleden zaten vroege kopers van de iphone 3G in hetzelfde schuitje toen ze wilde overstappen naar de iphone 4. Hier zijn toen ook veel klachten bij T-mobile gemeld, waarna ze aanhadden gegeven dat deze verkoopstrategie niet meer gebruikt zou worden. Helaas is dat nu dus wel het geval.

Iemand anders die met hetzelfde probleem zit of heeft gezeten? Oplossingen om T-mobile alsnog mijn contract te laten ontbinden?
Zou het ontzettend waarderen!

Gr. Diederik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 5 October 2011, 13:06
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.693
Standaard

Waarom had je berhaupt weer iets afgesloten? Je kon je abonnement toch gewoon door laten lopen? Je had helemaal niet hoeven verlengen. En dan had je nu per maand op kunnen zeggen of verlengen...

T-mobile heeft je gestrikt vrees ik.

En je hebt verder ook geen bevestiging van jouw afspraak / 'deal' gekregen, zwart op wit?
  #3  
Oud 5 October 2011, 13:23
diederikb's schermafbeelding
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 March 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 17
Standaard

Ik was er ook niet van bewust destijds dat zoiets al eerder was gebeurt, ander had ik dit natuurlijk ook nooit aangegaan. Natuurlijk realiseer ik me dat ik mijn abonnement beter door had kunnen lopen, de enige reden waarom ik het ben aangegaan is dat het me dan 15 euro per maand zou schelen. Wat natuurlijk achteraf gezien niks uit zou maken.

Ik heb alleen mijn contractverlening zwart op wit, toen destijds met de hoop dat ze die deal niet zouden vergeten. Mooi achterlijk van mij dus..
  #4  
Oud 5 October 2011, 13:30
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.693
Standaard

Nou, als je 't zwart op wit hebt, heb je poot om op te staan!
-edit- je bedoelt denk ik dat je die net hebt.
  #5  
Oud 5 October 2011, 13:33
diederikb's schermafbeelding
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 March 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 17
Standaard

yes helaas
  #6  
Oud 10 October 2011, 19:01
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 17 June 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Telfort heeft mij vandaag hetzelfde aangeboden...

Ik ga nu terug bellen om te vragen of andere medewerkers hier vanaf weten anders heb ik nog 7 dagen om onder mijn verlening uit te komen...
  #7  
Oud 11 October 2011, 13:28
» iPhone 7 32GB (Goud) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 July 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

en laat het zwart op wit maken, dan heb je in iedergeval meer bewijs, zeg maar gerust een extraatje
Reageren

Labels
contract, iphone 4s, klacht, ontbinden


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contractverlening jkroon T-Mobile 0 1 November 2010 13:25
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum T-Mobile 2 6 August 2010 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.