iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/)
-   -   Nano-simkaart Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/125118-nano-simkaart-proximus.html)

Mr.Bluestar 18-09-12 20:40

Nano-simkaart Proximus
 
Ik ben daarnet langs geweest in de belgacomshop in het Wijnegem Shopping Center om te horen of ze al proximus nano-simkaarten op voorraad hadden. De dame vertelde me dat ze deze vanaf donderdag 20 september op stock zou hebben.

Heeft er iemand anders al andere ervaringen? 20 september is op tijd maar als ik er morgen al eentje zou kunnen scoren zou ik me toch iets meer op mijn gemak voelen.

mike77 19-09-12 00:57

2 dagen ? Serieus ? Int shopping zijn meestal snel met deze dingen. 2 jaar geleden met de microsim ook..

Gewoon 2 dagen wachten..

HowowcanIgo 19-09-12 08:43

Je kan nog geen iPhone hebben om dat kaartje in te stoppen en tenzij je een ander nummer wil kan je het ook nog niet activeren of je bent onbereikbaar. Of zou je dan met een adapter werken? Dat kan wel natuurlijk... Maar ik zie de noodzaak niet om te stressen.

Howow

Mr.Bluestar 19-09-12 09:05

Op een Franstalige site stond dat je de kaartjes kon afhalen en dan later kon activeren via de klantendienst. Ze werden dus niet instant geactiveerd bij het afhalen. Er was echter nog niemand die effectief zo'n kaartje had.

Bomans 19-09-12 09:50

je kan via de website van Generation Connect een nano sim aanvragen. Onder de optie Prepaidkaart.

Maar dat is dus zonder je nummer te behouden ....

svenn15 20-09-12 00:45

Iemand een idee of dat wat gaat kosten of we het gewoon kunnen omruilen .

mike77 20-09-12 02:57

Proximus is gewoon omruilen .. Easy

svenn15 20-09-12 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 821254)
Proximus is gewoon omruilen .. Easy

Oke bedankt !

Mr.Bluestar 20-09-12 15:03

Net langs geweest langs de belgacomshop in Mortsel maar daar kon men niet vertellen wanneer ze ze gingen hebben.
Dan maar naar de klantendienst gebeld om er achter te vragen en die zeiden dat ze in Mortsel deze week nog of ten laatste begin volgende week er zullen zijn. Straks nog maar eens in Wijnegem proberen.

Mr.Bluestar 20-09-12 19:25

Daarnet in het naar huis komen langs de belgacomshop in Deurne gestopt. Daar wisten ze van niks en volgens hen zou de kaart pas uitkomen bij de release in België :mad:
Dan maar terug naar de shop in Wijnegem. Had dezelfde dame als eerder deze week maar ze had spijtig genoeg nog geen nano-simkaarten. Ze verwacht ze echt wel morgen en heeft mijn telefoonnummer genoteerd en zou me zowiezo bellen. Van zodra ik meer weet laat ik hier iets weten.

svenn15 20-09-12 20:19

Hoop echt dat hij er volgende week is,anders heb ik veel zin om over te stappen naar een andere provider.

Mr.Bluestar 21-09-12 15:31

Vanmorgen een telefoontje gekregen van de shopmedewerker dat mijn kaart klaar lag.
Een uurtje geleden dan gaan afhalen en ze hadden er nog in voorraad. Dus als je een nanosim zoekt, Wijnegem is the place to be...

PS: Ze zijn gratis!

HowowcanIgo 21-09-12 15:34

En werkt het nu zo dat je met een telefoontje naar de klantendienst je kaart kan activeren?

Howow

Mr.Bluestar 21-09-12 16:02

Inderdaad. Van zodra dat je je nieuwe kaart wil activeren moet je naar 6000 bellen en het nieuwe nummer doorgeven. Even later wordt je kaart dan actief.

apotheosis 21-09-12 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door svenn15 (Bericht 821822)
Hoop echt dat hij er volgende week is,anders heb ik veel zin om over te stappen naar een andere provider.

Maat van me is in gent geweest en ze hadden ze binne dus geen probleem.

svenn15 21-09-12 18:43

Oke bedankt dan ga ik ze ook even oppikken

Wim_ 22-09-12 10:59

Inderdaad, net gewoon in de plaatselijke proximus winkel nano sim gratis opgehaald, fijn !

Popsie 22-09-12 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 823047)
Inderdaad, net gewoon in de plaatselijke proximus winkel nano sim gratis opgehaald, fijn !

Hier hetzelfde (Gent), de Proximus medewerker wist mij wel te vertellen dat er momenteel problemen zijn met de activatie van de nano sim. Hij vroeg me om toch nog enkele dagen te wachten alvorens de kaart te activeren met mijn iphone 5.
Geen probleem want ik moet hem nog bestellen op 28/09 :d

Wim_ 22-09-12 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Popsie (Bericht 823285)
Hij vroeg me om toch nog enkele dagen te wachten alvorens de kaart te activeren met mijn iphone 5.

Daar is mij niets van gezegd, hopelijk is dit snel opgelost, iemand hier al ervaring mee ?

Mr.Bluestar 22-09-12 15:54

euhmm, neen. Ik heb gebeld rond 13u00 en mijn kaart werd geactiveerd nog terwijl ik met de medewerker aan de lijn was. Heeft dus geen 3 minuten geduurd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.