//

Proximus mobile internet

Proximus mobile internet discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello iedereen, Vanavond wou ik mij abboneren op het mobile internet 200 MB van proximus maar dit is me niet gelukt. Je moet namelijk eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-09, 00:17
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Hello iedereen,

Vanavond wou ik mij abboneren op het mobile internet 200 MB van proximus maar dit is me niet gelukt. Je moet namelijk eerst het mobile internet tarief plan activeren. Daarvoor moet je eerst een account maken, wat ik ook heb gedaan, en erna zou het moeten lukken. Maar bij mij lukt dit niet.. Kan iemand mij hierbij helpen? alvast bedankt!

Grtz
CharlieCharlo

P.S.: Internet op gsm of smartphone - Internet op smartphone
Dit is de link en eigenlijk zou je dan moeten klikken op "activeren mobile internet" maar dan weet ik niet meer wat te doen..

Zelf zou ik graag ook wat meer uitleg willen over hoe dit allemaal werkt. Ik heb reeds al wat gelezen op deze forum wat mij dit allemaal nog minder doet verstaan..

Laatst gewijzigd door King1987; 20-10-09 om 00:43. Reden: edit knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 20-10-09, 09:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom bel je niet even naar de klanten dienst: 6000
Die helpen je vast met je probleem.

Daar kan je dan ook al het nodige vragen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1 maand gratis internet via proximus tom3tom Overige providers Nederland 1 12-08-10 13:48
België: Proximus - mobile internet abbo lodevs Overige providers België 40 14-07-09 19:50
Mobiel internet bij Proximus CharlieCharlo Proximus 2 02-07-09 01:49
België: mobile internet Proximus reneke Overige providers België 57 06-08-08 19:06
Internet met proximus crunch Archief 3 17-02-08 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.