iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Proximus (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/)
-   -   Internet problemen Help aub! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f112/proximus/96573-internet-problemen-help-aub.html)

SanderCools 01-08-11 17:47

Internet problemen Help aub!
 
Hallo! ,
Ik heb gister een Iphone 4 gekregen van mijn tante
Ik heb vandaag dan ook een PayenGo Generation Micro simkaart gekocht
Ondertussen ben ik al even bezig op me Iphone maar het lukt me gewoon niet om in de App Shop te komen.....
Ik ben even verder gaan kijken en ik Moet inloggen ofzo bij mn Instellingen als ik dit probeer komt er op :

'' Kan geen verbinding met itunes store maken''
Terwijl ik hem al aan mn Itunes gepersonaliseerd heb..
Toen ben ik even naar het internet gaan kijken en ik heb geen Wi-fi momenteel maar ik heb nog wel 10240 KB Gratis internet
Mn tante zegtd at ik 3G moet opzetten dit heb ik gedaan en heb Wi-fi uitstaan Hij makat nog steeds geen verbinding

Wat kan ik doen?

( Of kan je enkel in de App store met een abonnement???? )

XIII 01-08-11 18:24

Voor de zekerheid: kun je wel al surfen?

(doet je internetverbinding het wel?)

SanderCools 01-08-11 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 696069)
Voor de zekerheid: kun je wel al surfen?

(doet je internetverbinding het wel?)

Dat is het probleem ik Weet niet hoe ik ut moe doen

XIII 01-08-11 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanderCools (Bericht 696070)
Dat is het probleem ik Weet niet hoe ik ut moe doen

Hoe je wat moet doen?

Open eens Safari (het blauwe icoon met een kompasnaald) en tik in de de adresbalk: Apple

Krijg je dan de startpagina van Apple?

SanderCools 01-08-11 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 696072)
Hoe je wat moet doen?

Open eens Safari (het blauwe icoon met een kompasnaald) en tik in de de adresbalk: Apple

Krijg je dan de startpagina van Apple?


Gaat niet er komt op :
pagina openen niet mogelijk :
safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is

Kan je miss uitelggen hoe ik het moet doen?

Pascal717 01-08-11 19:21

Is de iPhone juist ingesteld? Daarmee bedoel ik de internet instellingen :)

http://support.en.belgacom.be/euf/as...t_setup_nl.pdf

apotheosis 01-08-11 19:40

Je moet idd ervoor zorgen je instellingen goed staan anders gaat het nooit gaan.

10MB heb je per maand? Ik kan u zeggen dat je daar nauwelijks wat mee kan doen als je maar 10MB per maand hebt. Als je dan verder zal surfen dan gaat je geld die er opstaat er snel afgaan.
Ik heb dan ook zo'n vermoeden als je boeltje dan gaat laten aanstaan ook al doe je niks toch van je geld zal afgaan, vele mensen hier hebben dit voor, staan topics vol van, goed mee opletten dus.

Bij mobiele data moet je bij apn; internet.proximus.be invullen en de 2 vakken eronder open laten en bij tethering hetzelfde doen.

SanderCools 01-08-11 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 696094)
Je moet idd ervoor zorgen je instellingen goed staan anders gaat het nooit gaan.

10MB heb je per maand? Ik kan u zeggen dat je daar nauwelijks wat mee kan doen als je maar 10MB per maand hebt. Als je dan verder zal surfen dan gaat je geld die er opstaat er snel afgaan.
Ik heb dan ook zo'n vermoeden als je boeltje dan gaat laten aanstaan ook al doe je niks toch van je geld zal afgaan, vele mensen hier hebben dit voor, staan topics vol van, goed mee opletten dus.

Bij mobiele data moet je bij apn; internet.proximus.be invullen en de 2 vakken eronder open laten en bij tethering hetzelfde doen.

Ik zet me Ding voor internet steeds uit ;)

apotheosis 01-08-11 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanderCools (Bericht 696096)
Ik zet me Ding voor internet steeds uit ;)


Ok.

Wel beetje jammer vind ik, ne smartphone hebben en er niet mee kunnen surfen? (behalve op Wi-Fi).

Ik zou toch eens moestk van u zijn overwegen om data aboke ofzo te nemen. ;).
500MB moet wel voldoende dan zijn denk ik.

SanderCools 01-08-11 19:55

Data aboke?

apotheosis 01-08-11 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanderCools (Bericht 696101)
Data aboke?

Als je via 3G wil surfen met de iphone heb je een data abo nodig, dat is bv 500MB per maand die je hebt waarmee je kan surfen maar ik vrees ervoor dat je bij proximus dit alleen kan als je een abo neemt op telefonie snap je?
Ik weet niet of dat gaat als je zoals u nu een herlaadkaart hebt?

Nu ga je mss ook wel kunnen surfen als je dat wil maar dat gaat zeer duur uitkomen snap je?

bakkietje 01-08-11 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SanderCools (Bericht 696101)
Data aboke?

Data abonnement (internet).

Je bent bij Proximus...
Gsm- en iPhone-tarieven - Proximus

WDS001 01-08-11 20:25

Als ik even snel kijk kost het €10 per 200MB om te surfen op het Proximus netwerk met een Pay&Go kaart (linkje).

Maar volgens mij sluit Mobile Vikings beter aan bij je wensen, omdat het goedkoper uitkomt. Ook als je minder surft (linkje).

apotheosis 01-08-11 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 696113)
Als ik even snel kijk kost het €10 per 200MB om te surfen op het Proximus netwerk met een Pay&Go kaart (linkje).

Maar volgens mij sluit Mobile Vikings beter aan bij je wensen, omdat het goedkoper uitkomt. Ook als je minder surft (linkje).

Helaas wel weinig 3G, niet stabiel, de snelheden zijn ook geene vetten van hun 3G en ze liggen nog altijd regelmatig eens plat, het is maar wat je wil natuurlijk :).

WDS001 01-08-11 21:08

Voor iemand die niet meteen internet nodig heeft op zijn iPhone is dat meer dan genoeg. En je moet ooit eens content zijn natuurlijk ;)

Maar het is ieders eigen keuze natuurlijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.