//

imessage activeren lukt niet

imessage activeren lukt niet discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet) lukt het nog steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-03-16, 19:37
kerstbal kerstbal is offline
• iOS 10.2.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 19
Standaard imessage activeren lukt niet

ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet)
lukt het nog steeds niet om de imessage te activeren...
ofwel krijg ik een fout ofwel moet ik maar blijven wachten...

na contact te hebben met de klantendienst krijgen wij volgend bericht

Wij staan machteloos in heel het verhaal rond iMessage. Het is een service van Apple die problemen heeft om de activatiesms te beantwoorden. Wij kunnen hier zelf niets aan wijzigen en onze netbeheerder staat in nauw contact met Apple. Voorlopig zijn we genoodzaakt om te wachten tot Apple met een oplossing komt...

Is hier een oplossing voor dat die van mobile vikings niet kennen? of zijn we eraan voor de moeite?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-16, 17:06
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerstbal Bekijk bericht
ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet)
lukt het nog steeds niet om de imessage te activeren...
ofwel krijg ik een fout ofwel moet ik maar blijven wachten...

na contact te hebben met de klantendienst krijgen wij volgend bericht

Wij staan machteloos in heel het verhaal rond iMessage. Het is een service van Apple die problemen heeft om de activatiesms te beantwoorden. Wij kunnen hier zelf niets aan wijzigen en onze netbeheerder staat in nauw contact met Apple. Voorlopig zijn we genoodzaakt om te wachten tot Apple met een oplossing komt...

Is hier een oplossing voor dat die van mobile vikings niet kennen? of zijn we eraan voor de moeite?
Helaas zal je even geduld moeten uitoefenen. Want wij hebben hier thuis 2 MV leden en die hebben een bericht gehad om de iMessage te activeren. Wanneer ze op activeren klikken, krijgen ze hetzelfde probleem als jij. Je bent dus zeker niet de enige :/
  #3  
Oud 30-03-16, 14:11
PJ_9911 PJ_9911 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 20
Standaard

idem hier, ben al nutteloos belkrediet kwijt aan mislukte activatie sms'n
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
imessage activeren op ipad lukt niet rytec iPad algemeen 5 26-07-14 22:18
Kan iMessage en FaceTime niet activeren Annekevandompseler iPhone algemeen 1 13-04-14 14:33
iMessage niet activeren!! pantahduc iPhone algemeen 33 30-05-13 10:45
iMessage - wel activeren - niet verzenden en ontvangen remco.1971 iPhone Apps 0 03-11-12 15:47
iMessage wil telefoonnummer niet activeren tremmal iPhone algemeen 0 04-10-12 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.