//

Geen verbinding via mobiel internet

Geen verbinding via mobiel internet discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de instellingen ingevoerd voor mijn mobiele internet via proximus. Ik heb 15 gratis sessies via mijn pre-paid kaart. Heb bij instelling-algemeen- netwerk-mobiel datanetwerk volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 11:44
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard Geen verbinding via mobiel internet

Gisteren de instellingen ingevoerd voor mijn mobiele internet via proximus. Ik heb 15 gratis sessies via mijn pre-paid kaart.


Heb bij instelling-algemeen- netwerk-mobiel datanetwerk volgende ingevoerd:

APN: wap.proximus.be
Gebruikersnaam: wap
wachtwoord: wap

Nu probeer ik al een tijdje connectie te maken en hij blijft maar zoeken naar een netwerk en ik krijg na x-aantal minuten de melding : connection time-out.

Kan er me iemand helpen?

Dank u!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-09, 15:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kesse Bekijk bericht
Gisteren de instellingen ingevoerd voor mijn mobiele internet via proximus. Ik heb 15 gratis sessies via mijn pre-paid kaart.


Heb bij instelling-algemeen- netwerk-mobiel datanetwerk volgende ingevoerd:

APN: wap.proximus.be
Gebruikersnaam: wap
wachtwoord: wap

Nu probeer ik al een tijdje connectie te maken en hij blijft maar zoeken naar een netwerk en ik krijg na x-aantal minuten de melding : connection time-out.

Kan er me iemand helpen?

Dank u!
Als je graag wil surfen met je iphone surf dan volwaardig en schaf u data aan?
Vind je het te duur kan je nog altijd naar mobile vikings overschakelen met nummer behoud uiteraard.
  #3  
Oud 06-10-09, 15:18
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

APN: internet.proximus.be
Gebruikersnaam: leeg
wachtwoord: leeg
  #4  
Oud 06-10-09, 20:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Let wel op dat je je 15 sessies niet overschrijdt, want dat kan je aardig wat geld gaan kosten bij Proximus!
  #5  
Oud 06-10-09, 21:47
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

@Bomans & WDS001: Thx!

@Apotheosis: Kan me idd wel een data-abonnement aanschaffen maar momenteel doe ik het heel goed met mijn pre-paid kaart van 15€ per maand waarmee ik onbeperkt gratis sms en waarbij ik ook 15 gratis sessies krijg.
Gezien ik nog een werk-gsm heb vind ik het dan ook niet nodig om extra geld uit te geven aan een 'duur' abonnement. Wat je gratis krijg kun je al zowel gebruiken vind ik of niet soms?
  #6  
Oud 06-10-09, 21:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kesse Bekijk bericht
@Bomans & WDS001: Thx!

@Apotheosis: Kan me idd wel een data-abonnement aanschaffen maar momenteel doe ik het heel goed met mijn pre-paid kaart van 15€ per maand waarmee ik onbeperkt gratis sms en waarbij ik ook 15 gratis sessies krijg.
Gezien ik nog een werk-gsm heb vind ik het dan ook niet nodig om extra geld uit te geven aan een 'duur' abonnement. Wat je gratis krijg kun je al zowel gebruiken vind ik of niet soms?
Mobile Vikings is geen abonnement hoor. Het is gewoon prepaid als dat je nu hebt, maar in plaats van onbeperkt smsen krijg je voor €15 1GB internet (EDGE, binnenkort 3G) en 1000 gratis SMS'en. Dit is wat je GRATIS krijgt. Je hebt dus ook nog de mogelijkheid om je €15 op te bellen of te sparen. Per maand kan je dus 1GB surfen, 1000 SMSen versturen én ongeveer een uur bellen, voor €15. Je kan het dus zeer goed met je Pay & Go Generation vergelijken, Mobile Vikings is enkel véél voordeliger
  #7  
Oud 07-10-09, 00:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kesse Bekijk bericht
@Bomans & WDS001: Thx!

@Apotheosis: Kan me idd wel een data-abonnement aanschaffen maar momenteel doe ik het heel goed met mijn pre-paid kaart van 15€ per maand waarmee ik onbeperkt gratis sms en waarbij ik ook 15 gratis sessies krijg.
Gezien ik nog een werk-gsm heb vind ik het dan ook niet nodig om extra geld uit te geven aan een 'duur' abonnement. Wat je gratis krijg kun je al zowel gebruiken vind ik of niet soms?
Ik heb nu wel een abo bij mobistar maar dit is alleen voor sms/bellen;15 euro per maand en 10000 smsen.Data is apart en kan ik afzeggen wanneer ik wil,dit staat bij mij dus los van dat andere,was bij base ook zo; had er ook een abo bij maar kon de data altijd zonder kost verlagen,verhogen of stop zetten.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 07-10-09 om 00:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken martijn1108 Odido (T-Mobile) 3 25-11-10 11:41
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
geen mobiel internet vodafone alo70 Vodafone 2 07-07-10 20:20
Geen mobiel internet meer Pripz iPhone algemeen 3 06-02-10 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.