iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   Gemakkelijke tethering + MMS voor Mobi/Proxi/Base (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/35877-gemakkelijke-tethering-mms-voor-mobi-proxi-base.html)

taapo 18-06-09 11:43

Gemakkelijke tethering + MMS voor Mobi/Proxi/Base
 
Via Twitter, hier een gemakkelijke manier om tethering + MMS aan het werk te krijgen voor Mobi/Proxi/Base.

macfreaker 18-06-09 12:59

Bedankt voor de link. Werkt goed voor Mobistar, heb mms en tethering.

powaq 18-06-09 13:50

Eventjes opmerking misschien: in die config stelt hij de APN voor MMS in als iphone.mobistar ipv mms.be ?

EDIT: ik kan mijn mobiel datanetwerk niet meer activeren. Ga nu een restore doen.

Thomasafbreekjuf 18-06-09 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door powaq (Bericht 300151)
Eventjes opmerking misschien: in die config stelt hij de APN voor MMS in als iphone.mobistar ipv mms.be ?

EDIT: ik kan mijn mobiel datanetwerk niet meer activeren. Ga nu een restore doen.

Ik heb precies het zelfde probleem, maar heb helaas nu geen tijd om het uit te zoeken. Laat als je wil hier nog ff weten hoe je hebt opgelost, ik heb vanavond waarschijnlijk wel weer tijd om er anders ff naar te kijken....

diegie 18-06-09 14:51

'k Heb dit getest en 't werkt hier spijtig genoeg niet.
Krijg de melding dat ik mobistar moet contacteren als ik de tethering wil inschakelen. Ook mijn gewoon data-verkeer (via myPhone 45) werkt niet meer. Krijg daar de melding: "mobiel datanetwerk activeren niet mogelijkt: u hebt geen abonnement op ...".

Nog wat prutsen, hopelijk tot ik het werkende krijg!

macfreaker 18-06-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door powaq (Bericht 300151)
Eventjes opmerking misschien: in die config stelt hij de APN voor MMS in als iphone.mobistar ipv mms.be ?
EDIT: ik kan mijn mobiel datanetwerk niet meer activeren. Ga nu een restore doen.

Bij mij werkt alles gewoon. Heb er geen probs mee.:D

mystical 18-06-09 14:55

Mijn internetconnectie werkt ook niet en ook anderen in de buurt hebben geen edge/3G meer op iPhone. Again mobistar problemen vrees ik...

Timmeh_ 18-06-09 14:56

// Discussies samengevoegd

powaq 18-06-09 15:23

Ik heb een complete restore gedaan. Dus manueel terug syncen en SMS'en, instellingen en call history kwijt. Van nul dus. NIET gebruik gemaakt van de backup.
Werkt nu terug. Het is GEEN mobistar netwerkprobleem.

mystical 18-06-09 15:52

Hier wel iig. :) Het is ondertussen terug in orde. Heb niets moeten restoren.

josse 20-06-09 08:57

ik heb deze site gebruikt voor PROXIMUS , maar lijkt me ook te werken voor andere providers.

help.benm.at

vanaf je iphone naar die site surfen, mobileconfigs, land+provider kiezen.
installeren, en de Iphone weer opstarten.

In menu Instellingen, algemeen, netwerk : internet-thethering aanzetten.

Dat is eigenlijk alles, iphone met USB aansluiten en ik kon direct surfen. Op de Iphone wordt duidelijk aangegeven dat je aan het tetheren bent.

MMS heb ik nog niet getest, internet, email en agenda lijken allemaal gewoon te werken.

Elfrederiko 15-07-09 17:30

Hetzelfde probleem.
Heeft er al iemand tethering werkende gekregen met Mobistar ?

diegie 15-07-09 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elfrederiko (Bericht 324609)
Hetzelfde probleem.
Heeft er al iemand tethering werkende gekregen met Mobistar ?

Ik nog steeds niet spijtig genoeg :(

koksal 14-05-10 20:00

Weet al iemand het ? voor mobistar ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.