//

Proximus 3g

Proximus 3g discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik had een iphone 3 g met een iphone abonnement van mobistar. Nu heb ik mij een iphone 4 aangeschaft. Mijn 3g heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 19:22
memphis memphis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard Proximus 3g

Beste, ik had een iphone 3 g met een iphone abonnement van mobistar. Nu heb ik mij een iphone 4 aangeschaft. Mijn 3g heb ik aan mijn moeder gegeven. Maar zij zit bij proximus zonder speciaal abonnement. Ik heb de 3 g uitgeschakeld op de iphone. Wat als ze nu gewoon buiten huis gaat. Maakt de telefoon dan verbinding ofzo? Want ik heb al de raarste verhalen gehoort. Mijn moeder is niet goed te been. Is altijd thuis. Daarom dat ze zo geen abonnement aangaat. Ze heeft gebeld naar proximus en hij wilde haar een abonnement aansmeren. Hij beweert dat de telefoon verbinding maakt en zo kosten maakt. Ik heb hier twijfels over. Als de 3 G op de iphone uitgeschakeld is. Hoe maakt hij dan verbinding. Weet iemand het antwoord. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 20:25
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Als 3G (is snelle dataverbinding) uitgeschakeld is maakt hij verbinding via het langzame GPRS netwerk.
  #3  
Oud 27-09-10, 20:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb hier ook een iPhone 3G met Proximus en die kan niet op het internet buitenhuis. Als je dus 3G en Mobiele data uitschakelt in de instellingen en je niets onder Mobiel Datanetwerk ingeeft, dan mag je er vrij zeker van zijn dat de iPhone geen verbinding gaat maken.
  #4  
Oud 27-09-10, 21:31
memphis memphis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ik heb hier ook een iPhone 3G met Proximus en die kan niet op het internet buitenhuis. Als je dus 3G en Mobiele data uitschakelt in de instellingen en je niets onder Mobiel Datanetwerk ingeeft, dan mag je er vrij zeker van zijn dat de iPhone geen verbinding gaat maken.
Als je mobiel date verkeer uitschakeld. Kan je dan nog mms'en versturen en ontvangen?
Alvast bedankt.
  #5  
Oud 30-09-10, 12:51
tranceparency tranceparency is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memphis Bekijk bericht
Als je mobiel date verkeer uitschakeld. Kan je dan nog mms'en versturen en ontvangen?
Alvast bedankt.
Ja omdat mms niets met het 'data' verkeer te maken heeft... Ik kon vroeger op een good old nokia of Samsung ook mms'en.... En die had geen internet dus...
  #6  
Oud 01-10-10, 09:59
memphis memphis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tranceparency Bekijk bericht
Ja omdat mms niets met het 'data' verkeer te maken heeft... Ik kon vroeger op een good old nokia of Samsung ook mms'en.... En die had geen internet dus...
Ok bedankt voor de hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: proximus keviiin Overige providers België 9 10-03-11 20:59
België: Proximus microsim matthias.flion Overige providers België 6 12-08-10 09:12
België: Skype op Proximus giljom Overige providers België 0 07-05-10 20:42
België: Proximus Mr. Stevens Overige providers België 29 30-01-10 20:21
België: proximus 3G service lodevs Overige providers België 0 07-04-09 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.