//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Njah beetje ongelukkige timing na mijn vorige post, maar ik heb de melding dus ook nu Murphies Law he Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kal_el niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 14-11-09, 11:04
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Njah beetje ongelukkige timing na mijn vorige post, maar ik heb de melding dus ook nu Murphies Law he

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
niet alleen roepen klagers meer, ook zullen mensen die tevreden zijn dat niet overal gaan rondbazuinen
En helaas is het nu eenmaal zo dat negatieve reclame sterker blijft hangen bij toevallige lezers.... tjah what ya going to do about it he
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 14-11-09, 12:58
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Het werkt al terug!
  #223  
Oud 14-11-09, 15:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Je moet je niet laten ontmoedigen om naar MV over te stappen omdat apotheosis zo luid is over zijn slechte ervaringen.... Das gewoon één ongelukkig geval met een grote mond die het op elk forum laat horen dat Mobistar toch o zo veel beter is voor hem dan MV... Ondertussen heb je een paar duizend gewone MV klanten die er géén drama van maken. Als het echt ernstige problemen waren, dan waren er wel meer klagers dan een paar enkele op de forums en facebookgroepen (je hebt op die media sowieso het phenomeen dat een kleine minderheidsgroep met een luide stem de meerderheid kan overstemmen).


Je kan best gewoon eerst even:
  • bij vrienden die Base of MV hebben in je buurt de ontvangst checken
  • naar de MV helpdesk bellen (tijdens kantooruren @ werkdagen) om te vragen hoe de dekking in jouw regio is als je echt zeker wilt zijn (ze gaan daar niet liegen, als ze weten dat het een probleem regio is gaan ze het volgens mij wss zeggen)
Een collega van mij is onlangs ook overgestapt naar MV na een periode van heel wat getwijfel omwillen van dergelijke statements als hierboven op het internet. Wil je weten wat zijn reacties tot nu toe op MV zijn?
  • "Maar dat internet werkt toch goed genoeg zolang ge geen youtube zit te kijken? Waar klagen die toch over?"
  • "Amai die helpdesk heeft goede service man... Daar kunnen de grote bedrijven nog es iets van leren zenne..."
Tis daarmee ik zelf ook mobile vikings heb,rofflll.
Je bent ook zo iemand die alleen het goede wil zien maar o wee als de (voorlopige) negatieve kantjes gezegt worden,heeft niks te maken met een grote mond manneke.
Wie mijn posts goed leest die weet genoeg.
Wat je zegt ik bijna de enige zou zijn die klachten heeft zit je goed mis,moet je maar eens nagaan op andere fora en facebook enz...

Nog steeds zijn er heel wat mensen die geen internet gebruiken op de gsm en die gewoon bellen en smsen.Deze ga je idd nauwelijks horen want het is vooral de data die teveel plat ligt voor de moment.Ik heb er zelf al bijgezegt dat dit binnen een 2tal maanden wel zal opgelost zijn als hun 3G er staat.
Ik raad iedereen aan dat als deze niet al teveel ook bellen en willen surfen om MV aan te schaffen alleen is het idd wel zo mobistar daarin beter scoort op gebied van surfen maar zoals gezegt en ik zeg het nogmaals zeg ik er zelf bij dat het bij MV maar tijdelijk probleem is.
Doordat ik heel veel surf,sorry maar ik werd er echt gek van ik dag in dag uit niet kon surfen.Dat is de reden waarom ik mobistar heb genomen voor toch allesins de komden maanden.

De service is het beste bij MV,das een feit.
Dat andere van youtube is een leugen,manman,onvoorstelbaar;via MV en dus via EDGE werkt youtube bij mij perfect zenne.
Als sommige filmpjes niet gaan is omdat sommigen er wat mis aan is.

En zij nu eens eerlijk;EDGE is oke voor lichte pagina's en als het echt vlot werkt maar het begint stilaan te verouderen zenne en maar goed ook,sneller internet is nodig,niet alleen om tv te kijken maar ook zoals sites als het laatste nieuws sneller te kunnen openen enz....

Ik heb hier maandenlang tegen aan vlamingen hier gezegt ze MV moeten nemen als ze niet al teveel bellen.
  #224  
Oud 15-11-09, 17:48
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
T
Je bent ook zo iemand die alleen het goede wil zien maar o wee als de (voorlopige) negatieve kantjes gezegt worden,heeft niks te maken met een grote mond manneke.
Ach nu krabbel je zelf terug.... Kijk even zelf even in dit topic naar je eigen posts en zie hoe vaak je niet op negatieve dingen zit te hammeren....

Ik heb tegen de CEO van MV al rechtstreeks op alle negatieve kanten van MV gewezen.... Die man kan er dan ook iets aan doen. Hier op forums negatieve ervaring ronddelen schaadt alleen maar de ontwikkeling van het project hoe jij het ook wilt draaien of keren.

Er komt hier iemand vragen naar ervaringen en jij gooit je negatieve kritiek er als eerste tegen aan bleh... Dat je toch maar Mobistar als backup houdt... Dan moet je jezelf niet wijsmaken dat je mensen altijd aanmoedigt om bij MV te gaan.

PS: ik bedoelde helemaal nix persoonlijk toen ik de opmerking maakte dat klagers harder roepen en meer gehoord worden dan hun positieve tegenhangers. Dat is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit in de e-marketing. Dus er is geen nood om je persoonlijk aangesproken te voelen + ik apprecieer het niet om aangesproken te worden als 'manneke'.
  #225  
Oud 15-11-09, 18:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Ach nu krabbel je zelf terug.... Kijk even zelf even in dit topic naar je eigen posts en zie hoe vaak je niet op negatieve dingen zit te hammeren....

Ik heb tegen de CEO van MV al rechtstreeks op alle negatieve kanten van MV gewezen.... Die man kan er dan ook iets aan doen. Hier op forums negatieve ervaring ronddelen schaadt alleen maar de ontwikkeling van het project hoe jij het ook wilt draaien of keren.

Er komt hier iemand vragen naar ervaringen en jij gooit je negatieve kritiek er als eerste tegen aan bleh... Dat je toch maar Mobistar als backup houdt... Dan moet je jezelf niet wijsmaken dat je mensen altijd aanmoedigt om bij MV te gaan.

PS: ik bedoelde helemaal nix persoonlijk toen ik de opmerking maakte dat klagers harder roepen en meer gehoord worden dan hun positieve tegenhangers. Dat is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit in de e-marketing. Dus er is geen nood om je persoonlijk aangesproken te voelen + ik apprecieer het niet om aangesproken te worden als 'manneke'.
De goeie die het zegt,mss nog eens je post herlezen; Ik apprecieer het niet om aangepsroken te worden als een grote mond.

Idd,men komt vragen van mensen met hun ervaringen en ik geef de goeie en minder goede,jij wil alleen de goeie zeggen,uw goed recht,jij respecteert een andermans mening niet omdat het niet in uw kraam past.

En als ik mobistar beter vind en dat is trouwens ook zo dan is dat mijn goed recht om te zeggen.

Ik heb ook al over bepaalde zaken info aan mensen gevraagt;ik vind het nu net goed dat mensen mij ook de mindere zaken meegeeft,ik beslis dan zelf wel wat ik ermee doe.

Voor ik telenet had zegde men ook dit is niet goed en datte enz...Ik heb dan toch telenet gekozen ondanks de vele negatieve reacties,ik ben oud en wijs genoeg om zelf een beslissing te nemen.
Ik heb met alles rekening gehouden en ja hoor,de negatieve zaken waren al helemaal niet verzonnen en ook al waren deze niet leuk te noemen,ik heb het er maar bij genomen.

Ik ga niet tegen de mensen gaan zeggen;met MV is alles oke nu,geen enkel probleem terwijl dat absoluut niet het geval is.
  #226  
Oud 15-11-09, 19:53
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Nu werkt alles bij mij zeer goed en ik ben er meer dan tevreden over! ook de snelheid van EDGE heeft mij verrast! Ik had deze snelheid ongeveer voor 3G verwacht
  #227  
Oud 15-11-09, 23:05
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Héél effe off-topic mensen; iemand de reclame van BASE al gezien? Het postpaid 5 pakket @ 99euro per maand is nu postpaid 5 @ 80euro per maand. Ongelimiteerd bellen, smsen en mmsen + data verbruik van 500mb
  #228  
Oud 16-11-09, 01:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 Bekijk bericht
Héél effe off-topic mensen; iemand de reclame van BASE al gezien? Het postpaid 5 pakket @ 99euro per maand is nu postpaid 5 @ 80euro per maand. Ongelimiteerd bellen, smsen en mmsen + data verbruik van 500mb
Enige wat ik echt schandalig vind is die slechts 500MB.Dit moet minstens 2GB zijn.Je betaalt tenslotte toch 80 euro he.
  #229  
Oud 28-11-09, 19:40
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het vreemde is dat ik bij mij thuis prima ontvangst heb en alles zeer snel werkt over EDGE. Ongeveer 6 km verderop echter, in het Oost-Vlaamse Oordegem, is er geen verbinding mogelijk. Eerst dacht ik dat dit toevallig was, maar het blijft zich maar herhalen. Elke keer ik daar ben is er geen ontvangst.
  #230  
Oud 28-11-09, 22:39
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Best even melden dan kan dat eens bekeken worden. Bij mijn zus ook altijd problemen met ontvangst bij alle 3 providers. Zou op termijn opgelost moeten zijn door de bouw van een nieuwe mast.
__________________
Mobile Viking die nu eindelijk eens zijn iPhone ten volle kan benutten zonder daar veel te veel voor te betalen.
  #231  
Oud 28-11-09, 22:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door co0lman Bekijk bericht
Best even melden dan kan dat eens bekeken worden. Bij mijn zus ook altijd problemen met ontvangst bij alle 3 providers. Zou op termijn opgelost moeten zijn door de bouw van een nieuwe mast.
Ik heb het inderdaad even gemeld bij de klantendienst.
  #232  
Oud 03-12-09, 14:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Na een kleine week een antwoord gekregen:

Citaat:
Beste Wouter,

we hebben al een eerste reactie van Base ontvangen.
Het is bij Base een reeds een gekend probleem dat er weinig bereik is in de omgeving van Oordegem.
Ze zijn er dus al mee bezig (3de line ticket), maar zo'n dingen kosten wel tijd om het op te lossen.

Hieronder kan je de feedback terugvinden die we van Base kregen:
"There are also BASE complaints in Oordegem. A coverage ticket is open at 3rd line: CC00386575 You can already inform cmr that coverage issues take time for investigation and solution time.

More updates will follow as soon there is an update in the 3rd line ticket."


De oplossing zal dus niet voor dadelijk zijn, maar ze zijn ermee bezig !

We blijven je op de hoogte houden.

Kind regards,
Woon je in Oordegem, dan is Mobile Vikings dus niet meteen een aanrader..
  #233  
Oud 04-12-09, 09:02
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Het vreemde is dat ik bij mij thuis prima ontvangst heb en alles zeer snel werkt over EDGE. Ongeveer 6 km verderop echter, in het Oost-Vlaamse Oordegem, is er geen verbinding mogelijk. Eerst dacht ik dat dit toevallig was, maar het blijft zich maar herhalen. Elke keer ik daar ben is er geen ontvangst.

Ik heb bij mij thuis slechte tot geen ontvangst op het BASE netwerk terwijl ik op de stoep voor mijn huis een stuk betere ontvangst heb. Op mijn werk heb ik altijd de beste ontvangst alsook op de meeste andere plaatsen waar ik kom... Dat slechte bereik bij mij thuis doet mij twijfelen om over te stappen naar MV. Om te surfen gebruik ik thuis nog steeds een pc maar het is wel heel vervelend om te bellen, ik moet dan steeds op een bepaalde plaats gaan staan of naar buiten gaan...

Je zou kunnen denken dat het aan mijn huis ligt (te dikke muren of andere storende factoren) maar met Mobistar en Proximus is er helemaal geen probleem. Ik heb het ook eens laten onderzoeken door de ingenieurs bij BASE en die zeiden dat het door een slechte antenne was en dat het er niet naar uitzag dat dit snel zou worden opgelost omdat het vervangen van zo'n antenne heel tijdrovend is volgend hen.
  #234  
Oud 06-12-09, 11:51
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Hoe zit 't eigenlijk met 3G? Ik las eerder in dit topic over dat ze bezig waren met 3G te installeren over heel België... Heeft iemand hier nog iets van gehoord?

Mvg.
  #235  
Oud 06-12-09, 12:13
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Enige wat ik echt schandalig vind is die slechts 500MB.Dit moet minstens 2GB zijn.Je betaalt tenslotte toch 80 euro he.
500 MB is idd weinig voor die prijs, maar om realistisch te blijven had dit toch wel minstens het dubbele mogen zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekydude Bekijk bericht
Hoe zit 't eigenlijk met 3G? Ik las eerder in dit topic over dat ze bezig waren met 3G te installeren over heel België... Heeft iemand hier nog iets van gehoord?

Mvg.
Zijn ze nog aan bezig. Het is gewoon kwestie van afwachten, ze zullen er waarschijnlijk ergens begin 2010 mee uitpakken.

Laatst gewijzigd door WDS001; 06-12-09 om 12:23. Reden: MQuoteknop gebruiken aub!
  #236  
Oud 06-12-09, 12:33
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

https://forum.iculture.nl/f18/i...7-base-3g.html
Citaat:
Gisteren (3/12) had ik zowat de hele namiddag geen EDGE netwerk bij BASE. Ik heb hiervoor gebeld naar BASE en daar wisten ze me te vertellen dat dat kwam doordat ze delen van hun netwerk naar 3G aan het omschakelen zijn. Ze heeft eens in het systeem gekeken en wist mij te vertellen dat ik nog niet overgezet was naar 3G (blijkbaar niet alleen het netwerk, maar ook de klanten moeten gemuteerd worden), maar dat iedereen tegen 1 januari moet overgeschakeld zijn.

We wachten af ... ik ben alvast benieuwd!!

Ow ja, ze wist niet of de klanten zelf gecontacteerd gingen worden als ze overgeschakeld zijn. Ik heb alvast de 3G aangezet en we zullen wel zien zeker
Met wat geluk dus vanaf de jaarwisseling 3G bij Base en heel snel ook bij Mobile Vikings.
  #237  
Oud 08-12-09, 17:54
jeutie's schermafbeelding
jeutie jeutie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Wervik, België
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar jeutie
Standaard

Gisteren SIM Kaart besteld, Vandaag bevestiging van verzending gekregen,
Zou morgen moeten binnenkomen, Ook hun klantendienst was zeer snel voor een antwoord te geven, alles verloopt tot nu toe lekker, weet zonder hoe het verder gaat.

*edit 1*
Vandaag mooi briefje binnengekregen met de SIM, direct naar het nummer gsms'd, informatie op hun site veranderde meteen, Er werd mij aangeraden nu al te herladen, En dit deed ik, Ook hier geen probleem. Hopelijk dropt mijn ontvangst bij Proximus nu snel, zodanig ik kan overstappen op Mobile Vikings

Laatst gewijzigd door jeutie; 09-12-09 om 12:57.
  #238  
Oud 20-12-09, 18:45
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Weet iemand of het bellen naar de voicemail vanuit het buitenland geld kost? Staat helaas niet op hun website..
  #239  
Oud 20-12-09, 19:34
Me2995 Me2995 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Weet iemand of het bellen naar de voicemail vanuit het buitenland geld kost? Staat helaas niet op hun website..
dat kost evenveel als bellen naar een ander belgisch nummer, niet gratis dus. Vanuit de buurlanden weet ik echter niet zeker, maar zal wel hetzelfde zijn denk ik.
  #240  
Oud 24-12-09, 11:28
gigiphone gigiphone is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

heeft er al iemand de aplicatie van mobile vikings en werkt hij ???
bij mij werkt hij niet ,,via pc is het geen probleem voor in te loggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.