PROXIMUS: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
Beste forumleden,
Sinds vandaag krijg ik de melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice" op mijn iPhone 4, zowel bij het versturen als een sms als bij het internet. Ik kan nu dus geen berichten meer verzenden en waarschijnlijk ook niet ontvangen. Het probleem is: het heeft altijd gewerkt tot nu toe, ik heb vandaag ook geen enkele instelling gewijzigd. Mijn provider is Proximus. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing? Er zijn al enkele topics hierover geweest, maar dat ging altijd om het 3G netwerk. Ik kan nu zelfs niet meer sms'en... alvast bedankt! |
Heb je al eens een harde reset geprobeerd?
|
Jep, heb ik tweemaal geprobeerd
|
Misschien nog even vermelden wat ik geprobeerd heb:
- Harde reset - Reboot - Herstellen van iPhone - Updaten naar 4.1 (met grote tegenzin) - Netwerkgegevens opnieuw instellen |
bij APN vul je internet.proximus.be in
geen gebruikersnaam of wachtwoord. edge en 3g aanzetten |
Citaat:
Ik kon ook geen sms'sen versturen en dan ligt het probleem ergens anders. Maar volgens mij lag het aan proximus zelf want vanmorgend kon ik alweer sms'en ;) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10. |