iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: mobile vikings iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/66458-mobile-vikings-iphone-4-a.html)

lwie 01-08-10 22:50

mobile vikings iphone 4
 
ik heb sedert vrijdag mijn iphone 4 en deze werkt perfect met mobile vikings nu bij mij 3GS stond er mobile vikings als netwerk nu heb ik met mijn 4 BASE zijn er nog mensen die dit voor hebben ?

belgiumiphone 01-08-10 23:04

Ik ook. Probleem is al gesignaleerd bij MV. Het ligt niet aan de iPhone 4 maar aan de microsimkaarten.

Maar mij stoort dat niet hoor :-)

lwie 01-08-10 23:09

Aah oke :) mij ook niet maar mobile vikings vind ik mooier staan :p zullen ze hier x aan veranderen ofz ?

kal_el 01-08-10 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lwie (Bericht 509886)
Aah oke :) mij ook niet maar mobile vikings vind ik mooier staan :p zullen ze hier x aan veranderen ofz ?

ze zijn momenteel in gesprek met de apple (en nog iets).
om de iPcc file van Mobile vikings permanent te signen. Aangezien de opbouw hiervan weer veranderd is sinds iOs 4.

als dat lukt dan zal daar altijd een mooi draakje staan :-)

bdr 02-08-10 20:30

Ik heb ook net een sim aangevraagd

Cencicodis 03-08-10 02:30

Mobile Vikings is echt top!! Wel jammer dat ik nog geen 3G heb in Temse...

RubenTheys 03-08-10 10:40

Vrijdag MV aangevraagd, zonet m'n sjieke zwarte enveloppe aangekregen. Nou is het wachten tot Proximus m'n nummer overzet en dan kan ik aan de slag!

beertje135 03-08-10 10:51

ik heb zondag men kaartje aangevraagd. Het duurt nog wel tot 10-8 eer het verzonden word. Is dit bij iedereen zo lang of is het eerder zoals bij RubenTheys? Ben wel benieuwd. Voor mij is het een sprong in het onbekende. Maar je kan eventueel toch terug overstappen zonder probleem moest het niet zijn wat ik hoopte?

Update: kreeg net een mail dat ie toch al verstuurd is. En dit 2 dagen na aanvraag. Super als de rest nu ook vlot gaat.

Cencicodis 03-08-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 512857)
Vrijdag MV aangevraagd, zonet m'n sjieke zwarte enveloppe aangekregen. Nou is het wachten tot Proximus m'n nummer overzet en dan kan ik aan de slag!

İk wil de hoop niet afbreken maar bij mij duurde dut bijna 2 weken. Maar dit kwam door mijn oude provider.

Pitufoke 03-08-10 12:23

Vorige donderdagnamiddag aangevraagd, gisterochtend in mijn bus en half uurtje later volledig geactiveerd! TOP Service!!

RubenTheys 03-08-10 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 512952)
İk wil de hoop niet afbreken maar bij mij duurde dut bijna 2 weken. Maar dit kwam door mijn oude provider.

Oef zeg. Het was in een half uurtje afgehandeld. Ga eens andere mensen de stuipen op het lijf jagen :d

RubenTheys 03-08-10 14:35

Even ter aanvulling; Met Mobile Vikings heb ik wel last van het antennagate-probleem, waar ik dat met Proximus niet had. Van 5 naar 2 à 1 op het Base-netwerk. Maar ik zit wel in Olen (=boerenbuiten :) ) Gesprek laten wegvallen of kwaliteit laten verslechteren lukt me niet, dus niets aan het handje voorlopig.

Update: dit was blijkbaar een tijdelijk probleem want nu krijg ik het voor geen meter voor mekaar..

kal_el 03-08-10 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys (Bericht 513035)
Oef zeg. Het was in een half uurtje afgehandeld. Ga eens andere mensen de stuipen op het lijf jagen :d

dan had je al lang klacht moeten indienen en schadevergoeding eisen :-)
wet zegt duidelijk dat een operator maar 48 uur heeft om je nummer vrij te geven!

ABry 03-08-10 17:44

Bij mij duurt het voorlopig al 4uur

EDIT: Na 6uur was het in orde.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.