//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Op facebook zit ik al bij die groep hoor,geen zorgen ;-) ik heb alleen nog niet echt de tijd gehad om er eens deftig rond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-04-09, 17:16
KriVa KriVa is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 18
Standaard

Op facebook zit ik al bij die groep hoor,geen zorgen ;-) ik heb alleen nog niet echt de tijd gehad om er eens deftig rond te neuzen. Meteen eens doen (lang leve vakantie ). Ik zal dan ook eens een mailtje sturen naar MV zelf,zij zullen tenslotte ook wel precies kunnen uitleggen hoe de vork in de steel zit,en wat er van de gebruiker uit verwacht wordt ;-)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-04-09, 17:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
Op facebook zit ik al bij die groep hoor,geen zorgen ;-) ik heb alleen nog niet echt de tijd gehad om er eens deftig rond te neuzen. Meteen eens doen (lang leve vakantie ). Ik zal dan ook eens een mailtje sturen naar MV zelf,zij zullen tenslotte ook wel precies kunnen uitleggen hoe de vork in de steel zit,en wat er van de gebruiker uit verwacht wordt ;-)
Jij moet alles goed invullen en dan regelen zij alles maar jij zal wel nadien nog de factuur ontvangen .
  #23  
Oud 08-04-09, 17:57
KriVa KriVa is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 18
Standaard

Goed,als er niet emer dan dat moet gebeuren is dat waarschijnlijk een klusje voor vanavond of morgen
  #24  
Oud 15-04-09, 21:38
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Zit er momenteel ook aan te denken om volgend jaar in juni als mijn getrouwheidsperiode is afgelopen om naar MV over te stappen. Is op basis van wat ik nu al weet van tarieven een paar euro goedkoper dan het gene ik nu heb.

Maar maak van de tussentijd wel gebruik om eens te horen wat de reacties zijn van de mensen die al zijn overgeschakeld. Bij deze dus een oproep aan alle reeds MV gebruikers om hun reacties uit te tikken.
  #25  
Oud 16-04-09, 08:39
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door co0lman Bekijk bericht
Zit er momenteel ook aan te denken om volgend jaar in juni als mijn getrouwheidsperiode is afgelopen om naar MV over te stappen. Is op basis van wat ik nu al weet van tarieven een paar euro goedkoper dan het gene ik nu heb.

Maar maak van de tussentijd wel gebruik om eens te horen wat de reacties zijn van de mensen die al zijn overgeschakeld. Bij deze dus een oproep aan alle reeds MV gebruikers om hun reacties uit te tikken.
Ik ben er redelijk uitgesproken tevreden... Goede support en verbinding.

Alleen hun herlaadmethodes zijn (nog) wat beperkt... Je moet via het internet betalen.

Je kunt misschien ook eens op hun facebook groep gaan kijken, maar hou er dan wel rekening mee dat het vooral de klagers zijn die daar posten....

Als je vragen hebt geef je maar een seintje...
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #26  
Oud 16-04-09, 09:21
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Ik heb me net aangemeld, maar ik heb nog geen code gehad.
Wanneer kan ik deze verwachten in mijn mail dan?
  #27  
Oud 16-04-09, 09:58
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Ik heb me net aangemeld, maar ik heb nog geen code gehad.
Wanneer kan ik deze verwachten in mijn mail dan?
Je hebt nog geen uitnodigingscode? Ik ben niet zeker of ze er momenteel nog nieuwe random uitgeven, zal eens navragen welke wachttijden je moet verwachten.... (als die te lang zijn bezorg ik je wel een invite, heb er nog een paar over denk ik )

Update: nieuwe invites worden slechts "af en toe" nog verspreid. Ik heb nog 2 invites op overschot, wie mij het eerste PM'ed heeft er één (wie 2de is ook nog )

Laatst gewijzigd door Puck84; 16-04-09 om 10:30.
  #28  
Oud 17-04-09, 09:27
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Je hebt nog geen uitnodigingscode? Ik ben niet zeker of ze er momenteel nog nieuwe random uitgeven, zal eens navragen welke wachttijden je moet verwachten.... (als die te lang zijn bezorg ik je wel een invite, heb er nog een paar over denk ik )

Update: nieuwe invites worden slechts "af en toe" nog verspreid. Ik heb nog 2 invites op overschot, wie mij het eerste PM'ed heeft er één (wie 2de is ook nog )
Heb je zojuist een PM verstuurd
  #29  
Oud 17-04-09, 10:03
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowin Bekijk bericht
Heb je zojuist een PM verstuurd
En toen was er nog één invite
  #30  
Oud 17-04-09, 18:57
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Heb mijn invite ondertussen al binnen. Had me indertijd aangemeld via de website. Enig probleem is dat ik nog in mijn getrouwheidsperiode zit en dus niet zo eenvoudig kan overschakelen.

Of zijn hier anderen die hier ervaring mee hebben.
  #31  
Oud 21-04-09, 19:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door co0lman Bekijk bericht
Heb mijn invite ondertussen al binnen. Had me indertijd aangemeld via de website. Enig probleem is dat ik nog in mijn getrouwheidsperiode zit en dus niet zo eenvoudig kan overschakelen.

Of zijn hier anderen die hier ervaring mee hebben.
Ik heb dat zo'n beetje uitgelegd op pagina 1.Hangt er wel vanaf bij welke provider je zit.

Bij base kan je na 15 maanden gratis overstappen of weggaan bij proximus betaal je max 150 euro en normaal gezien bij mobistar tenzij er mss ondertussen al wat veranderd is maar dat weet ik niet.

Ik heb proximus afgezegd en moest nog 5 maanden gaan en heb dus 50 euro betaald,had 10 euro abbo dus maal 5 maanden = 50 euro.Ondertussen ben ik er wel vanaf.
  #32  
Oud 22-04-09, 14:20
conspiracy's schermafbeelding
conspiracy conspiracy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Belgium
Berichten: 42
Standaard

Ik ben al vanaf het begin lid van Mobile Vikings en heb nooit problemen gehad ermee met mijn iPhone 2G.

Maar heb pas een iPhone 3g gekocht en een Rebel Simcard. En ik krijg edge maar niet werkend erop.
Eerst had ik een fake rebel simcard en hierop werkte edge wel. Maar deze kaart heeft het ondertussen al begeven..
  #33  
Oud 22-04-09, 16:16
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conspiracy Bekijk bericht
Ik ben al vanaf het begin lid van Mobile Vikings en heb nooit problemen gehad ermee met mijn iPhone 2G.

Maar heb pas een iPhone 3g gekocht en een Rebel Simcard. En ik krijg edge maar niet werkend erop.
Eerst had ik een fake rebel simcard en hierop werkte edge wel. Maar deze kaart heeft het ondertussen al begeven..
Tjah... Daar kan Mobile Vikings natuurlijk niets aan doen he, dat ligt aan jou en je sim
  #34  
Oud 22-04-09, 16:18
conspiracy's schermafbeelding
conspiracy conspiracy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Belgium
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Tjah... Daar kan Mobile Vikings natuurlijk niets aan doen he, dat ligt aan jou en je sim
Ja tuurlijk! Kon ik er zelf ook van afleiden
Maar misschien dat iemand hier een oplossing voor weet?
  #35  
Oud 22-04-09, 18:06
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Vanaf vandaag ben ik ook Viking geworden
Op 2 dagen Sim ontvangen, geactiveerd en oud GSM nummer van Proximus overgedragen zonder 100 keer de helpdesk te moeten bellen, daar kunnen ze bij de meeste providers alleen maar van dromen
Het instellen van de iphone is ook een fluitje van een cent maar één ding is wel raar : bovenaan mijn Contact lijst blijft het BASE gsm nummer staan dat origineel aan de Simcard verbonden was ipv mijn echt nummer. Kan dit gewijzigd worden ?
Op een ander forum vond ik dit als oplossing maar ik heb geen SonyEricsson om uit te testen, iemand een ander idee ?
Citaat:
The phone number that the iPhone displays is coming from the simcard, so the simcard itself must be configured. This is not possible with the iPhone. You have to put your simcard in another phone. On a SonyEricsson phone this setting can be found in your contacts/address book: “Contacts” (-> “Options” ->) “Special Numbers” -> “My Numbers”.
__________________
iPhone 5 16GB - 7.0.2
  #36  
Oud 22-04-09, 18:10
conspiracy's schermafbeelding
conspiracy conspiracy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Belgium
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe Bekijk bericht
Vanaf vandaag ben ik ook Viking geworden
Op 2 dagen Sim ontvangen, geactiveerd en oud GSM nummer van Proximus overgedragen zonder 100 keer de helpdesk te moeten bellen, daar kunnen ze bij de meeste providers alleen maar van dromen
Het instellen van de iphone is ook een fluitje van een cent maar één ding is wel raar : bovenaan mijn Contact lijst blijft het BASE gsm nummer staan dat origineel aan de Simcard verbonden was ipv mijn echt nummer. Kan dit gewijzigd worden ?
Op een ander forum vond ik dit als oplossing maar ik heb geen SonyEricsson om uit te testen, iemand een ander idee ?
Via een SonyEricsson is de enige mogelijkheid dacht ik hoor.
Zo heb ik het toch ook gedaan. Je zal toch wel iemand in je vriendenkring hebben die er eentje heeft?
  #37  
Oud 22-04-09, 21:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe Bekijk bericht
Vanaf vandaag ben ik ook Viking geworden
Op 2 dagen Sim ontvangen, geactiveerd en oud GSM nummer van Proximus overgedragen zonder 100 keer de helpdesk te moeten bellen, daar kunnen ze bij de meeste providers alleen maar van dromen
Het instellen van de iphone is ook een fluitje van een cent maar één ding is wel raar : bovenaan mijn Contact lijst blijft het BASE gsm nummer staan dat origineel aan de Simcard verbonden was ipv mijn echt nummer. Kan dit gewijzigd worden ?
Op een ander forum vond ik dit als oplossing maar ik heb geen SonyEricsson om uit te testen, iemand een ander idee ?
Vraag het eens op facebook.Daar is kan je terecht,er is een MV site.
  #38  
Oud 22-04-09, 21:04
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe Bekijk bericht
Vanaf vandaag ben ik ook Viking geworden
Op 2 dagen Sim ontvangen, geactiveerd en oud GSM nummer van Proximus overgedragen zonder 100 keer de helpdesk te moeten bellen, daar kunnen ze bij de meeste providers alleen maar van dromen
Het instellen van de iphone is ook een fluitje van een cent maar één ding is wel raar : bovenaan mijn Contact lijst blijft het BASE gsm nummer staan dat origineel aan de Simcard verbonden was ipv mijn echt nummer. Kan dit gewijzigd worden ?
Op een ander forum vond ik dit als oplossing maar ik heb geen SonyEricsson om uit te testen, iemand een ander idee ?
Dat is omdat het een overgedragen nummer is, de iPhone ziet alleen de orginele nummer (is ook de oorzaak van het "doorschakel" boodschapje dat je krijgt elke keer als je belt)

Er staat ergens een methode via jailbreak of hun facebook groep
  #39  
Oud 22-04-09, 21:08
conspiracy's schermafbeelding
conspiracy conspiracy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Belgium
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Dat is omdat het een overgedragen nummer is, de iPhone ziet alleen de orginele nummer (is ook de oorzaak van het "doorschakel" boodschapje dat je krijgt elke keer als je belt)

Er staat ergens een methode via jailbreak of hun facebook groep
Die doorschakelboodschap gaat niet weg indien je het nummer aanpast hoor.
- Om je nummer aan te passen is de enige manier via een SonyEricsson.
- Om de doorschakel-boodschap weg te doen moet je de callforwarding patch installeren uit Cydia.
  #40  
Oud 23-04-09, 10:27
Converted Converted is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: België
Berichten: 12
Exclamation

Of als je geen gejailbreakte iPhone hebt, en je wil die doorschakelboodschap weg, is de enige mogelijkheid je voicemail forwarding uit te zetten door #002# in te toetsen. Wel geen voicemail meer dan ...

I.v.m. het aanpassen van "Mijn Nummer" is het inderdaad enkel mogelijk met SonyEricsson toestellen. (heb het hier gedaan gekregen met een SE J132 => ga naar "Contacten, Mijn Nummer, Nummer bewerken" en that's it)
Gekocht voor €27 bij Saturn. Beetje onnozel om zoveel uit te geven om enkel dat nummer aan te passen, maar het werkt wel

Hopelijk hiermee uit de nood geholpen?!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.