//

geen internet

geen internet discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een oude generatie Iphone, 2G. Ik heb deze al enkele jaren en ben er héél content van. Ik gebruik al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-09, 14:05
krullebolle krullebolle is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard geen internet

Hallo allemaal

Ik heb een oude generatie Iphone, 2G.
Ik heb deze al enkele jaren en ben er héél content van. Ik gebruik al een eindje mobile vikings als provider, hier in België. Deze geeft gratis internet, en dit werkte allemaal naar behoren via EDGE.

Ik zat tot voor kort op de 2.X firmware met mijn iphone. Ik besloot up te graden. Ik heb dan opnieuw gejailbreakt en geunlockt naar 3.1.
Dit alles via redsnow en het kabeltje.

Nu zit ik met het probleem, cydia staat erop, mijn internet instellingen zijn ingesteld, maar het internet werkt niet. Zowel via EDGE als Wi-Fi!

Bij Wi-Fi kan hij connecteren met het netwerk, net als bij edge maar ik krijg iedere keer een time-out melding. Bij edge zegt hij gewoon dat er gn internetverbinding is.

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik vermoed dat het probleem ergens het volgende is: voor ik heb geupdate, had ik bossprefs staan, en supreme preferences. En ik denk dat in bossprefs de knoppen voor zowel Wi-Fi als edge uit stonden.

Nu ik heb geupdate staan deze programmas er natuurlijk niet meer op, en ik kan ze ook niet downloaden via internet.

Iemand enig idee hoe ik opnieuw aan internet kan geraken? Na de update heb ik al mijn contactgegevens enzo opnieuw op mijn gsm gezet...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-09, 14:58
koenjunior koenjunior is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

krullebolle,

Heb je reeds geprobeerd om in instellingen je netwerkinstellingen te herstellen?
Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk > Stel opnieuw in.

Het is een bekend probleem dat na de jailbreak problemen zijn met Wi-Fi/EDGE, en dat zou de oplossing zijn. Ik heb zelf geen problemen gehad, gewoon update in itunes, blackra1n, snow & cydia geinstalleerd en alles in orde
  #3  
Oud 10-11-09, 15:38
krullebolle krullebolle is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

als ik dat doe, dan gebeurt er niks. de velden blijven volstaan, met wachtwoord enzo...
ook als ik ze leegmaak, en ik stel opnieuw in gebeurt dit.

nog steeds geen internet
  #4  
Oud 10-11-09, 15:42
koenjunior koenjunior is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Misschien eens opnieuw proberen jailbreaken, denk dat dat dan de enige oplossing kan zijn..
  #5  
Oud 10-11-09, 16:47
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

wellicht eerst herstel ..... en dan opnieuw jailbreak en unlock
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.