Proximus internetabonnement werkt niet.
Ik ben één van de gelukkigen die gisteren een iPhone 4 heeft kunnen bemachtigen en ik ben diezelfde dag nog bij de Belgacomwinkel geweest om mijn microsimkaartje op te halen. Daarbij heb ik dan ook een internetabonnementje genomen. Ik zie dat het internetabonnement op MyProximus geactiveerd is, maar toch kan mijn iPhone niet op het 3G netwerk. Als ik op internet probeer te surfen dan komt er steeds op mijn scherm "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice." Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet aanvangen?
|
hello,
Normaal moeten deze instellingen helpen--> http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms... |
Citaat:
|
heb MTV generation en heb net ook mobiel data abonnement afgesloten. ik zie echter bij mij e-services niet staan dat dit geactiveerd is.
|
check de instellingen zoals ik hierboven heb gelinkt...
|
Citaat:
Je kan de data verbruik niet volgen via je iphone of e-services, alleen maar je verbruik van sms en bellen maarja, bij sms heb ik er 10000 per maand en das sowieso meer dan genoeg. Je kan onderaan alle instellingen bekijken en je kan deze zelf ook aanpassen; ik had 2GB genomen, int begin zag ik ook niet of deze wel geactiveerd was of niet maar ik heb geen risico genomen en had toen die 2Gb toch nog eens zelf bevestigd ;). |
Problemen mail en internet via 3G
Citaat:
Ik heb mijn mailaccount ook al diverse malen proberen intstellen (versch hostnamen geprobeerd) maar dit werkt evenmin :-/ Help somebody? of ligt dat aan telenet? Alvast enorm bedankt! Stéphanie |
Link werkt toch ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19. |