//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) ik was in het weekend in belgie en ging mijn jim mobile op mijn iphone is gebruiken en in hasselt heeft base wel 3g maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 26-10-11, 00:34
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

ik was in het weekend in belgie en ging mijn jim mobile op mijn iphone is gebruiken en in hasselt heeft base wel 3g maar ik ben nog verbaasd hoe traag het is en hoe ver wij in België achterlopen op mobiel internet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 02-12-11, 18:51
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Lightbulb mobile vikings review

Mja dat komt wel goed want de 4G licenties zijn ook naar base gegaan.. dus ook naar mobile vikings!! Ben al benieuwd want ik vind eigenlijk 3G al relatief snel!

Ps: heb een wallpaper gemaakt en een mobile vikings review!!
  #583  
Oud 28-12-11, 21:01
Thomasvdp Thomasvdp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Question Overstap Mobile Vikings

Ik ga binnen 2 maand overstappen naar Mobile Vikings... (van proximus generation).

Maar ik had nog een vraagje...

Stel je herlaad op 1 januari.
En je vergeet te herladen op 1 februari waardoor je je internet en sms'n kwijt bent. Kun je dan nog je krediet verder gebruiken?
Moet je dan slechts 1x herladen om terug je bonus te krijgen en niet zoals bij proximus min. 2x € 10?

Alvast Bedankt,
  #584  
Oud 28-12-11, 21:02
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Je krediet blijft staan maar je gratis diensten ben je kwijt.
Ik herlaad zelf maar om de maand, dus 1 januari, 1 maart, 1 mei, ...
Een ZEER goeie en goedkope operator!
  #585  
Oud 28-12-11, 21:03
Thomasvdp Thomasvdp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Je krediet blijft staan maar je gratis diensten ben je kwijt.
Een ZEER goeie en goedkope operator!
En mijn vraag van herladen?
  #586  
Oud 28-12-11, 21:06
geert000 geert000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Overmere, Belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomasvdp Bekijk bericht
Ik ga binnen 2 maand overstappen naar Mobile Vikings... (van proximus generation).

Maar ik had nog een vraagje...

Stel je herlaad op 1 januari.
En je vergeet te herladen op 1 februari waardoor je je internet en sms'n kwijt bent. Kun je dan nog je krediet verder gebruiken?
Moet je dan slechts 1x herladen om terug je bonus te krijgen en niet zoals bij proximus min. 2x € 10?

Alvast Bedankt,
Waarom stap je niet over op generation connect??
ik kom van MV en ben vorige week overgestapt op GC.
Razendsnel 3G en bijna overal.
Voor dezelfde prijs.
  #587  
Oud 28-12-11, 21:08
Thomasvdp Thomasvdp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geert000 Bekijk bericht
Waarom stap je niet over op generation connect??
ik kom van MV en ben vorige week overgestapt op GC.
Razendsnel 3G en bijna overal.
Voor dezelfde prijs.
€ 20/maand is me wat te veel.

Vandaar de vraag van herladen...
  #588  
Oud 28-12-11, 21:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij Mobile Vikings hoef je niet elke maand te herladen. Stel dat je weer op 1 maart herlaadt, dan krijg je opnieuw de gratis SMS'en en 2GB internet.
  #589  
Oud 28-12-11, 21:11
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Wablieft moet je bij Proximus dubbel herladen om die bonus te krijgen?
Wat een afzetterij!!!

Bij Mobilevikings krijg je dat sowieso PER herlaadbeurt, wij mogen in onze handen wrijven met MV want ik heb alle operators gehad en MV is de beste op de markt!
En 2GB mobiel internet is veel, van mij mag het gerust naar 1GB gaan, maar hun tarieven zijn de sterke punten.

Ik kan het je alleen maar aanraden, en als je al iets negatiefs leest is dat meestal het EDGE netwerk waarop je terugvalt. OK het werkt niet snel, maar het werkt wel. Bovendien heeft MV ook al heel veel 3G en zoals eerder al gezegd hebben ze de 4G licenties binnen waardoor ze over enkele jaren op bepaalde plaatsen in het land sneller zullen zijn dan Proximus of Mobistar.
  #590  
Oud 28-12-11, 21:11
Thomasvdp Thomasvdp is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Bij Mobile Vikings hoef je niet elke maand te herladen. Stel dat je weer op 1 maart herlaadt, dan krijg je opnieuw de gratis SMS'en en 2GB internet.
zeer handig. Ik had er al eens iets over gelezen maar het was voor de zekerheid.
Want nu bij proximus moet je dan 2x herladen waardoor je dan met veel krediet zit en dan weer in dezelfde problemen komt te zitten anders geraakt je krediet niet op...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 20:12 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Wablieft moet je bij Proximus dubbel herladen om die bonus te krijgen?
Wat een afzetterij!!!

Bij Mobilevikings krijg je dat sowieso PER herlaadbeurt, wij mogen in onze handen wrijven met MV want ik heb alle operators gehad en MV is de beste op de markt!
En 2GB mobiel internet is veel, van mij mag het gerust naar 1GB gaan, maar hun tarieven zijn de sterke punten.

Ik kan het je alleen maar aanraden, en als je al iets negatiefs leest is dat meestal het EDGE netwerk waarop je terugvalt. OK het werkt niet snel, maar het werkt wel. Bovendien heeft MV ook al heel veel 3G en zoals eerder al gezegd hebben ze de 4G licenties binnen waardoor ze over enkele jaren op bepaalde plaatsen in het land sneller zullen zijn dan Proximus of Mobistar.
Heel erg handig. bedankt
  #591  
Oud 28-12-11, 21:15
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomasvdp Bekijk bericht
zeer handig. Ik had er al eens iets over gelezen maar het was voor de zekerheid.
Want nu bij proximus moet je dan 2x herladen waardoor je dan met veel krediet zit en dan weer in dezelfde problemen komt te zitten anders geraakt je krediet niet op...
Dat was voor mij ook belangrijk omdat ik ong. maar 10 euro verbruik per maand bij MV, terwijl dat bij Proximus het dubbele was.
Ik wilde ook niet dat de restjes opstapelden want op den duur begin je op je reserves te werken en uiteindelijk komen er van die gratis diensten niets meer in huis.


Spijtige zaak dat Proximus zich zo laag laat vallen door te eisen dat je 2x moet herladen, ik zou op staande voet vertrekken als klant!
  #592  
Oud 28-12-11, 21:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Bij Proximus Generation Connect is het toch ook zo dat je maar één keer moet herladen om de bonus te krijgen? Bij de andere formules daarentegen..
  #593  
Oud 28-12-11, 21:44
geert000 geert000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Overmere, Belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Bij Proximus Generation Connect is het toch ook zo dat je maar één keer moet herladen om de bonus te krijgen? Bij de andere formules daarentegen..
Inderdaad, ik spreek hier ook van GENERATION CONNECT, juist hetzelfde dan MV, 5 euro meer maar je krijgt dan ook 20 belminuten meer.
Anders is het compleet gelijk, maar wel supersnel internet.
Base heeft ook een cap op zijn 3G van 1,7 mb/s waar het bij proximus 7,3 mb/s is.
Die hebben ook een 4G licentie en zijn nu al aan het uitbouwen.
Pas op ik was zeer tevreden bij MV maar als er iets beter komt moet men daar eerlijk over zijn en durven toegeven dat het beter is.
ik had veel uitvallen bij MV en altijd edge waar ik woon.
  #594  
Oud 28-12-11, 22:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat het internet bij Proximus beter is, klopt inderdaad, maar voor mij blijft Mobile Vikings toch nog steeds de betere. Ten eerste is het goedkoper, is de service beter en hoef je niet elke maand te herladen om je internet te behouden. Bij Proximus ook niet, maar ze vertellen er ook niet bij dat je nadat de maand om is een paar euro per megabyte moet betalen. Bij Mobile Vikings krijg je een paar dagen/weken de tijd om te herladen zonder dat je moet betalen voor het internet. Verder is ook surfen in het buitenland goedkoper.

Proximus is dan wel 'maar' €5 duurder, maar dat maakt wel minstens €60 per jaar. Komt daar nog bij dat veel gebruikers van Mobile Vikings hun krediet niet of nauwelijks opgebruikt krijgen, wat bij Proximus dus nog erger is. Dus voor mij, en voor veel andere doelgroepen, blijft Mobile Vikings de beste keuze.
  #595  
Oud 29-12-11, 00:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
... Komt daar nog bij dat veel gebruikers van Mobile Vikings hun krediet niet of nauwelijks opgebruikt krijgen, wat bij Proximus dus nog erger is.
ik krijg mijn krediet op, geen enkel probleem. Er zijn inderdaad mensen die dat niet kunnen. Daarvoor zijn er heel handige oplossingen.

Kijk, maar eens op onderstaande link ...

Toon onderwerp - Geld van belkrediet naar bank/paypal - Userbase
  #596  
Oud 29-12-11, 00:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik krijg er wat van als mensen zitten liegen.

Ik heb ook generation connect; je hoeft geen 2keer te herladen, je hoeft niet op tijd te herladen, herlaad je bv maar 3 maand nadien dan krijg je terug na 1x herladen je bonussen.

Het is 5 euro duurder maar voor die 5 euro krijg je 20belmin extra (bij mv 60min), heb je 2000 smsen naar alle netwerken (bij mv 1000 smsen), evenveel data maar ook nog eens per herlading 10MB voor in de buitenland te surfen tot een max van 100MB.
100MB in den buitenland surfen kost 50 euro, ik ga ieder jaar 1 tot 2keer naar den buitenland.
En als da nog nie alles is heb je weliswaar niet overal 3G mee proximus maar ze hebben in z'n totaliteit bekeken wel de meeste 3G en de hogere snelheden.
  #597  
Oud 29-12-11, 01:02
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Ik weet niet waar jullie allemaal over bezig zijn, maar je krijgt GEEN enkele belminuut, hoor. Dat zijn de minuten die je kan bellen met je belwaarde. Logisch dat je bij Proximus '20 minuten langer kan bellen met je 5 euro'... Al is het ook weer géén 20 minuten.

Dan heb ik nog een antwoord op de andere vraag over het herladen. Bij MobileVikings hoef je inderdaad niet binnen het termijn van 30 dagen te herladen. Na elke herlaadbeurt registreert het systeem je herlading en je ontvangt jouw gratis bundels. Wat betreft Proximus moet je wel degelijk binnen het termijn zitten. IS dat niet, moet je 2 keer herladen. Dus al dieje zever van waar of niet waar is bij deze opgelost hoop ik.

Elk netwerk heeft zijn nadeel en zijn voordeel. Op dit moment ben ik ze allebei aan het testen, heb ze alle twee thuis.
  #598  
Oud 29-12-11, 01:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Bekijk bericht
Ik weet niet waar jullie allemaal over bezig zijn, maar je krijgt GEEN enkele belminuut, hoor. Dat zijn de minuten die je kan bellen met je belwaarde. Logisch dat je bij Proximus '20 minuten langer kan bellen met je 5 euro'... Al is het ook weer géén 20 minuten.

Dan heb ik nog een antwoord op de andere vraag over het herladen. Bij MobileVikings hoef je inderdaad niet binnen het termijn van 30 dagen te herladen. Na elke herlaadbeurt registreert het systeem je herlading en je ontvangt jouw gratis bundels. Wat betreft Proximus moet je wel degelijk binnen het termijn zitten. IS dat niet, moet je 2 keer herladen. Dus al dieje zever van waar of niet waar is bij deze opgelost hoop ik.

Elk netwerk heeft zijn nadeel en zijn voordeel. Op dit moment ben ik ze allebei aan het testen, heb ze alle twee thuis.
Manneke, stopt eens mee zeveren: Bij generation connect moet je niet iedere maand herladen, je herlaad wanneer je wil (1keer binnen de 12maand) en je hebt meteen je bonussen terug en je hoeft maar 1keer te herladen, geen 2keer, dat is met de andere tarieven het geval mss bij proximus, niet bij generation connect.
Informeer u aub eerst eens wat beter.
Ik weet dat proximus dat systeem hanteerd van dat 2keer herladen als je je bonussen wil enzo maar bij generation connect dus niet, dat werkt ophetzelfde systeem als mv.
  #599  
Oud 29-12-11, 23:22
geert000 geert000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Overmere, Belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Manneke, stopt eens mee zeveren: Bij generation connect moet je niet iedere maand herladen, je herlaad wanneer je wil (1keer binnen de 12maand) en je hebt meteen je bonussen terug en je hoeft maar 1keer te herladen, geen 2keer, dat is met de andere tarieven het geval mss bij proximus, niet bij generation connect.
Informeer u aub eerst eens wat beter.
Ik weet dat proximus dat systeem hanteerd van dat 2keer herladen als je je bonussen wil enzo maar bij generation connect dus niet, dat werkt ophetzelfde systeem als mv.
I second that,
wil iedereen aub eens goed de voorwaarden lezen bij GENERATION CONNECT. Wat hierboven staat is idd juist.

Heb vandaag een Gratis herlaadbeurt gekregen van 20 euro.
Met excuses op sms omdat mijn sim wat laat opgestuurd werd.
Zeg nu nog eens dat de service bij proximus niet deugd.
heb dus nu 32 uero belwaarde en alles is gereset van sms en 3G, alsook 10 mb extra bij mijn roaming.
  #600  
Oud 01-01-12, 17:03
Matthiman Matthiman is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een iPhone (3GS) besteld op de online Apple Store en ik heb al een geactiveerd Mobile Vikings SIM kaart.

Ik heb op internet al veel problemen gelezen over problemen met het activeren van iPhone's met een SIM kaart van Mobile Vikings.

Maakt het nu uit of die SIM kaart al geactiveerd is of niet?

Alvast bedankt voor de antwoorden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 15:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 16:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.