//

Hoe is het 3G netwerk van Mobile Vikings (t.o.v. Proximus)?

Hoe is het 3G netwerk van Mobile Vikings (t.o.v. Proximus)? discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) moeten we dan weer een nieuwe gsm kopen voor 4g. of heb ik het mis....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-12-12, 22:56
sentinaal sentinaal is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

moeten we dan weer een nieuwe gsm kopen voor 4g.

of heb ik het mis.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-05-14, 10:11
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Ook ik twijfel al zeer lang om nog eens een keertje een andere provider uit te testen. Ikzelf zit sinds de aankondiging van Generation Connect bij Proximus. Tot nu toe nog nooit klachten gehad qua telefonie. Het data netwerk is hetgene waar ik soms mijn twijfels over heb. Mede omdat ik op mijn werk wel vaak 3G heb maar de snelheid erbarmelijk te noemen is. Met de laatste snelheidstesten bereik ik vaak met moeite maar 2 Mbps. OK, ik sta binnen en als ik het netwerkplan van Proximus bekijk is het een zone die wat afgezonderd lijkt te liggen. Al vind ik dat er regio Geel/Westerlo toch een degelijke snelheid moet gehaald worden. Sommige collega's van mij zitten bij MV, en hun speedstest (en ook het gewoon mobiel surfen) lijkt vaak sneller. Komt, als ik het hier zo lees dus waarschijnlijk door de snellere EDGE van Base. Ik twijfel zo hard omdat ik toch 8u per dag degelijk wil surfen op mijn werkplaats. Bekijk ik Proximus op andere plaatsen valt dat al bij al wel goed mee. In Geel centrum haal ik bijvoorbeeld op 4G zo maar even 60 Mbps! Dat is ongeveer maar een 5 km van mijn werkplek dus het stoort me gewoon dat 5 km een wereld van verschil kunnen geven.

Misschien verwacht ik op plaatsen binnen gebouwen en niet in een centrum van een stad te veel van een mobiel netwerk? Want ik wil ook niet zomaar overstappen naar MV omdat ik op mijn werkplek iets sneller kan surfen maar dan wel om moet gaan met storingen en op vele andere plaatsen mindere snelheden haal.
  #23  
Oud 12-01-17, 11:04
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Ben tijdje geleden van Proximus naar Vikings overgestapt en klaag toch niet over hun Netwerk in huis bijvoorbeeld heb ik nu betere ontvangst met Vikings dan vroeger met Proximus.. Nochtans dat ik dat Proximus geen slechte provider was qua internet dekking
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #24  
Oud 12-01-17, 12:51
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik had vroeger Mobile Vikings en nu heb ik Proximus. In Gent en Brussel is het bereik met MV (Base) veel beter dan met Proximus, zeker binnenshuis.

Zeer teleurgesteld in Proximus - de enige reden waarom ik er blijf, is omdat het een abo van het werk is.
  #25  
Oud 25-04-17, 15:45
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Ik had vroeger Mobile Vikings en nu heb ik Proximus. In Gent en Brussel is het bereik met MV (Base) veel beter dan met Proximus, zeker binnenshuis.

Zeer teleurgesteld in Proximus - de enige reden waarom ik er blijf, is omdat het een abo van het werk is.
Tis eigenlijk om te wenen tegenwoordig met Proximus hoor toch steeds meer mensen klagen erover!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? petersmichiel Overige providers België 25 06-03-12 21:29
België: Proximus abo overzetten naar Mobile Vikings? cruez Overige providers België 2 27-10-10 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.