//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geert000 I second that, wil iedereen aub eens goed de voorwaarden lezen bij GENERATION CONNECT . Wat hierboven staat is idd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 01-01-12, 18:27
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geert000 Bekijk bericht
I second that,
wil iedereen aub eens goed de voorwaarden lezen bij GENERATION CONNECT. Wat hierboven staat is idd juist.

Heb vandaag een Gratis herlaadbeurt gekregen van 20 euro.
Met excuses op sms omdat mijn sim wat laat opgestuurd werd.
Zeg nu nog eens dat de service bij proximus niet deugd.
heb dus nu 32 uero belwaarde en alles is gereset van sms en 3G, alsook 10 mb extra bij mijn roaming.
Wel vreemd dat je al de 4de bent waarvan ik datzelfde bericht hoor.
Blijkbaar rommelt het toch bij Proximus?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 06-01-12, 18:41
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

idd. mobile vikings is het toch persoonlijker en ben je geen nr

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 18:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YLA G Bekijk bericht
Mja dat komt wel goed want de 4G licenties zijn ook naar base gegaan.. dus ook naar mobile vikings!! Ben al benieuwd want ik vind eigenlijk 3G al relatief snel!

Ps: heb een wallpaper gemaakt en een mobile vikings review!!
Niemand reageert op mijn wallpapers, noch mijn review
  #603  
Oud 06-01-12, 19:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YLA G Bekijk bericht
idd. mobile vikings is het toch persoonlijker en ben je geen nr

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 18:42 ----------



Niemand reageert op mijn wallpapers, noch mijn review
Ik heb dat hier tot vervelens toe al gepost; ik heb mv en proximus en of jullie dat nu graag horen of niet, proximus is gewoon de nr 1 in Belgie.

Hun grootste minpunt is idd de klantendienst maarja, ik heb die zelden tot nooit nodig want éénmaal alles werkt dan heb je de klantendienst niet nodig .

Sinds proximus met generation connect is afgekomen kan je nog moielijk gaan beweren proximus duurder is, ja, ge betaald nog 5 euro meer per maand maar hebt er ook wat meer voor.

MV is vooral goed voor mensen als schoolmensen of mensen die er nie zo warm inzitten, om de kosten te drukken is mv ideaal voor, voor mensen als mij die betalen met plezier die 5 euro per maand extra om te kunnen genieten van het beste netwerk, hoogste 3G snelheden enz....

MV heeft de beste klantendienst,correct, vind ik ook maar ze hebben ong 73000 klanten, proximus heeft er 4.7miljoen, ik denk ze bij mv ook wel in hun gat zouden gaan krabben mochten ze zoveel klanten hebben .
Ik merk nu al ze het moeilijker beginnen krijgen om de mensen te helpen, dat is normaal, er komen meer mensen bij, base heeft al nie meteen het beste netwerk dus mensen hebben er veel problemen met smsen die niet toekomen of altijd veel te laat toekomen of niet gebeld kunnen worden, daar worde de klantendienst enorm mee belast, bij proximus worden ze meer belast door hun bv foute facturen en weet ik nog allemaal.

Degene die nu achterop hinkt is mobistar, sinds mv en proximus mee zo'n leuke tarieven voor veel leuks zijn afgekomen heeft mobistar nog steeds geen tegen zet gedaan.
Bij mobistar kan je op een iPhone geen tethering gebruiken, das één van de redenen waarom ik weg ben gegaan bij mobistar.
  #604  
Oud 06-01-12, 19:41
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb dat hier tot vervelens toe al gepost; ik heb mv en proximus en of jullie dat nu graag horen of niet, proximus is gewoon de nr 1 in Belgie.

Hun grootste minpunt is idd de klantendienst maarja, ik heb die zelden tot nooit nodig want éénmaal alles werkt dan heb je de klantendienst niet nodig .

Sinds proximus met generation connect is afgekomen kan je nog moielijk gaan beweren proximus duurder is, ja, ge betaald nog 5 euro meer per maand maar hebt er ook wat meer voor.

MV is vooral goed voor mensen als schoolmensen of mensen die er nie zo warm inzitten, om de kosten te drukken is mv ideaal voor, voor mensen als mij die betalen met plezier die 5 euro per maand extra om te kunnen genieten van het beste netwerk, hoogste 3G snelheden enz....

MV heeft de beste klantendienst,correct, vind ik ook maar ze hebben ong 73000 klanten, proximus heeft er 4.7miljoen, ik denk ze bij mv ook wel in hun gat zouden gaan krabben mochten ze zoveel klanten hebben .
Ik merk nu al ze het moeilijker beginnen krijgen om de mensen te helpen, dat is normaal, er komen meer mensen bij, base heeft al nie meteen het beste netwerk dus mensen hebben er veel problemen met smsen die niet toekomen of altijd veel te laat toekomen of niet gebeld kunnen worden, daar worde de klantendienst enorm mee belast, bij proximus worden ze meer belast door hun bv foute facturen en weet ik nog allemaal.

Degene die nu achterop hinkt is mobistar, sinds mv en proximus mee zo'n leuke tarieven voor veel leuks zijn afgekomen heeft mobistar nog steeds geen tegen zet gedaan.
Bij mobistar kan je op een iPhone geen tethering gebruiken, das één van de redenen waarom ik weg ben gegaan bij mobistar.
Proximus Connect is een beperkt aanbod en is volgens mij dus al uitverkocht.
MV is niet persé voor mensen die er krapper bij zitten. Ik ben jarenlang klant geweest bij Proximus maar ik ben dusdanig daar in het zak gezet geweest dat het tijd was voor iets anders.
Het gros van de mensen die MV zijn zijn dit geworden toen dit de enige redelijke providers was qua limieten op het internetverkeer.

MV heeft niet het beste netwerk inderdaad maar het netwerk is, zoals je zelf zegt dat van Base, en dat is qua 3G even goed als dat van Mobistar.
Proximus heeft ongeveer een dekking van 90% van België en dat is pakken beter!
Maar in de grootsteden hebben ze het allemaal en aangezien ik meestal in een stad ben

Maar alle providers zijn bezig met investeren in het 4G netwerk, al staat ook hier weer Proximus het verste in.

En wat ik ook prachtig vind aan MV, tot pakweg maart 2011 deden de oprichters alles nog zelf. En dat was vlot, vriendelijk en van een hoge kwaliteit
  #605  
Oud 24-01-12, 00:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

En ze liggen alweer plat bij mv.
Da netwerk van base is echt wel huilen mee de pet op.
  #606  
Oud 26-01-12, 12:16
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
En ze liggen alweer plat bij mv.
Da netwerk van base is echt wel huilen mee de pet op.
Vreemd dat jij er problemen mee hebt terwijl het bij mij gewoon werkt!
Ik heb nooit problemen bij MV
  #607  
Oud 26-01-12, 18:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Vreemd dat jij er problemen mee hebt terwijl het bij mij gewoon werkt!
Ik heb nooit problemen bij MV
Het was praktisch overal zelfs, zie facebook .

Gister hebk het helaas terug voor gehad.
  #608  
Oud 14-03-12, 09:22
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

Ligt dan aan Base ofzo waarschijnlijk.. maar moet zeggen heb ook in 2 jaar nog nooit connectie problemen gehad
  #609  
Oud 16-04-12, 18:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heeft iemand toevallig nog een invite voor Vikingspots over?
  #610  
Oud 28-04-12, 14:12
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

086 219 75 43
  #611  
Oud 02-05-12, 15:38
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard Mobile vikings is traaaaaag

Ik gebruik nu sinds 1 maand MV met mijn Ipad2 3g maar bereik sucks, snelheid sucks. Wel betere koop (12€ / maand voor 2 gb) maar dat merk je.
  #612  
Oud 14-05-12, 01:43
Brambo1975 Brambo1975 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 20
Standaard

Ik begin me toch ook te frustreren door de slechte 3g dekking van base netwerk.Een voip gesprek doen met mobile vikings is hopeloos.Op naar generation connect
  #613  
Oud 16-05-12, 17:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brambo1975 Bekijk bericht
Ik begin me toch ook te frustreren door de slechte 3g dekking van base netwerk.Een voip gesprek doen met mobile vikings is hopeloos.Op naar generation connect
Bij proximus kom je toch ook regelmatig gprs tegen hoor en dan heb je het nog meer gescheten . Maar toch heb ik ook proxi boven mv gekozen ook omdat er toch meer 3G is en hogere 3G snelheden, stabieler netwerk ook.
  #614  
Oud 11-09-12, 19:51
EvertD EvertD is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 69
Standaard

Nu ook voor iedereen een uur gratis bellen naar andere MV leden! Wat een topservice!

En kan handig zijn, ook voor de volgende 75.000 gebruikers is dit geldig. Ik heb spontaan weer wat vrienden Viking gemaakt en zo gratis belkrediet gescoord
  #615  
Oud 02-10-12, 19:00
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvertD Bekijk bericht
Nu ook voor iedereen een uur gratis bellen naar andere MV leden! Wat een topservice!

En kan handig zijn, ook voor de volgende 75.000 gebruikers is dit geldig. Ik heb spontaan weer wat vrienden Viking gemaakt en zo gratis belkrediet gescoord
Idd,niet vergeten dat je bij MV een uur gratis mag bellen naar leden.
Niet onbelangerijk als er meerdere mensen zijn in je kring die ook MV zijn.
Neemt niet weg dat wsl de 3g dekking een stuk sneller en beter is bij proximus.
  #616  
Oud 22-10-12, 10:00
yannickvanhex yannickvanhex is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

De 3G dekking is idd het grote minpunt bij Mobile Vikings, maar voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad!

Al 10 gratis herladingen gehad, de recente 1 uur gratis bellen per dag levenslang, snelle service! top gewoon en zou het iedereen aanraden
  #617  
Oud 22-10-12, 14:38
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Als ik wegging bij MV waren er pannes met de regelmaat van de klok, hopelijk zijn deze nu opgelost...
De dataverbinding vind ik erbarmelijk, zeker nu ik proximus gewoon ben.
  #618  
Oud 22-10-12, 14:54
gunth gunth is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 106
Standaard

Pannes valt mee de laatste tijd maar data is idd soms slecht.
Als ik spotify gebruik in de wagen moet ik soms lang wachten tot dat de liedjes laden.
Heel irritant.
  #619  
Oud 27-10-12, 11:11
spectrum65 spectrum65 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Na 2 jaar is MV precies de graceperiode aan het terugschroeven, vroeger meer dan een maand nu nog maar 5 dagen na het vervallen van je bundel. Heel spijtige zaak!!
  #620  
Oud 27-10-12, 12:25
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad, jammer. Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Vroeger kon je maanden gratis surfen zonder te herladen. Zoiets kan niet blijven duren hè..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.