iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: 3G iPhone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/10756-3g-iphone.html)

Jasn 06-04-08 13:01

3G iPhone
 
ik weet niet waar ik het anders moet zetten dus;

een 3G iPhone, ik zou het niet willen hebben, ik heb nu een gsm die umts heeft, maar ik heb zeker & vast niet overal een 3G netwerk, op 'den boeren buite' heb ik het nergens, edge & gprs wel, wat zou ik met een iphone zijn die geen verbinding kan mken?:) mss word dit nog wel uitgebreid, maar zolang er in belgie niet overal een 3G verbinding is, geen 3G iphone

Destiny 06-04-08 13:13

Dat mag jij vinden.

In NL is de UMTS dekking bijna 100%

forum.bericht 06-04-08 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 94001)
Dat mag jij vinden.
In NL is de UMTS dekking bijna 100%

Je zegt het zelf "bijna" en dat zal overal en altijd wel zo blijven. je hebt zelfs geen absolute 100% GSM dekking!

(Dekkingen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst)

bartos 06-04-08 19:20

ik vind het wel een goede opmerking van 3G ik vind het ook een beetje over roepen..

maar ja in woon in het stad daar is 100% utms verbinding te maken
maar er is ook op elke 10 meter wel een Wi-Fi verbinding mogelijk...

dus ja waarom betalen als het gratis kan :D

tanguy 06-04-08 19:32

een Wi-Fi-hacktool ofzo zou superhandig zijn :)

jetgadget 06-04-08 20:06

nou ik wil um wel hoor .

Destiny 06-04-08 22:16

Die Wi-Fi hacktool is er al ;). Effe zoeken op dit forum.

Daarbij kijk ik echt uit naar iPhone 3G !

Haagze sf2 07-04-08 22:15

Wi-Fi hacktool? is overal een Wi-Fi verbinding ook al is hij beveligd??

Nikooos 08-04-08 09:35

Dat topic over die hacktool staat als het goed is niet meer op het forum. Vanwege het feit dat het gebruik maken van andermans Wi-Fi (in Nederland in ieder geval) illegaal is.

Maar als je met je 3G iphone geen UMTS verbinding kan krijgen, dan lijkt me dat hij teruggaat op GPRS? Net zoals nu dat wanneer hij geen EDGE verbinding kan krijgen, dat hij GPRS pakt?

Phil from belgium 09-04-08 08:09

is 3G écht nodig ?
 
Vraag is, is 3G nu écht nodig?
Heb (nog steeds) een Nokia 6680 , "uitgerust" met 3G capaciteiten , mogelijk voor videofonie ... edoch in mijn directe omgeving is er niemand die hierover beschikt ... dus lijkt het (voor) mij nutteloos ... of zie ik het verkeerd :confused: ... of kan je er nog iets anders mee aanvangen?
Mogelijk is 3G nog niet goed genoeg ingeburgerd ... of toegankelijk voor Jan & Alleman ;)

(btw, proximus heeft 1,5 jaar geleden eens een testgesprek met beeld willen opzetten met mij ... is nooit gelukt)

Nikooos 09-04-08 09:14

tja.. als er geen telefoons komen mét 3G dan raakt het natuurlijk nooit ingeburgerd. Het moet toch ergens beginnen?

b-boy 10-04-08 07:52

in nederland is de adoptie van umts handsets veel beter door de handsetsubsidie door de operatoren

dit is in belgie nu eenmaal verboden bij wet, dus de verschillen tussen BE & NL zijn snel te verklaren

lukasverduyn 25-04-08 23:17

Ook in België is zoiets als Hacktool genaamd illegaal (tot voor kort kreeg zelf iemand er een gevangenisstraf voor... hou je vast... voor 10 jaar! :eek:)

BelgianBull 26-04-08 15:54

10 jaar? grapjas :D

LazerG 27-04-08 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasn (Bericht 93985)
ik weet niet waar ik het anders moet zetten dus;

een 3G iPhone, ik zou het niet willen hebben, ik heb nu een gsm die umts heeft, maar ik heb zeker & vast niet overal een 3G netwerk, op 'den boeren buite' heb ik het nergens, edge & gprs wel, wat zou ik met een iphone zijn die geen verbinding kan mken?:) mss word dit nog wel uitgebreid, maar zolang er in belgie niet overal een 3G verbinding is, geen 3G iphone

deze stelling klopt toch niet helemaal ik was vroeger voor men werk hele dagen op de baan en verbonden met UMTS/gprs ge lest het juist op de plekken waar geen umts is schakelt hij aut over naar GPRS het werkt gewoon iets trager maar werkt perfect..
Dus u idee daje hem slechts op enkele plekken kan gebruiken is helemaal niet van toepassing...
Vergelijk het met het idee van een stad..
In een stad heb je betere verbindingen met het openbaar vervoer omda er daar veel meer behoefte aan is, en zo is dat net met de GSM toepassingen, wie op de "buite" heeft er behoefte om een hele dag verbonden te zijn met UMTS
trouwens de netwerken doen hard hun bests om hier toch aan getemoet te komen en bieden tegen 2009 80%
2010 97% UMTS/3G aan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.