iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Proximus internetabonnement werkt niet. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/66234-proximus-internetabonnement-werkt-niet.html)

Bibipken 31-07-10 11:04

Proximus internetabonnement werkt niet.
 
Ik ben één van de gelukkigen die gisteren een iPhone 4 heeft kunnen bemachtigen en ik ben diezelfde dag nog bij de Belgacomwinkel geweest om mijn microsimkaartje op te halen. Daarbij heb ik dan ook een internetabonnementje genomen. Ik zie dat het internetabonnement op MyProximus geactiveerd is, maar toch kan mijn iPhone niet op het 3G netwerk. Als ik op internet probeer te surfen dan komt er steeds op mijn scherm "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice." Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet aanvangen?

mike77 31-07-10 12:07

hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...

Bibipken 31-07-10 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 507777)
hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...

Hartelijk bedankt! :)

Peter 31-07-10 13:31

heb MTV generation en heb net ook mobiel data abonnement afgesloten. ik zie echter bij mij e-services niet staan dat dit geactiveerd is.

mike77 31-07-10 13:37

check de instellingen zoals ik hierboven heb gelinkt...

apotheosis 31-07-10 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 507906)
heb MTV generation en heb net ook mobiel data abonnement afgesloten. ik zie echter bij mij e-services niet staan dat dit geactiveerd is.

Aha, dit is nu eens een vervelende zaak bij proximus; ik heb ook proximus nu, tevreden van ja maar ik moet de data zelf via de iphone bijhouden.
Je kan de data verbruik niet volgen via je iphone of e-services, alleen maar je verbruik van sms en bellen maarja, bij sms heb ik er 10000 per maand en das sowieso meer dan genoeg.
Je kan onderaan alle instellingen bekijken en je kan deze zelf ook aanpassen; ik had 2GB genomen, int begin zag ik ook niet of deze wel geactiveerd was of niet maar ik heb geen risico genomen en had toen die 2Gb toch nog eens zelf bevestigd ;).

Stephanie1982 10-10-10 13:57

Problemen mail en internet via 3G
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 507777)
hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...

Ik kan die link niet openen, krijg steeds een foutmelding en ik zit dus ook met het probleem dat ik op mijn Iphone steeds de foutmelding krijg dat ik geen toegang heb tot een mobiel datanetwerk (heb nochtans een internet abo genomen via proximus ,maar via 3G geraak ik ni op internet !)
Ik heb mijn mailaccount ook al diverse malen proberen intstellen (versch hostnamen geprobeerd) maar dit werkt evenmin :-/ Help somebody? of ligt dat aan telenet?
Alvast enorm bedankt!

Stéphanie

BigG 03-11-10 22:21

Link werkt toch ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.