//

Micro SIM BASE België

Micro SIM BASE België discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al in het bezit van een micro-SIM van de Belgische operator BASE?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-10, 12:38
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard Micro SIM BASE België

Iemand al in het bezit van een micro-SIM van de Belgische operator BASE?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-10, 16:42
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Nope en zolang er geen hardware is op de belgische markt dat zo een kaartje vereist zal het nog wel effe duren ....
Van zodra mobistar de nieuwe iphone gaat voorstellen zullen ze wel beschikbaar zijn bij alle providers
  #3  
Oud 21-06-10, 16:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mijn Mobile Vikings micro-sim (Base netwerk) zal eind deze week of begin volgende week in mijn bus zitten
  #4  
Oud 30-06-10, 20:44
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Mijn Mobile Vikings micro-sim (Base netwerk) zal eind deze week of begin volgende week in mijn bus zitten
Jammer dat MV nog niet soepel draait met iOS4..
  #5  
Oud 30-06-10, 21:01
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard Micro SIM BASE België

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Iemand al in het bezit van een micro-SIM van de Belgische operator BASE?
In tegenstelling tot Mobistar, want deze heeft wel de MicroSim kaart maar mag deze van Apple (nog) niet leveren tot de officiële lancering van de iPad/iPhone 4, heeft Base ze (al) wel maar nauwelijks voorraad !
Je moet de Base winkels al individueel gaan opbellen met de vraag of ze er hebben liggen (volgens mijn bron hebben ze er slechts 2 per winkel).
Maar je kunt ze ook gewoon laten reserveren met verwachte leveringstermijn van een 10 tal werkdagen.

Die van mij heb ik gisteren laten reserveren, goede nieuws indien je Base abonnee bent dan is het gratis

O Ja, volgens een andere bron binnen Mobistar wordt de Belgische iPhone 4

1) Simlock vrij geleverd (net zoals de huidige 3Gs) maar met voorkeur voor bestaande Mobistar klanten uitgeleverd
2) release datum België (unofficial) Zaterdag 24 Juli 2010
__________________
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB  (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi  (BE)

Laatst gewijzigd door PWI; 30-06-10 om 21:09.
  #6  
Oud 30-06-10, 21:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beejay Bekijk bericht
Jammer dat MV nog niet soepel draait met iOS4..
Hoe bedoel je?
  #7  
Oud 01-07-10, 14:22
justinehenin justinehenin is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Beste,
ik heb een microsim van Base en heb hem in mijn ipdad gestopt , normaal met mijn iphone moet ik nu een sms sturen surf10 naar een numer van base en dan kan ik op het internet voor 500 MB. Maar ik kan niet bellen wat nu ?
Luc Van cauwenberghe
je mag gerust bellen 050670009


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PWI Bekijk bericht
In tegenstelling tot Mobistar, want deze heeft wel de MicroSim kaart maar mag deze van Apple (nog) niet leveren tot de officiële lancering van de iPad/iPhone 4, heeft Base ze (al) wel maar nauwelijks voorraad !
Je moet de Base winkels al individueel gaan opbellen met de vraag of ze er hebben liggen (volgens mijn bron hebben ze er slechts 2 per winkel).
Maar je kunt ze ook gewoon laten reserveren met verwachte leveringstermijn van een 10 tal werkdagen.

Die van mij heb ik gisteren laten reserveren, goede nieuws indien je Base abonnee bent dan is het gratis

O Ja, volgens een andere bron binnen Mobistar wordt de Belgische iPhone 4

1) Simlock vrij geleverd (net zoals de huidige 3Gs) maar met voorkeur voor bestaande Mobistar klanten uitgeleverd
2) release datum België (unofficial) Zaterdag 24 Juli 2010
  #8  
Oud 01-07-10, 14:32
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justinehenin Bekijk bericht
Beste,
ik heb een microsim van Base en heb hem in mijn ipdad gestopt , normaal met mijn iphone moet ik nu een sms sturen surf10 naar een numer van base en dan kan ik op het internet voor 500 MB. Maar ik kan niet bellen wat nu ?
Luc Van cauwenberghe
je mag gerust bellen 050670009
Even contact opnemen met Base, of naar de dichtstbijzijnde Base winkel gaan lijkt me in u geval de beste oplossing

Daar kunnen ze aan de hand van uw huidige abonnementsvorm de microsim activeren en eventueel de bestaande telefoon nummers van de huidige simkaart overzetten.

succes
  #9  
Oud 02-07-10, 16:07
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Heb vorige week een nieuwe sim besteld bij Mobile-vikings(MVNO via Base) en hij komt zo, dat je kan kiezen wat je gebruikt(3FF,2FF,1FF). Dus ik heb hem al, maar moet enkel nog wachten op de iPhone 4
  #10  
Oud 02-07-10, 21:40
justinehenin justinehenin is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard Gelikt

Ben er in geslaagd om een oude simkaart te versnijden en er de microsim in te plaaten. En dan hem in mijn iPhone te steken en daar surf10 te sturen naar 1912 van Base. Mijndata was dan actief. Dan mijn microsim terug in de iPad en nu kan ik surfen op mijn Ipad een beetje omslachtig maar ik zou ergens een microsimadapter moeten kunnen kopen. Iemand een idee waar ?
  #11  
Oud 02-07-10, 21:56
jolijn.nijs jolijn.nijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn Microsim 2 weken geleden opgehaald bij Base. iPhone 4 heb ik dinsdag in mijn handjes. Dus alles netjes op tijd geregeld.

Het klopt dat er maar 2 microsims per winkel geleverd zijn.
  #12  
Oud 02-07-10, 21:57
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justinehenin Bekijk bericht
Ben er in geslaagd om een oude simkaart te versnijden en er de microsim in te plaaten. En dan hem in mijn iPhone te steken en daar surf10 te sturen naar 1912 van Base. Mijndata was dan actief. Dan mijn microsim terug in de iPad en nu kan ik surfen op mijn Ipad een beetje omslachtig maar ik zou ergens een microsimadapter moeten kunnen kopen. Iemand een idee waar ?
Dus je kan een sim activeren in gsm en dan gebruiken in ipad. Weet iemand of een mobile vikings sim ook rechtstreeks in de ipad te activeren is ?
  #13  
Oud 03-07-10, 09:23
justinehenin justinehenin is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Je microsim van mobile vikings krijg je bij de post samen met een brief. In de brief staat een code om te activeren. Na activatie eventueel in je ipad moet je dan 15 € storten en je kan surfen.
  #14  
Oud 03-07-10, 10:10
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justinehenin Bekijk bericht
Je microsim van mobile vikings krijg je bij de post samen met een brief. In de brief staat een code om te activeren. Na activatie eventueel in je ipad moet je dan 15 € storten en je kan surfen.
Bedankt, maandag ontvang ik de sim en men ipad normaal gezien op dezelfde dag ...
  #15  
Oud 10-07-10, 11:24
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Gewoon ter info bij proximus kan je ze ook al bestellen en dan afhalen als ze binnen zijn
Yfrog Image : yfrog.com/58p1030384bj
  #16  
Oud 13-07-10, 01:30
jeffke verdoodt jeffke verdoodt is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: brugge
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloon Bekijk bericht
Gewoon ter info bij proximus kan je ze ook al bestellen en dan afhalen als ze binnen zijn
Yfrog Image : yfrog.com/58p1030384bj

hoe heb je die dan besteld?
  #17  
Oud 18-07-10, 11:32
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Ik heb de mijne van MV ondertussen ook al en heb mijn iphone 4 besteld sta 9 de op de lijst hier ^^
  #18  
Oud 20-07-10, 17:10
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

ik vandaag eens langsgeweest in de Allo winkel in Zottegem om te informeren achter de micro-sim. Ik kreeg een verbaasde verkoper die mij vroeg wat het precies was. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. De man was wel al wat op leeftijd, maar toch. Hij vroeg mij zelf of dit al bestond. Zal deze week nog eens een andere winkel binnenlopen om er eentje op de kop te tikken...
  #19  
Oud 22-07-10, 11:56
svenska87 svenska87 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Kontich [BE]
Berichten: 26
Standaard

Zonet gebeld met Base Shop Lier, daar hadden ze genoeg micro-sims op stock, en ik zou 10 euro moeten betalen voor sim-swap. Op de vraag of ik die kaart nu nog kan gebruiken in mijn huidige iPhone 3G, kon ze niet antwoorden.

Dan maar eens gebeld met Base Shop Mechelen, daar lagen er nog 5 op stock, maar ze verwachten er de komende dagen veel meer. Hier zou ik geen kosten hebben voor de sim-swap, en op de vraag of ik ze nu nog kan gebruiken in mijn huidige gsm, was het antwoord negatief. Volgens de info die ze hadden gekregen zit die microsim vastgemaakt in een bankkaart formaat, dus zodra je de micro-sim uitdrukt, heeft ze het micro formaat, en er zit geen gewone sim-formfactor rond.

Kan iemand bevestigen of hij/zij ze gratis heeft gekregen en of er weldegelijk geen keuze is tussen 3FF, 2FF of 1FF?

PS: de dame in Mechelen was trouwens veel vriendelijker aan de telefoon dan die in Lier ;-)
  #20  
Oud 22-07-10, 14:37
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kets Bekijk bericht
Ik heb de mijne van MV ondertussen ook al en heb mijn iphone 4 besteld sta 9 de op de lijst hier ^^
Waar heb je hem dan besteld als ik vragen mag?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Micro-SIM] No SIM card installed.. mklkhanou iPhone algemeen 0 16-12-10 11:58
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Micro Sim / Mini Sim vraag dstollie iPhone algemeen 2 19-08-10 18:32
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 01:12
Van sim naar Micro-sim hilversum1981 iPhone algemeen 8 01-07-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.