//

iPhone en Proximus

iPhone en Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er iemand hier een abonnement voor data? Betalen per minuut lijkt me op een toetsel als de iPhone een dure zaak...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-09-07, 14:36
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

heeft er iemand hier een abonnement voor data? Betalen per minuut lijkt me op een toetsel als de iPhone een dure zaak
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-09-07, 14:16
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
heeft er iemand hier een abonnement voor data? Betalen per minuut lijkt me op een toetsel als de iPhone een dure zaak
Heb zelf geen ervaring maar wil ook zo'n data abonnement. Maar zou het mogelijk zijn om mijn Pay and Go Generation te behouden? Of zal ik een abonnement moeten nemen?
  #23  
Oud 29-09-07, 15:46
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk bericht
Heb zelf geen ervaring maar wil ook zo'n data abonnement. Maar zou het mogelijk zijn om mijn Pay and Go Generation te behouden? Of zal ik een abonnement moeten nemen?
ik lees net het volgende op de proximus site:

Pay&Go-gebruiker?
Kies voor een bundel van € 2,99 voor 15 sessies op het Vodafone live !-portaal, geldig gedurende 30 dagen.
Om de bundel te activeren, drukt u #149*1#, gevolgd door YES of Verzenden.
Om het resterende aantal sessies te kennen, drukt u #149#


dus voor 2,99 / maand kan je 15 keer een uur op internet. Maar als je abonnee bent kan je voor 4,99 euro per maand onbeperkt op internet denk ik

Vodafone live!
No Limit ** € 4,99/maand voor een onbeperkte toegang tot het Vodafone live!-portaal.


ik ga eens naar de telefoonwinkel voor wat extra info...
  #24  
Oud 30-09-07, 15:14
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

Peter,
Dat is voor op het Vodafone Live! portaal.. Dit is een verschil met 'internet'.
Op het portaal kan je weer, nieuws, sport, ... bekijken..
En eens je vb. naar google.com gaat betaal je veel meer.
Op de site van proximus staat het volgende :

Het verkeer buiten het Vodafone live!-portaal :
- het verkeer wordt gefactureerd volgens de prijzen van Mobile Internet: standaard € 0,4158 / 5 min.
  #25  
Oud 01-10-07, 16:46
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: De Stille Kempen
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bartje
Standaard

Heb net een abonnement van 50MB per maand genomen bij Proximus voor 12,4 euro per maand. Onmiddellijk geactiveerd. Als nu morgen de iPhone arriveert, kan ik onmiddellijk starten …Ben benieuwd.

Edge stoort mij niet zo erg, want ik zie op de site van Proximus dat hier in de buurt voorlopig enkle maar Edge wordt ondersteund, dus dat probleem is ook opgelost.
  #26  
Oud 01-10-07, 21:39
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

50 mb is niets, dat is meteen, opgebruikt als edge continu aan staat. ik wil iets als in nederland, onbeperkt...
  #27  
Oud 01-10-07, 21:47
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

in belgie is niets onbeperkt.
Kijk maar naar onze datalimieten (gelukkig zelf weinig last van - Dommel 75gb)
  #28  
Oud 01-10-07, 23:18
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: De Stille Kempen
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bartje
Standaard

Als 50 MB niets ik, zal ik moeten kiezen voor ofwel de optie om 10h per maand te kunnen surfen voor iets meer dan 14 euro ofwel onbeperkt voor iets meer dan 40 euro !
  #29  
Oud 02-10-07, 13:44
Matthi Matthi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

50mb is idd niet veel.. Maar downloaden ga ik sowieso niet doen met mijn iPhone, denk ik. Het zal vooral internetpagina's, mail en msn zijn..
Hoeveel mb zou dit kosten per maand?

Lucas, je internet (met Dommel) aan hoeveel Kb/s download jij?
  #30  
Oud 02-10-07, 14:10
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik zou het zoiezo enkel gebruiken voor mn mail te checken. Maar als je niet oneperkt hebt moet je echt goed letten dat je niet over die 50mb gaat, anders is het 0,45 euro per minuut (als je een abonnement hebt)
  #31  
Oud 04-10-07, 23:59
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Ik heb de indruk dat je met de iPhone ook niet kan instellen dat hij de EDGE verbinden bij een bepaalde inactieve tijd moet sluiten.

In principe is het best handig dat de datadiensten altijd open blijven. Daar was het oorspronkelijk voor bedoeld. Zodat je enkel aangerekend ging worden aan je verbruik. In de beginperiode was dit ook zo. Maar ja we leven in België en die moeten toch weer iets doen hé. Dus rekent Proximus de datadiensten per minuut aan (!) voor Pay & Go. Vroeger mocht het dan wel?!

Maar goed...de iPhone blijft dus tikken. Enig hulpmiddel om die EDGE/GPRS uit te zetten wanneer je het niet gebruikt?
  #32  
Oud 06-10-07, 00:19
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

het programma services.app in installer heeft de optie om edge, Wi-Fi en ssh uit te zetten. Enkel als ik edge uitzet gaat hij niet echt uit (ttz. als ik het programma services weer open staat edge weer aan en een keer is mn iPhone gecrashed bij het uitzetten van edge via dit programma)
  #33  
Oud 09-10-07, 12:21
Bumba Bumba is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bredene - België
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Bumba
Standaard

Ik ken iemand die ook een gekraakte iPhone had en die ging naar een Belgacomwinkel voor enkele informatie over zijn proximusabonnement en Proximus heeft daar ter plekke zijn abonnement laten afsluiten omdat hij een gekraakte iPhone gebruikte en ze gingen Apple zijn gegevens doorgeven. Die hebben nog niet gereageerd, maar het is dan ook nog maar vrijdagmiddag gebeurd.

Ik hou jullie op de hoogte.
  #34  
Oud 09-10-07, 12:43
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik ben ook naar proximus gestapt voor een abonnement en heb gewoon een abonnement gekregen. ze hebben zelf ook even met de iphone gespeeld.
@ Bumba, in België is koppelverkoop verboden en proximus heeft helemaal niets te zeggen over welk toestel je gebruikt om te bellen, ik ben dus vrij zeker dat dit verhaal verzonnen is
  #35  
Oud 09-10-07, 12:47
Bumba Bumba is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bredene - België
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Bumba
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
ik ben ook naar proximus gestapt voor een abonnement en heb gewoon een abonnement gekregen. ze hebben zelf ook even met de iphone gespeeld.
@ Bumba, in België is koppelverkoop verboden en proximus heeft helemaal niets te zeggen over welk toestel je gebruikt om te bellen, ik ben dus vrij zeker dat dit verhaal verzonnen is
Dat kan ik niet weten, ik weet alleen dat ik hem sinds vrijdag niet meer gezien heb met zijn iPhone. Maar misschien is hij ook aandacht aan het trekken, zosiso hou ik jullie op de hoogte. Het zou wel erg zijn moesten ze dit doen ...

Laatst gewijzigd door Bumba; 09-10-07 om 12:50.
  #36  
Oud 09-10-07, 12:59
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ja ik zou dat nog eens goed navragen bij die vriend. het enige wat proximus wil is juist abonnementen afsluiten, en ze gaan zeker niet de heilige boon spelen die Apple zal verwittigen omdat er een iPhone gehackt is.
Ik vraag me nog wel steeds af hoe de iPhone nu in België op de markt gaat komen (misschien wel helemaal niet). Enige mogelijkheid lijkt me een simlock vrije iPhone die een pak duurder zal zijn dan deze met een slot op (om handel vanuit belgie naar de rest van de EU af te remmen)
Eind dit jaar zullen we wel meer weten of hij nu komt of niet.
  #37  
Oud 09-10-07, 13:12
Bumba Bumba is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bredene - België
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Bumba
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
Ik vraag me nog wel steeds af hoe de iPhone nu in België op de markt gaat komen (misschien wel helemaal niet). Enige mogelijkheid lijkt me een simlock vrije iPhone die een pak duurder zal zijn dan deze met een slot op (om handel vanuit belgie naar de rest van de EU af te remmen)
Misschien komt er toch een SIMlock op maar dan voor de 3 providers anders is er zoals je zegt hier straks een grote aankoopgroep die massaal iPhones komt kopen.

Ik heb nog eens mijn vriend ge'msn't ... Het was zoals je zei aanstellerij, sorry voor de foute berichtgeving.
  #38  
Oud 04-12-07, 23:47
pauli pauli is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard i-phone in belgie

Hallo iedereen,
Mijn naam is paul en overweeg een i-phone te kopen. Ik heb een proximus abonnement en vraag me af of de i-phone hier goed op werkt en of de e-mail instelling goed werkt. Ik heb nu een Nokia N95 en de mail werkt slecht. Werkt de i-phone met zgn. push-mail of moet ik de mail zelf telkens ophalen zoals bij de nokia N95?
Waar moet ik verder op letten als ik een i-phone uit de VS koop?
Alvast bedankt voor de reactie.
Gr Paul
  #39  
Oud 05-12-07, 12:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Verkeerde forum dit hoort in: iPhone en internet - Telecomproviders België op iPhoneclub.nl
en ten 2e staat er hier een totaale tropic over: https://forum.iculture.nl/f18/i...-proximus.html

Verder is het de iPhone en niet i-phone!

Welkom op het forum

Greetz, Stiruam
  #40  
Oud 10-12-07, 01:00
Pragmarc Pragmarc is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 15
Standaard

Héél tevreden van m'n iPhone 8GB US 1.1.1
Werkt perfect met m'n Proximus sim
Idd, géén push mail standaard (wel exchange mogelijk via installer apps dacht ik)
Belangrijkste is dat de huidige 1.1.2 versies (nog) niet softwarematig te unlocken zijn
(wel via hardware Turbosim). Als je een oudere versie in de States op de kop kan tikken (voor productieweek 45) is er geen probleem, die hebben nog de oude bootloader.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iPhone 4 - Proximus Cokeman Overige providers België 3 26-09-10 14:15
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 rbn Overige providers België 6 01-09-10 16:47
België: proximus + iphone? Theezakj Overige providers België 1 25-06-10 11:53
België: Iphone - Proximus 3G Generations. Tasty Overige providers België 32 08-01-10 19:23
België: Proximus of iphone kapot? blaugrana Overige providers België 8 27-09-09 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.