iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Iemand ervaring met providers zoals simyo,alditalk,..? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/1430-iemand-ervaring-providers-zoals-simyo-alditalk.html)

Kozzy 25-10-07 19:07

Iemand ervaring met providers zoals simyo,alditalk,..?
 
Iedereen heeft precies alleen maar ervaring met base,mobistar,proximus.
Maar heeft al iemand getest met simyo,uglyduck,alditalk,..?
Wat dat zyn nog altyd de goedkoopste providers, ok geen edge,gprs,..

boz 25-10-07 23:41

ja, ik gebruik simyo op mijn telefoon, (al een week kan ik van mijn telefoon genieten) geen enkel probleem, je kunt met eender welke provider werken als je je iphone maar unlocked.

ben alleen nog aan het zoeken naar een aantal carrier settings van simyo, maar zal die wel vinden

Kozzy 26-10-07 11:02

Ok merci. Ik was ook van plan simyo aan te schaffen en krijg achter 2 weken mijn iPhone, dus had wat schrik dat het ni zou werken.
En welke settings bedoel je nog om in te stellen?

boz 26-10-07 12:02

bijvoorbeeld de knop die AT&T gebruikers in staat stelt om hun betaling uit te voeren te veranderen in de knop die je belwaarde oplaad,
of je belkredietbalans nakijkt,
want daarvoor moet je momenteel berichtjes voor sturen

Lufy 18-01-08 12:07

Simyo
 
Hey mensen, ik heb via mijn neef uit Engeland gehoord dat Vectone gaat een Pre paid in NL uitbrengen, waar jij kan GRATIS naar anderen Vectone gebruikers bellen.....Te gek voor woorden._/-\o_

Fresh 18-01-08 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kozzy (Bericht 9911)
Iedereen heeft precies alleen maar ervaring met base,mobistar,proximus.
Maar heeft al iemand getest met simyo,uglyduck,alditalk,..?
Wat dat zyn nog altyd de goedkoopste providers, ok geen edge,gprs,..

Is AldiTalk al verkrijgbaar in Belgie? In Nederland nog niet volgens mij...

macfreaker 18-01-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 43123)
Is AldiTalk al verkrijgbaar in Belgie? In Nederland nog niet volgens mij...

AldiTalk is in Belgie verkrijgbaar. En ik dacht dat ze daarvoor samenwerken met Base.

RobinL 21-01-08 17:25

Maat van me heeft simyo, werkt perfect ;)

EasyI 04-02-08 08:48

Ik had Simyo maar nu mobistar,
Na een tijdje kwamen te lange berichten niet meer toe, SImyo kon er niets aan doen dus ben ik opgestapt

Spooky 31-10-08 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lufy (Bericht 43121)
Hey mensen, ik heb via mijn neef uit Engeland gehoord dat Vectone gaat een Pre paid in NL uitbrengen, waar jij kan GRATIS naar anderen Vectone gebruikers bellen.....Te gek voor woorden._/-\o_

Ik heb ook een VECTONE kaart en idd is Vectone naar Vectone gratis, maar mijn vriend woont in Engeland, Vectone is wel in Engeland verkrijgbaar, maar geldt dat niet alleen van vectone naar vectone in zelfde land?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.