//

Contacten

Contacten discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb isim daarnet geinstalleerd via installer en ik druk op continou, hij zoekt precies en dan gaat alles terug naar summerboard! En heb geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-08, 19:53
mathphone mathphone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 55
Standaard Contacten

Ik heb isim daarnet geinstalleerd via installer en ik druk op continou, hij zoekt precies en dan gaat alles terug naar summerboard! En heb geen personen in men contacten! Ik heb gelezen dat SIMport ook werkt, maar dit vindt ik niet bij installer? Is het ergens anders te vinden of ben ik helemaal verkeerd? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt voor jullie hulp

MVG Mathieu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-08, 19:27
heems007 heems007 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

Ja je moet ff de contacten aan tikken en dan komt er een scherm op waar je kan aangeven wat je er me wilt doen. Helaas moet je ze nog wel 1 voor 1 doen, of je moet een registratie aangaan. Maar heb het net geprobeerd, en het werkt.
  #3  
Oud 31-01-08, 19:34
Faithz Faithz is offline
• iOS 4.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 110
Stuur een bericht via MSN naar Faithz
Standaard

iSim deinstalleren en SIMPORT nemen. Geniale applicatie. Hulde voor de maker. Zet meteen je nummers ook over naar (012) 345567 en het kost niets. En je hoeft niet je contacten 1 voor 1 te doen...

Installer -> iFonerepro apps en daar is ie.

Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. MisterWJ iTunes 4 03-05-16 13:28
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten JW75 iTunes 2 21-08-11 23:19
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 16:04
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders Robbert1965 iTunes 15 26-06-09 17:41
Contacten therobs Archief 1 04-03-08 11:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.