iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/68914-mobile-vikings-ipcc-op-ios4-iphone-4-ipad.html)

Undertaxxx 22-09-10 19:16

Waarom je nog niet officieel een IPCC bestand kan installeren via iTunes is heel simpel. Sinds iOS4 wil Apple dat de IPCC gesigneerd (Goedkeuring) wordt voor dat hij kan bijgewerkt worden via iTunes. Dus voorlopig kan het alleen via de niet officiële weg en dus alleen met een JB iPhone.

iScorpio 10-10-10 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michaelhu (Bericht 561977)
is deze IPCC ook voor iOS 4.1?

Dit werkt nog niet voor de 4.1 firmware, helaas.

mfmvdsande 10-10-10 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 581380)
Dit werkt nog niet voor de 4.1 firmware, helaas.

Ha Scorpio. Nog druk gehad in de bunker ivm 'onze' tigermeet op Volkel.
Ik ben nog steeds hees van het tiger trance feest van afgelopen vrijdag!:D
Even weer on-topic:
Ik heb vandaag 4.1 op mijn iphone4 gezet en zonder problemen gejaibreakt.
Ik heb een belgische never-locked iphone4 en ik probeer nu telkens mijn vodafone instellingen te wijzigen voor 3G/MMS/Etc.
Die had ik mooi met een custom vodafone logo in een IPCC bestand staan.
Maar zoals je zelf al meldt werkt dat (nog) niet op 4.1
Nu ben ik al aan het stoeien geweest met iphonebrowser en getracht de inhoud van de IPCC zelf maar in de iphone te zetten...zonder succes...
Nu kan ik zelf niet eens meer handmatig mijn instellingen aanpassen via 'instellingen'.
Kun je me misschien helpen hoe ik toch mijn ipcc inhoud op de juiste plek krijg middels iphonebrowser?
Alvast bedankt.

1 team 1 taak ;)

draude 10-10-10 22:31

Is er al een update voor ios 4.1?


Gr,
eduard

mfmvdsande 11-10-10 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door draude (Bericht 581870)
Is er al een update voor ios 4.1?


Gr,
eduard

Ja, zie hier:
Patch for CommCenter iOS4 V.4.1 on 3G/3GS/4G - xSellize
Echter kun je daar ook lezen dat er een bug zit waardoor hij nog niet werkt op de iPhone4...
Nog even geduld dus...

thuglife 17-10-10 10:59

Mij is het gelukt om een ipcc teladen op een iphone4 4.1 Heb eerst commcenter geinstalleerd dan reboot en toen ipcc geladen weer een reboot dan weer opnieuw ipcc laden en dan een respring gedaan. Zo is het bij mij gelukt heb nu het mobile vikings logo ipv base en alle juiste instellingen.

bart2525 09-11-10 13:56

In Cydia staat ondertussen versie voor 4.1 maar helaas werkt ie niet bij mij...

Kan iemand me helpen? IK krijg namelijk de afbeelding niet.

cumme 15-11-10 18:19

Werkt hier prima, thanks !!!!

Wook 17-11-10 19:34

Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het lukt me dus niet. Ik heb CommCenterNoSig 4.1 geïnstalleerd, reboot gedaan maar bij het installeren van het IPCC file heb ik het volgende probleem: wanneer ik Shift+Restore doe in iTunes dan kan ik geen IPCC file selecteren omdat ik het bij "bestandstypes" niet kan veranderen. Er staat daar enkel "IPSW"

cumme 17-11-10 20:54

Ik vermoed dat het belangrijk is van die commandoregel uit te voeren. Er ontbrak wel ergens een slash of backslash in, maar daarvoor moet je geen expert zijn om dat op te lossen.

Blue__Ice 18-11-10 13:29

fout in cmd prompt
 
hallo, als ik het commando invoer in cmd krijg ik volgend bericht:

"C:Program wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batch bestand"

wat doe ik verkeerd? of wat kan ik hiet aan doen?

Greetz

cumme 19-11-10 05:58

Tsja, zo zou het bij mij ook niet werken. Het begint met c:\program....

Blue__Ice 19-11-10 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cumme (Bericht 602032)
Tsja, zo zou het bij mij ook niet werken. Het begint met c:\program....

Echt waar? allé zeg.
Dat weet ik ook wel, blijkbaar is die smiley er tussen gekomen zonder er op te letten.:)

Wook 19-11-10 17:17

Inderdaad, ik heb gevonden hoe het moet: de code die je in commandprompt voor Windows 32 bit moet invoeren is:


"C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing


In de code in de openingspost staat een backslash te kort.

Als je gebruik maakt van de Cydia app "Makeitmine" of MIM dan moet je je carrier resetten zodat je zogezegd weer je originele logo te zien zou krijgen. Pas dan is de Mobile Vikings IPCC te zien.

Blue__Ice 19-11-10 23:56

Hey, uiteindelijk is het gelukt om het commando in te voeren en zo maar nu heb ik nog steeds geen ander icoontje het is nog steeds base. Ik heb wel gemerkt in ifile dat de icoontjes er wel zijn maar niet worden gebruikt. Kan ik evt die files naar een andere map kopiëren?

Guest-201207021802 20-11-10 15:57

Ik bezit een iPhone 3G 8GB JB 4.1 (8B117) en heb gekozen voor het derde logo waar MV gewoon geschreven staat. Nu heb ik wel aan de hand dat ik niet meer op het mobiele internet kan terwijl alle instellingen wel goed staan.

Iemand die mij kan helpen?

kenneth12345 15-12-10 18:09

Bestaat er ook een IPCC voor 4.2?

Don Pakito 06-02-11 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 615218)
Bestaat er ook een IPCC voor 4.2?

Ik neem aan dat dit via dezelfde manier moet lukken

bart2525 06-02-11 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Pakito (Bericht 638340)
Ik neem aan dat dit via dezelfde manier moet lukken

Bij mij alleszins niet...

Don Pakito 07-02-11 05:34

De Source is wat verouderd.
Volg deze tutorial: iPhone Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) - 9lives - Games Forum

Dit moet zonder problemen lukken!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.