iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Base (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f114/base/)
-   -   Melding na het bellen stoort.. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f114/base/134950-melding-na-bellen-stoort.html)

ArneMaes 10-02-13 11:42

Melding na het bellen stoort..
 
1 Bijlage(n)
Hallo iedereen,

Als ik met mijn iPhone 4 wil bellen, en daarna klaar ben en op 'STOP' druk, dan trilt mijn iPhone even (de tril die je ook voelt als je de muteknop aanzet), en komt er de boodschap op het scherm dat ik bijvoorbeeld 30 cent heb gebruikt tijdens dit gesprek, en nog 3 euro overheb...
Ik vind het wel irritant, want als ik dan afleg moet je ook nog eens op 'sluit' drukken enz...
Omgekeerd is het niet zo (dacht ik), als iemand mij opbelt kan ik adrukken zonder die melding te krijgen..
Toen ik nog bij Proximus zat had ik dit niet voor...
Ik heb al eens met de klantenservice gebeld en die vriendelijke meneer vertelde me dat hij het zou stopzetten.. Dat is dus niet gebeurd.. Nu heb ik net nog eens gebeld en die iets minder vriendelijke meneer zei dat zij bij de klantenservice zoiets niet kunnen uitschakelen, hij zei: "Je moet naar het Apple zoekmenu gaan, op Google dus, en dan zoeken hoe je het moet stopzetten.." :confused:
Weet die eigenlijk wel zelf waarover hij bezig was?? Google is geen zoekfunctie voor de instellingen van je iPhone.. By the way kan je zoiets niet uitschakelen in je iPhone-instellingen (denk ik)...
Dan begon hij te bleiren over de E-Service van KPNBelgië enz...
Van miserie heb ik de telefoon afgelegd.. Hij wist nieteens waarover hij bezig was.. Duidelijk.
Nu is mijn vraag: weet misschien iemand van jullie wat je hieraan kan doen?
Is het duidelijk genoeg uitgelegd? :p

Ik heb een foto geüpload wat je ziet wanneer je aflegt..

ArneMaes 20-02-13 19:01

Niemand een idee?

ArneMaes 19-04-13 18:52

Nog steeds niemand?

antoon100 19-04-13 19:08

Volgens mij is dit eigen aan "Base".

Op andere smartphones krijg je dat ook die melding hoeveel je nieuw saldo bedraagt en hoeveel er af gaat.

Dit probleem is niet alleen bij iPhone's, wat mij betreft is dit bij zowat iedere smartphone van toepassing.

Mogelijk maken andere providers hier geen gebruik van.

Voor zover ik weet zul je er moeten leren mee leven of indien je er niet kan mee verzoenen, veranderen van provider.

ArneMaes 19-04-13 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 (Bericht 891619)
Volgens mij is dit eigen aan "Base".

Op andere smartphones krijg je dat ook die melding hoeveel je nieuw saldo bedraagt en hoeveel er af gaat.

Dit probleem is niet alleen bij iPhone's, wat mij betreft is dit bij zowat iedere smartphone van toepassing.

Mogelijk maken andere providers hier geen gebruik van.

Voor zover ik weet zul je er moeten leren mee leven of indien je er niet kan mee verzoenen, veranderen van provider.

Daar vreesde ik al voor...
Uiteindelijk is het misschien nog niet het ergste maar het is verre van prettig.
Toch nog bedankt! :D
Gr, Arne! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.