Proximus discriminerend t.o.v. bepaalde abonnementen ?
Hello !
Ik ben al jarenlang klant bij proximus en op dit moment heb ik een "MTV Generation" abonnement. Blijkbaar is het niet mogelijk om met dit abonnement een mobile internet pakket te bestellen, en kost internetten op het 3G netwerk dus gewoon immens veel geld. Persoonlijk vind ik dit schandalig en discriminerend, elk abonnement met uitzondering van dit heeft de mogelijkheid om dit pakketten te bestellen, ik weer niet. Veranderen? Wel, met mijn momenteel gebruik (Veel sturen - Middelmatig bellen), zou dat mij een rekening van 50 - 60 euro zonder datapakket opleveren.. Dat zie ik nu ook niet echt zitten... |
Mag je dan niet veranderen van abo type ? Meestal staan ze zoiets wel toe.
|
Je mag veranderen, maar geen enkel abonnement geeft de voordelen die ik nu heb...
Met het gebruik dat ik nu heb kom ik op een kost van ong. 50 - 60 euro uit... |
Ik kan nochtans gewoon het mobile internet pak aanvinken bij de instellingen op de website van proximus...
|
SeppaR,
Het is toch normaal dat er bepaalde combinaties die wel kunnen en andere niet? Je kunt nu eenmaal niet altijd van twee walletjes eten in het leven. Soms moet je kiezen. Je gaat bij een autofabrikant ook niet eisen dat die op èlk model in het gamma een GPS of airco kan inbouwen. Bepaalde opties passen alleen bij bepaalde producten, dat lijkt me logisch. |
promo proximus:
Smile 35: 160 min om te bellen en 200mb gratis smile 55: 275 min om te bellen en 500mb gratis smile 75: 415 min om te bellen en 1gb gratis geldig tot einde van het jaar.. daarna 5€ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Elk abonnement kan bij Proximus Mobile Data activeren BEHALVE MTV Generation, ik vind dit een rare manier van zaken doen.. Daar blijf ik bij.
2. Smile is geen optie, in Smile zitten geen berichten inclu (tenzij je belminuten opgebruikt geloof ik), en kan ik nooit ovor ene voordelig tarief 500 sms'en en 60 minuten bellen (Uitgerekend met een datapakket kwam dat op 50euro + p/m) 3. MTV Generation is een abonnement zoals alle andere, het is belachelijk dat de klantendienst 3 verschillende verklaringen heeft (Gaande van: Marketing , Technisch of "Het komt nog" redenen) Die 3 bij elkaar opgeteld --> Ik vertrek volgende week naar Mobistar. Daar heb ik voor 30 euro p/m hetgene ik wil. |
ja; maar een klantendienst van mobistar die op geen ...... trekt, is een extern call center, ik ga nog niet voor niks meer naar mobistar... dan betaal ik liever iets meer voor kwaliteit en dat is proximus!
|
Vreemd, ik kan het gewoon ook aanvingen op MyProximus, en ik heb ook MTV Generation?
Doorklikken heb ik nog niet gedaan, iPhone is in bestelling momenteel... Ik stel voor dat ik het gewoon probeer als ik men iphone heb? Of zou je intekenen voor een bepaalde periode? Ik denk dat als dit het geval is, ik hier toch wel een melding van zal krijgen? (algemene voorwaarden of iets dergelijks) Let wel: ik zou/zal dit online doen, en dus niet naar proximus bellen/mailen. Ik denk dat ze het op de klantendienst/bij de resellers ook niet echt weten, of het allesinds niet eens zijn met elkaar als ik dat hier zo lees? |
Beste,
Ik heb een "Proximus Generation MTV" abonnement + de 200MB Mobile Internet optie. Ik kon dit gewoon selecteren via "My Proximus" en binnen de 5 minuten was het aktief. Mvg, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50. |