//

Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ?

Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joppe Moet je nu extra betalen. want ik ben ook MTV generation en ik heb al 3 facturen gad van boven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-11-08, 09:01
VdSteen VdSteen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ternat
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe Bekijk bericht
Moet je nu extra betalen. want ik ben ook MTV generation en ik heb al 3 facturen gad van boven de 40 euro.
Joppe: Ik heb geen idee. Mijn factuur wordt afgesloten op de 22e van elke maand. Ik heb de papieren versie nog niet thuis gekregen en de online versie is ook nog niet beschikbaar .... binnen een paar dagen weet ik het.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-11-08, 18:20
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VdSteen Bekijk bericht
Joppe: Ik heb geen idee. Mijn factuur wordt afgesloten op de 22e van elke maand. Ik heb de papieren versie nog niet thuis gekregen en de online versie is ook nog niet beschikbaar .... binnen een paar dagen weet ik het.
Zou je dit dan even kunnen zegge?? Ik zou dit ook graag doen
  #23  
Oud 26-11-08, 20:23
VdSteen VdSteen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ternat
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe Bekijk bericht
Zou je dit dan even kunnen zegge?? Ik zou dit ook graag doen
Ieps, Ik kan bevestigen dat het goed werkt. Ik heb net mijn factuur bekeken. 207 connecties gemaakt en 0 gefactureerd (dus geen extra kosten bovenop de prijs voor het 200MB volume)
  #24  
Oud 26-11-08, 20:47
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VdSteen Bekijk bericht
Ieps, Ik kan bevestigen dat het goed werkt. Ik heb net mijn factuur bekeken. 207 connecties gemaakt en 0 gefactureerd (dus geen extra kosten bovenop de prijs voor het 200MB volume)
Hoe heb je dat gedaan gewoon bij Myproximus iets toegevoegd?? Word dit bij je abo kosten berekend??

Alvat bedankt
  #25  
Oud 03-12-08, 13:47
VdSteen VdSteen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ternat
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
Nu is dit idd eindelijk mogelijk, kga ook die 200 mb pakken maar das dan toch alles inbegrepen he want kheb hier overlaatst een factuurke van proximus in de bus gekregen en kviel op men gat. Khad amper 7mb verbruik maar was 7000 minuten online.Dus kwil nu wel zeker weten dat ik indien ik zo'n data abonnement pak ik bij wijze van spreken dag en nacht online mag zitten zolang ik maar onder men 200 mb blijf en dan zowel voor te surfen als voor email,... want kheb nog eens ergens gelezen dat surfen via den browser niet inbegrepen was in die 200 mb maar ik veronderstel dat dat zeker niet waar is??
Ik heb mijn factuur gekregen van Proximus. Iets van een 209 connecties aan 0€ (alles zit inbegrepen in de bundel) .
  #26  
Oud 15-12-08, 19:03
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

nu heb ik weer wa voor precies, kheb zo diejen bundel van 200 mb gepakt ergens begin november ofzo, voor november factuurke gekregen en geen enkel probleem, nu zat ik zaterdag nog ff te kijken naar men verbruik voor december en khad iets van 10 mb bij verzonden en 65 ofzo bij ontvangen.Nu kijk ik vandaag, ineens 74 bij verzonden en 4.6 gb bij ontvangen.Ik schakel 3g altijd uit wanneer ik het niet gebruik en ik wijzig men apn altijd een klein beetje zodat er niet internet.proximus.be maar bv internet.proximus1.be ofzo staat.Nu hoop ik maar dat dit geen ramp gaat zijn, normaal zou ik er met een 150 euro vanaf komen denk ik want tis 0.03 euro per bijkomende mb buiten bunden van 200 mb.Iemand enig idee hoe dit kan of kan er ook een probleem zijn met mijn meter op iphone want bij proximus kunnen ze natuurlijk niets zeggen pas begin volgende maand
  #27  
Oud 22-12-08, 22:09
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
nu heb ik weer wa voor precies, kheb zo diejen bundel van 200 mb gepakt ergens begin november ofzo, voor november factuurke gekregen en geen enkel probleem, nu zat ik zaterdag nog ff te kijken naar men verbruik voor december en khad iets van 10 mb bij verzonden en 65 ofzo bij ontvangen.Nu kijk ik vandaag, ineens 74 bij verzonden en 4.6 gb bij ontvangen.Ik schakel 3g altijd uit wanneer ik het niet gebruik en ik wijzig men apn altijd een klein beetje zodat er niet internet.proximus.be maar bv internet.proximus1.be ofzo staat.Nu hoop ik maar dat dit geen ramp gaat zijn, normaal zou ik er met een 150 euro vanaf komen denk ik want tis 0.03 euro per bijkomende mb buiten bunden van 200 mb.Iemand enig idee hoe dit kan of kan er ook een probleem zijn met mijn meter op iphone want bij proximus kunnen ze natuurlijk niets zeggen pas begin volgende maand
niemand met een soortgelijke ervaring want kben er toch niet echt gerust in want tis echt ***** dat die mannen van proximus pas tussen 5 en 10 januari iets weten over het verbruik van december
  #28  
Oud 23-12-08, 13:36
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Gewoon afwachten en als er iets niet klopt naar de klantendienst bellen.

Bij proximus zijn ze zeer professioneel en de call-girls kunnen daar ook veel voor u doen.
Ze kunnen u makkelijk een creditnota uitschrijven ofzo.

Gewoon vriendelijk zijn en komt altijd in orde (bij mij dan toch)
  #29  
Oud 13-01-09, 21:29
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

dus wil dat zeggen dat een proximus abbo. met mtv generation NIET kan bellen op iphone of .. ? want ik heb dat ook en kon niet bellen op iphone :s -> https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post243512
  #30  
Oud 13-01-09, 22:00
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
dus wil dat zeggen dat een proximus abbo. met mtv generation NIET kan bellen op iphone of .. ? want ik heb dat ook en kon niet bellen op iphone :s -> https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post243512
jawel dat werkt zonder problemen, ge moet enkel zien dat ge een data-abonnement erbij neemt want anders kunde wel eens voor verrassingen komen te staan.
  #31  
Oud 05-02-09, 22:07
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Ik heb geen data abo en ik kom elke maand voor verassingen te staan
iemand sugesties voor goeie abo's tussen 0 en 20 euro per maand
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slot op bepaalde apps hnasje iPhone Apps 5 19-11-10 01:55
Bepaalde PDF onleesbaar Hans1908 iPad algemeen 3 12-09-10 23:13
Adresboek bepaalde groepen syncen ocygen iTunes 0 10-07-10 01:10
Bepaalde filmjes spelen niet. RoyalMess iPhone algemeen 5 06-09-09 22:16
Bepaalde apps weg na herstel. lluuk Archief 1 29-03-09 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.