instellingen by proximus discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb mijn iPhone besteld maar n vriend vn me zij dat als je by proximus zit, je andere instellingen hebt voor internet enzo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
Ik heb mijn iPhone besteld maar n vriend vn me zij dat als je by proximus zit, je andere instellingen hebt voor internet enzo is dit waar, zo ja wat moet ik dan veranderen en hoe ? (iPhone 3G 8gb ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon bij je instellingen internet.proximus.be invullen. Werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
2e vraag: Ik heb een Iphone 3G 16 Gb en heb een ge-unsimlockedete versie dus. Ik heb er gewoon mijn proximus-simkaart in gestoken, geen speciaal abbo fzo. Hoe kan er ik nu voor zorgen dat ik overal dag in dag uit internet heb en mails kan ontvangen? 3e vraag: hoe kom ik aan een 3G verbinding op mijn iPhone? groeten, ik |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een iPhone 2G, hoe kan ik toch verbinding maken via proximus, wat logisch mn provider is...
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() is hier nu al een oplossing voor ??
trouwens ik heb pdanet geinstalleerd op mn iphone eerst maak ik dus een nieuw netwerk aan , dan iphone verbinden met dat netwerk dan open ik pdanet en dan zegt hij dit : pdanet failed to establish internet connection on your iphone. please make sure your iphone has good data service first then launch pdanet again. weet iemand de oplossing hiervoor ? kvind het echt een irritant probleem ! volgens mij nergens te vinden op het forum , heb me al suf gezocht ! ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: proximus | keviiin | Overige providers België | 9 | 10-03-11 19:59 |
België: Proximus 3g | memphis | Overige providers België | 5 | 01-10-10 08:59 |
België: proximus instellingen | boblong | Overige providers België | 7 | 20-07-10 13:37 |
België: MMS instellingen voor proximus?? | koen_dr | Overige providers België | 25 | 04-08-09 23:06 |
MMS instellingen Proximus | jumper | Archief | 2 | 07-03-08 13:15 |
|
|