//

Iphone 5 en Proximus 3G connectie

Iphone 5 en Proximus 3G connectie discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben op zoek naar mensen die een Iphone 5 hebben en een proximus Abo gebruiken... Ikzelf heb dit ook en heb sinds een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-12, 16:05
swakes swakes is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Belgie :)
Berichten: 49
Standaard Iphone 5 en Proximus 3G connectie

Hi,

Ik ben op zoek naar mensen die een Iphone 5 hebben en een proximus Abo gebruiken...
Ikzelf heb dit ook en heb sinds een paar weken problemen met mijn 3G connectie!
Als ik op 1 plaats blijf geen probleem... maar als ik mij ga verplaatsen over verschillende masten vb werk woonverkeer krijg ik het probleem dat mijn connectie gaat wegvallen bij het schakelen tusse 2 masten... (dit enkel op 3G) op edge is er geen enkel probleem!

Het probleem is nu dat ik niks connectie meer heb en dus een totale drop out (No service) soms 1min voor hij terug connectie heeft!
Dit heb ik hiervoor nooit meegemaakt en zeker niet op mijn 4S

Kan er iemand mij zeggen of hij dit ook heeft?

Thanks
Francois
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-12, 21:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Oei, das vervelend, je hebt dit altijd voor? hm, instellingen eens resetten en terug invoeren is een optie maar dat is uiteraard daarom nog geen oplossing, een herstel is meteen een harde eventuele oplossing, als alle opties niet helpen dan vrees ik een beetje voor je deze zal moete binnesteken maar eerst alle opties nagaan. Zo'n kenner in deze ben ik nu ook niet.

3G is meestal minder sterk dan edge maar no service dat heb ik zeer zeer zelden voor bij proximus. De iPhone 5 heeft dan ook nog eens de beste antenne aan boord, ze hebben deze nochtans op andere en betere plaatsen gestoken.
  #3  
Oud 26-11-12, 09:29
swakes swakes is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Belgie :)
Berichten: 49
Standaard

ik heb al verschillende restores gedaan... met backup zonder backup...
Ik ga nu mijn sim eens laten vervangen en zien wat dat geeft...
Ik heb dit probleem toch een paar keer per dag... zolang ik op dezelfde plaats blijf heb ik geen probleem... deze morgen nog 2 keer het probleem bij naar het werk te rijden...
  #4  
Oud 29-11-12, 19:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door swakes Bekijk bericht
ik heb al verschillende restores gedaan... met backup zonder backup...
Ik ga nu mijn sim eens laten vervangen en zien wat dat geeft...
Ik heb dit probleem toch een paar keer per dag... zolang ik op dezelfde plaats blijf heb ik geen probleem... deze morgen nog 2 keer het probleem bij naar het werk te rijden...
Ik heb dat voorgehad mee mijn 4s toen ik mee de wagen rijd; eerst bv edge vol bereik, dan opeens geen bereik maar en dan nadien schoot het er terug door, zeer raar.
Ik kan u helaas niet helpen met uw probleem, ik heb het zo gelaten eens een herstel wel gedaan (alsk mij niet vergis).
  #5  
Oud 29-11-12, 19:56
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

ik heb hier ook last van maar had het reeds al met mijn iphone 4 en 4S ook .
dus ik vermoed dat het aan proximus ligt want met een andere provider heb ik er geen last van .

groetjes
  #6  
Oud 01-12-12, 23:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
ik heb hier ook last van maar had het reeds al met mijn iphone 4 en 4S ook .
dus ik vermoed dat het aan proximus ligt want met een andere provider heb ik er geen last van .

groetjes
Lag gister warmpjes in bed nog mee iPhone bezig, vol Wi-Fi bereik en dan opeens sprong deze naar edge, heb zelf op mijn Wi-Fi moeten klikken om terug te verbinden, zeer raar soms, gelukkig komt dit niet al teveel voor, heb iPhone 5, geen drama voor mij, ik ga voor zoiets kleins iets nie gaan binnensteken, mijn Phone 3-5weken kwijt zijn en dan een refrushed terug krijgen? Ik denk er niet aan . iPhone 5 is top maar tblijft technologie natuurlijk, er kan altijd wat zijn.
Mensen denken altijd dat die samsung toestellen beter zijn maar vergeet dat maar ze, ik heb er al meerdere gehad, tis ook altijd wel wat aan .
  #7  
Oud 08-01-13, 14:04
christophebrock christophebrock is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem ook sinds kort (ook proximus & iphone 5). 3G & Wi-Fi connectie valt dikwijls gewoon uit en af en toe verdwijnen zelf mijn apn settings.

Bij het probleem van de 3g die wegvalt kan ik het telkens "oplossen" door mijn iphone 5 in vliegtuigmodus te zetten gedurende 10 seconden.. maar zou uiteraard niet mogen...
Ik hoop dat dit slechts een tijdelijk probleem is want het komt meer en meer voor...

Ik ben een dagelijkse gebruiker van de TomTom app op m'n iphone (IQ Routes) en het is bijzonder vervelend dat de laatste verkeersinformatie niet opgehaald kan worden aangezien die iphone alweer maar eens zijn internet connect kwijt is (waar mijn 4 zeker nooit problemen had)
  #8  
Oud 09-01-13, 01:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christophebrock Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem ook sinds kort (ook proximus & iphone 5). 3G & Wi-Fi connectie valt dikwijls gewoon uit en af en toe verdwijnen zelf mijn apn settings.

Bij het probleem van de 3g die wegvalt kan ik het telkens "oplossen" door mijn iphone 5 in vliegtuigmodus te zetten gedurende 10 seconden.. maar zou uiteraard niet mogen...
Ik hoop dat dit slechts een tijdelijk probleem is want het komt meer en meer voor...

Ik ben een dagelijkse gebruiker van de TomTom app op m'n iphone (IQ Routes) en het is bijzonder vervelend dat de laatste verkeersinformatie niet opgehaald kan worden aangezien die iphone alweer maar eens zijn internet connect kwijt is (waar mijn 4 zeker nooit problemen had)
Zo erg is het bij mij niet en mocht ik dit iedere week tegen komen terwijl ik gps tomtom gebruik dan zou ik eens een herstel doen, uiteraard geen garantie dat het probleem zal verhelpen maar ge weet nooit natuurlijk.
Binnenkort komt 6.1 eraan, mss dat iets teweeg brengt, normaal zou je mee proximus 4G kunnen gebruiken; ik lees nu al van mensen die beta 6.3 ofzo opstaan hebben ze 4G kunnen gebruiken en zouden rond de 50mbps download behalen op 4G in Gent.
  #9  
Oud 10-01-13, 22:58
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Het wordt tijd dat die 4G gaat werken zeg, **** Apple
  #10  
Oud 11-01-13, 02:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Het wordt tijd dat die 4G gaat werken zeg, **** Apple
4G is er wel nog niet overal, alleen in een aantal grootsteden.
Wij moete helaas nog wachten tot 6.1 beschikbaar is, naar het schijnt alst wat mee zit zou het mss nog voor deze maand zijn.
  #11  
Oud 11-01-13, 09:46
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Dan heb je een 4G telefoon, is die een half jaar eigenlijk toch geen 4G ....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 08:47 ----------

En waarom zat deze carrier update (?) niet in de 6.0.2 update ...
  #12  
Oud 12-01-13, 17:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Dan heb je een 4G telefoon, is die een half jaar eigenlijk toch geen 4G ....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 08:47 ----------

En waarom zat deze carrier update (?) niet in de 6.0.2 update ...
In de laatste nieuwe beta zijn er iphone 5 mensen gesignaleerd die proximus hebben en op 4G kunnen surfen.
  #13  
Oud 12-01-13, 22:47
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christophebrock Bekijk bericht
... af en toe verdwijnen zelf mijn apn settings
Heb ik sedert de iphone 5 ook regelmatig voor ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone Lancia iTunes 11 23-01-13 12:01
Het verliezen van connectie met Wi-Fi iphone 5 Arniphone5 Wi-Fi 0 01-11-12 23:04
Probleem met connectie voor bellen Iphone 4S Jcop iPhone algemeen 67 15-03-12 11:55
iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues Pathoo iPhone algemeen 3 16-12-09 19:33
Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes PaneVino iTunes 1 09-10-09 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.