Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v0lcom
(Bericht 945056)
Al geprobeerd het er opnieuw op te zetten? en proximus al eens gebeld om te horen of lte aan stond?
|
LTE staat aan ja dat heb ik al aan EVA gevraagd begin van de week dat is de oorzaak niet. Heb nog maar 3x LTE gehad. 1x op men slaapkamer, in de living doet hij niks, 1x in openlucht waar ik woon en in Leuven.
Als ik dan upload bekijk dat de mensen van Mobistar hebben en wat sommige hier bij Proximus halen zeg ik dat er iets niet kopt met die ipcc.
Vertel me anders is wat je zou willen aanpassen in een pm. Zal het dan eens proberen te doen. Als je wilt doen wat op andere websites beschreven staat van Show4GSwitch blabla dan hoeft de pm niet.
En er nog eens opnieuw opzetten? Nee dank U! Wacht wel tot Apple voor Proximus een carrier update vrijgeeft!
Heb mijne buik van al dat gefoefel meer dan beu. Proficiaat voor bij wie het goed werkt, maar zoals steeds hier dus niet!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 16:42 ----------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jervg
(Bericht 945061)
Ik heb Mobile Vikings en heb nergens problemen, vandaag had ik in Antwerpen overal waar ik kwam LTE en 1x even getest met Speedtest, 57Mb download en 15Mb upload.
Maar weet iemand hoe je de carrier naam in je statusbar aanpast? Mobile Vikings neemt nu bijna de volledige ruimte in en daar stond eerst BASE.
|
Sorry maar het gaat hier niet over Mobile Vikings maar over Proximus.
Geen appels beginnen vergelijken met peren ;).
|