//

firmware 1.1.3.

firmware 1.1.3. discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb juist gehoord dat als ik in NY ben binnen 4 weken de iphone de software 1.1.3 zal hebben, is die al te unlocken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-08, 14:10
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Question firmware 1.1.3.

Ik heb juist gehoord dat als ik in NY ben binnen 4 weken de iphone de software 1.1.3 zal hebben, is die al te unlocken en wie heeft het beste systeem om die telefoon te unlocken. gregory
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 14:15
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Firmware 1.1.3 is er officieel nog niet, dus dat beantwoordt ook meteen de vraag of deze al te unlocken is.
Als je beetje zoekt op het forum, dan vind je genoeg informatie en bovendien bestaat er al een thread met het thema firmware 1.1.3.
  #3  
Oud 03-01-08, 14:33
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Standaard

Dit heb ik gekregen van stealth sim
Yes Gregory as the moment they do but by the time you go to New York the
New Apple firmware will more than likely be in stock, now we dont no yet
weather the Stealth Sim will work on 1.1.3 yet.
en nog iets je moet maar zoeken,"Als je beetje zoekt op het forum" maar er is niemand die een redelijk antwoord geeft op een vraag, en als je gaat zoeken dan vindt je wel iets maar misschien is dit niet het antwoord dat je nodig heeft.en altijd krijg je een antwoord zoek maar misschien wil ik wel echt een goed antwoord, wat moet je er dan voor doen?
  #4  
Oud 03-01-08, 14:34
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

toch leuk dat sommige mensen al (denken te) weten wanneer 1.1.3 (als het überhaupt zo heet) uitkomt.. wel vreemd als er namelijk nog absoluut niets bekend is.. tuurlijk stief geeft weer een "keynote" rare naam ook) en het zit er dik in dat hij dan met iets nieuws komt maarja of dat nieuwe fw is?!
dus blijf nou gewoon maar lekker rustig afwachtten terwijl de mods een slotje op dit (wederom nutteloze) topic zetten....
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #5  
Oud 03-01-08, 15:04
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gmlens Bekijk bericht
Dit heb ik gekregen van stealth sim
Yes Gregory as the moment they do but by the time you go to New York the
New Apple firmware will more than likely be in stock, now we dont no yet
weather the Stealth Sim will work on 1.1.3 yet.
en nog iets je moet maar zoeken,"Als je beetje zoekt op het forum" maar er is niemand die een redelijk antwoord geeft op een vraag, en als je gaat zoeken dan vindt je wel iets maar misschien is dit niet het antwoord dat je nodig heeft.en altijd krijg je een antwoord zoek maar misschien wil ik wel echt een goed antwoord, wat moet je er dan voor doen?
Als er nieuwe firmware uitkomt is het ALTIJD afwachten of die wel gekraakt wordt.
Je kiest ervoor een iPhone te gebruiken in een land waar die officieel niet verkrijgbaar is. En nee, je hebt geen RECHT op een hack en dus ook niet op garanties vooraf/achteraf. Je krijgt het allemaal zomaar in je schoot geworpen.
Een beetje ondankbaar vind ik het ook bovendien.

Wij kunnen hier bellen met de iPhone, omdat er een stel mensen zijn die belangeloos uren/dagen besteden om dit mogelijk te maken.
Wees blij met wat we nu hebben, meer dan alleen maar blij zou ik zeggen!

Sjowol heeft gelijk. We zitten elkaar allemaal gek te maken dat er een firmware "1.1.3" aankomt, omdat er weer iemand een artikeltje heeft geschreven of een youtube filmpje heeft gemaakt.
Meteen wordt er al gejubeld dat bootloader 4.6 gekraakt zou zijn, want iemand heeft gezegd dat het dev team de nieuwe firmware in handen heeft.

Sjowol heeft i.d. volledig gelijk; hoezo gaat een eventuele (!) update 1.1.3 heten? De opvolger van 1.0.2 was immers 1.1.1.
Logica?

Ik voorzie nu alweer een horde jankers die hun iPhone niet meer kunnen gebruiken, omdat ze "per ongeluk" nieuwe firmware hebben geinstalleerd. Dat zijn meestal mensen die ook dit soort waardeloze topics starten.
Als je een iPhone koopt en je gebruikt hem op een manier die Apple niet bedoeld heeft (en dat doen we!), dan loop je risico's. Knoop dat in je oren als je een iPhone wilt kopen. Niemand, maar dan ook niemand kan je garanties geven.
Sorry voor de toon.

Laatst gewijzigd door Fresh; 03-01-08 om 16:23.
  #6  
Oud 03-01-08, 15:13
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Standaard reply

maakt niet uit, ik koop een iphone en geef er geen bal aan om geen garantie te hebben, ik koop elk jaar een nieuw toestel P800 tot de P1 vandaag en geen van mijn toestellen zijn ooit stuk gegaan, is het zo dan heb ik geen garantie, dit is het risico ik ben gewoon benieuwd hoe de telefoon gaat werken, ik heb reeds een stealthsim gekocht via de officiële site in ireland van stealthsim, en zal wel zien of het mij zal lukken, als de rest het kan kan ik het toch ook. En eerlijk ik hoop dat ik een goede versie heb zodat ik hem gewoon zonder te veel problemen kan laten werken.
  #7  
Oud 03-01-08, 15:24
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Dat klinkt al een stuk beter! En natuurlijk mag je hier iedereen om hulp vragen als je aan de slag gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.