//

iPhone 4 - Proximus

iPhone 4 - Proximus discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 15:12
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard iPhone 4 - Proximus

Hey,

Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding "gesprek mislukt".

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen? Naar het buitenland bellen is toch mogelijk met zo goed als elk tarief?

Is er misschien iets fout met het online wijzigen van mijn abbonement ofzo?


Mvg,
Kenny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 15:51
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman Bekijk bericht
Hey,

Sinds kort kan ik niet meer naar het buitenland bellen. Aangezien ik een buitenlandse vriendin heb is dit vrij irritant... Krijg gewoon de melding "gesprek mislukt".

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen? Naar het buitenland bellen is toch mogelijk met zo goed als elk tarief?

Is er misschien iets fout met het online wijzigen van mijn abbonement ofzo?
Mvg,
Kenny
Steek je simkaart in een andere gsm en probeer nogmaals te bellen. Als het gesprek dan ook mislukt, dan ligt het aan je simkaart/tarief en kunnen wij je hier niet helpen.

Als het gesprek daar lukt, dan zou ik mijn iPhone eens herstellen zonder een reservekopie terug te zetten.
  #3  
Oud 26-09-10, 14:08
Callum_ Callum_ is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

naar het buitenland bellen met proximus is dan ook mega duur. Als je mobiel internet enzo niet echt nodig hebt en vooral gaat smsen/bellen naar het buitenland kan ik je eerder ortel mobile aanraden.
  #4  
Oud 26-09-10, 14:15
berryvh's schermafbeelding
berryvh berryvh is offline
• iOS 12.4
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman Bekijk bericht
Hey,

Ik heb wel mijn tariefplan aangepast online, ik had smile 20 en ik heb dit aangepast naar MTV 20... Maar hieraan zou dit toch niet mogen liggen ?
Heb je online ook je "Proximus World" geactiveerd ? Als ik me niet vergis staat dit normaal gezien gedeactiveerd.

Mvg,
Berry
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Proximus 3G instellen op iPhone 4 rbn Overige providers België 6 01-09-10 16:47
België: proximus + iphone? Theezakj Overige providers België 1 25-06-10 11:53
België: Iphone - Proximus 3G Generations. Tasty Overige providers België 32 08-01-10 19:23
België: Proximus of iphone kapot? blaugrana Overige providers België 8 27-09-09 01:06
België: iPhone en Proximus Tasty Overige providers België 72 18-05-08 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.