instellingen (BE) Base/telenet discussie in Base forum; ( verdwijnt na registratie ) kent iemand de instelling voor het opzetten van de juiste gegevens voor het otvangen van en versturen van emails via (wifi) of gprs base en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen (BE) Base/telenet
kent iemand de instelling voor het opzetten van de juiste gegevens voor het otvangen van en versturen van emails via (Wi-Fi) of gprs base en telenet ? dank u voor de hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt Telenet als volgt:
Mail account: Naam: <je naam> Adres: <mijn naam@telenet.be> Beschrijving: Telenet Server inkomende post: Hostnaam: <in.telenet.be> Gebruikersnaam: <axxxxxx> wachtwoord <yyyyyy> Server uitgaande post (smtp) Hostnaam: <uit.telenet.be:25 Geavanceerd: Instellingen inkomende post Gebruik SSL <uit> Instellingen uitgaande post Gebruik SSL <uit> Verder onder instellingen - algemeen - netwerk EDGE: APN: <telenetwap.be> Dat is het Suc6 |
|
|||
|
|||
half bedankt
gisteren werkte internet en email perfect met deze instellingen.
vandaag werkt niets meer (connection on in.telenet.be failed). heeft iemand dit ook al meegemaakt? |
|
||||
|
||||
Ik gebruik mijn iPhone wel eens met een andere SIM kaart in Nederland. Ik kan dan wel emails ontvangen, maar niet verzenden. Telenet blokkeert de uitgaande server. Ik moet nog uitzoeken of ik een combinatie van Telenet inkomend verkeer en Telfort uitgaand kan instellen. Zodra ik weer in Belgie ben kan ik weer email verzenden.
|
|
|||
|
|||
ik ontvang geen mails en kan geen verzenden met base en telenet. alles staat zoals hier vermeld. cannot get mail. The connection to the server "in.telenet.be" failed
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kan namelijk als ik in nederland ben niets op mijn ipad2 ontvangen van mijn emailadres van base. gr peter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen telenet | Svenonline | Telenet | 11 | 01-02-13 17:49 |
Telenet instellingen | astramen | iPad algemeen | 8 | 12-11-10 06:02 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
België: Iphone instellingen telenet mobile | marlboro | Overige providers België | 7 | 27-06-08 18:03 |
België: Gprs/telenet via Base | gmlens | Overige providers België | 8 | 11-03-08 13:53 |
|
|