Exelent geeft gratis iphone's weg discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) K'heb net reclame gekregen in mijn brievenbus, dat exellent Gratis een Apple Iphone weggeeft: meer informatie op : Exellent Have Fun en veel succes!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar staat het dan?
Greetz EDIT Zie het al. Greetz! Laatst gewijzigd door pspklant; 13-12-07 om 13:04. |
|
||||
|
||||
Heb ook al veel reclame gezien op Jim/Tmf over 'Win een iPhone!'
Ik vraag me af welke versie dat dan is..
|
|||
|
|||
Vindt het niet op de site.
Kan je mss een de rechtstreekse link geven. Bedankt |
|
|||
|
|||
En kraken ze die dan vooraf ? Vind dat allemaal toch maar raar.
|
|
||||
|
||||
die gaan standaard zijn he, "kraken" mag officieel gezien niet
|
|||
|
|||
Het nieuwsblad heeft er ooit 2 weggegeven, gekraakt door degene van wie ik mijn TurboSIM kaartje gekocht heb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Het unlocken van de iPhone (of gewoon elke telefoon in het algemeen) mag. Zolang ze hem weggeven en geen geld vragen doen ze niets illegaals
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Het Nieuwsblad (krant) Geeft 3 gratis iphone's weg! | Tasty | Overige providers België | 8 | 04-02-08 09:50 |
|
|