iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Mobile Vikings (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/)
-   -   imessage activeren lukt niet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/171372-imessage-activeren-lukt-niet.html)

kerstbal 02-03-16 19:37

imessage activeren lukt niet
 
ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet)
lukt het nog steeds niet om de imessage te activeren...
ofwel krijg ik een fout ofwel moet ik maar blijven wachten...

na contact te hebben met de klantendienst krijgen wij volgend bericht

Wij staan machteloos in heel het verhaal rond iMessage. Het is een service van Apple die problemen heeft om de activatiesms te beantwoorden. Wij kunnen hier zelf niets aan wijzigen en onze netbeheerder staat in nauw contact met Apple. Voorlopig zijn we genoodzaakt om te wachten tot Apple met een oplossing komt...

Is hier een oplossing voor dat die van mobile vikings niet kennen? of zijn we eraan voor de moeite?:mad:

Kubbie92 03-03-16 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kerstbal (Bericht 1017983)
ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet)
lukt het nog steeds niet om de imessage te activeren...
ofwel krijg ik een fout ofwel moet ik maar blijven wachten...

na contact te hebben met de klantendienst krijgen wij volgend bericht

Wij staan machteloos in heel het verhaal rond iMessage. Het is een service van Apple die problemen heeft om de activatiesms te beantwoorden. Wij kunnen hier zelf niets aan wijzigen en onze netbeheerder staat in nauw contact met Apple. Voorlopig zijn we genoodzaakt om te wachten tot Apple met een oplossing komt...

Is hier een oplossing voor dat die van mobile vikings niet kennen? of zijn we eraan voor de moeite?:mad:

Helaas zal je even geduld moeten uitoefenen. Want wij hebben hier thuis 2 MV leden en die hebben een bericht gehad om de iMessage te activeren. Wanneer ze op activeren klikken, krijgen ze hetzelfde probleem als jij. Je bent dus zeker niet de enige :/

PJ_9911 30-03-16 14:11

idem hier, ben al nutteloos belkrediet kwijt aan mislukte activatie sms'n


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.