iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/67685-proximus-abo-kostenloos-opzeggen-30-09-10-a.html)

Bomans 09-08-10 14:58

Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10
 
Voor de mensen die vroegtijdig hun abonnement willen opzeggen is dit kosteloos mogelijk tot 30 september 2010.

Dit wegens het van kracht gaan van nieuwe algemene voorwaarden.

http://i35.tinypic.com/zbzt.jpg

EDIT
Meer info en een voorbeeld opzegbrief kan je hier vinden.



EDIT
Na wat opzoekwerk op deze PDF terecht gekomen, waarop staat voor welke abonnementen de opzeg mogelijk is.


Colpaert 09-08-10 18:42

Geldt dit alleen voor proximus klanten, of is er ook zoiets voor BASE en Mobistar klanten?

lolsmurf 09-08-10 18:54

In dit geval enkel voor Proximusklanten aangezien enkel Proximus zijn algemene voorwaarden heeft gewijzigd. Als Mobistar of Base dit doen en ze regelen ook zo'n opzegregeling, dan kan dat uiteraard ook. Maar dat kan ik uit de eerste post helemaal niet afleiden.

Colpaert 09-08-10 19:00

Ja daarom dat ik het vraag lolsmurf :-) Ik dacht dat er misschien iemand dit zou weten. ;-)

Bomans 09-08-10 19:21

Volgens mij spreekt de titel boekdelen.
Anders had ik er wel een algemeen BE provider topic van gemaakt ...

(de screenie is trouwens een print van mijn vriendin haar factuur)

Colpaert 09-08-10 19:26

Ja idd Bomans, maar wie niet waagt om het te vragen blijft.... :-) toch bedankt voor de info.

Bomans 09-08-10 19:42

Je kan altijd je provider contacteren om te vragen of zij dezelfde wijzigingen doorvoeren.

Niet geschoten is altijd mis ... :D;)

Electronaut 09-08-10 22:08

Geldt dit ook voor Pay&Go automatic reload?

Weliswaar niet hetzelfde maar ook een vorm van abo toch?

Bomans 10-08-10 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut (Bericht 523837)
Geldt dit ook voor Pay&Go automatic reload?

Weliswaar niet hetzelfde maar ook een vorm van abo toch?

Het is en blijft Pay&Go, dus je bent niet gebonden aan een abonnement en stapt dus op wanneer je zelf wilt.

BfromB 10-08-10 13:18

Is dit niet enkel voor de oudere tariefplannen? (ik heb in elk geval zo geen bericht ivm wijziging van de voorwaarden gekregen)

Electronaut 10-08-10 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 524222)
Het is en blijft Pay&Go, dus je bent niet gebonden aan een abonnement en stapt dus op wanneer je zelf wilt.

Das niet waar ze, ik had al eens gebeld om op te stappen, en contract loopt nog tot Oktober.

Automatic reload is ook onder contractvorm.

Daarmee dat ik nu de kans zou willen grijpen om definitief Proximus vaarwel te zeggen.

petersmichiel 10-08-10 14:20

dus je wil zeggen dat ik gewoon kan opstappen zonder kosten ? :o

pieterjanvh 10-08-10 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 524554)
Is dit niet enkel voor de oudere tariefplannen? (ik heb in elk geval zo geen bericht ivm wijziging van de voorwaarden gekregen)

Vraag ik mezelf ook af?
Kan het bijvoorbeeld ook met MTV Generation 20?
Dan kap ik direct met proximus!

Scottom 10-08-10 21:53

Proximus heeft de tarieven verhoogd van enkele oude tariefplannen. Alleen wie zo'n tariefplan heeft kan kosteloos opzeggen. Dus mtv generation 20 komt hier niet voor in aanmerking.

pieterjanvh 10-08-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scottom (Bericht 525563)
Proximus heeft de tarieven verhoogd van enkele oude tariefplannen. Alleen wie zo'n tariefplan heeft kan kosteloos opzeggen. Dus mtv generation 20 komt hier niet voor in aanmerking.

Ok bedankt ;) De hoop was even hoog :D

Treez 13-09-10 16:16

ik ben vrijdag opgebeld door Mobistar, om eens te komen praten over mijn abbo...
ze zeiden mij dat proximus hun tariefplan aangepast hebben, en dat ik nu de kans heb om vaarwel te zeggen, nu heb ik online naar mijn factuur gekeken, maar daar zie ik zo nergens iets staan van vernieuwde tarieven...ik heb een smile exclusief 50... iemand die zeker weet dat ik salu kan zeggen en naar MV kan gaan? want mobi interesseert me niet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.