//

mobiel internet niet te activeren met alditalk (medion mobile)

mobiel internet niet te activeren met alditalk (medion mobile) discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben je daar echt 8 maand mee aan het sukkelen geweest ... ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-01-12, 11:46
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ben je daar echt 8 maand mee aan het sukkelen geweest ... ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-01-12, 14:29
beginner beginner is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gent
Berichten: 23
Standaard

Ik gebruik eigenlijk overal Wi-Fi en heb dat dus sporadisch nodig maar vandaag kreeg ik gratis data van ALDI dus heb ik nog een poging gedaan.... vandaag eindelijk de juiste oplossing gevonden in een andere discussie
  #23  
Oud 01-08-12, 15:17
myonlyboss myonlyboss is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem. waar heb je de oplossing gevonden? Ik zoek me zot...
  #24  
Oud 01-08-12, 16:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myonlyboss Bekijk bericht
Ik zit met hetzelfde probleem. waar heb je de oplossing gevonden? Ik zoek me zot...
Wat ist probleem mss, heb geen zin om hier alle posts te gaan lezen, duurd te lang.
  #25  
Oud 01-08-12, 17:21
myonlyboss myonlyboss is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Het probleem is om verbinding te maken met het internet via een medionmobile/alditalk simkaart. (databundel geactiveerd)

Ik gebruik deze in een 3G stick van Archos, aangsloten op mijn laptop.

Ik heb alle instellingen gedaan, heb een signaalsterkte van 5, maar als ik op verbinden klik, komt er geen verbinding tot stand.

Ik heb dit reeds meerdere malen gedaan met andere sticks en andere sim-kaarten, zonder probleem, maar hier lukt het dus niet. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie; u probeer ik ze eerst te activeren in een smartphone, maar ik wacht al meer dan 30 min op respons van base.

ik ben maar een leek in deze zaken, dus vermits "Beginner" zei dat hij een oplossing gevonden had op een ander forum, was de vraag enigszins aan hem gericht. Maar als u mij kan helpen, graag.
  #26  
Oud 02-08-12, 14:28
beginner beginner is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Gent
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myonlyboss Bekijk bericht
Het probleem is om verbinding te maken met het internet via een medionmobile/alditalk simkaart. (databundel geactiveerd)

Ik gebruik deze in een 3G stick van Archos, aangsloten op mijn laptop.

Ik heb alle instellingen gedaan, heb een signaalsterkte van 5, maar als ik op verbinden klik, komt er geen verbinding tot stand.

Ik heb dit reeds meerdere malen gedaan met andere sticks en andere sim-kaarten, zonder probleem, maar hier lukt het dus niet. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie; u probeer ik ze eerst te activeren in een smartphone, maar ik wacht al meer dan 30 min op respons van base.

ik ben maar een leek in deze zaken, dus vermits "Beginner" zei dat hij een oplossing gevonden had op een ander forum, was de vraag enigszins aan hem gericht. Maar als u mij kan helpen, graag.

Hoi,

Het is al enige tijd geleden dat ik het opgelost heb..... ik vermoed dat het zo gegaan is .... Ga naar "Instellingen" en dan naar "Algemeen" vervolgens naar "Stel opnieuw in" endan naar "Herstel netwerkinstellingen". Probeer dat eens.
  #27  
Oud 02-08-12, 14:35
myonlyboss myonlyboss is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

bedankt voor de reactie

ik werk met een stick op de laptop. de "connection manager" hiervan heeft deze
Instellingen/algemeen/vernieuw/... niet. Ik heb hem wel al verschillende malen opnieuw ingesteld, afgesloten en heropend, maar steeds zonder resultaat. Ik ga het nu met Scarlet proberen en hoop daar betere ondersteuning te krijgen dan bij medion/aldi.

och bedankt voor de hulp.

mvg,

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2012 om 15:43 ----------

Net gemerkt dat Scarlet verschrikkelijk duur is. (Had de komma verkeerd gezet)

Terug naar af dus (of naar medion-mobile)
  #28  
Oud 04-08-12, 21:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myonlyboss Bekijk bericht
Hallo,

bedankt voor de reactie

ik werk met een stick op de laptop. de "connection manager" hiervan heeft deze
Instellingen/algemeen/vernieuw/... niet. Ik heb hem wel al verschillende malen opnieuw ingesteld, afgesloten en heropend, maar steeds zonder resultaat. Ik ga het nu met Scarlet proberen en hoop daar betere ondersteuning te krijgen dan bij medion/aldi.

och bedankt voor de hulp.

mvg,

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2012 om 15:43 ----------

Net gemerkt dat Scarlet verschrikkelijk duur is. (Had de komma verkeerd gezet)

Terug naar af dus (of naar medion-mobile)
Ik heb ook nog ne stick gehad, ik moest er software enzo voor installeren, maar het ging nie, wat bleek; mijne laptop mankeerde een bepaald bestand daardoor ging het nie, ik ben er zelf geene krak in, ieamnd anders heeft da opgelost voro mij .

Toch jammer het ene makkelijker werkt dan een andere.
  #29  
Oud 05-08-12, 12:22
myonlyboss myonlyboss is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 4
Standaard

Ja moet zo iets zijn. Ik heb alles geprobeerd, instelling gecontroleerd, gereset etc... Heb een goed signaal, maar kan niet verbinden. In Spanje nochtans met andere stick en andere simkaart werkt het probleemloos.

Ik begin te vermoeden dat de simkaartjes van medionmobile alleen met de sticks van medionmobile werken. Kwestie van die ook te kunnen verkopen.
Is er iemand die het simkaartje van medionmobile/Aldi gebruikt in een andere stick? En met welke connection manager dan?

Morgen krijg ik een kaartje van Mobile Vikings toegestuurd. Maar die zitten ook op het base netwerk. Dus dat is nog afwachten.

mvg,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile MJJ Odido (T-Mobile) 13 01-06-12 11:28
Activeren 3GS (SIMlockvrij) lukt niet met Rabo Mobiel Robine80 iPhone algemeen 2 18-08-10 20:22
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk T-MOBILE 3.1.2 Jappieh Odido (T-Mobile) 1 16-11-09 11:00
t-mobile mobiel internet abbo Iknietsnap Archief 6 23-08-08 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.