iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: surf op gsm met generation (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/79983-surf-op-gsm-generation.html)

CharlieCharlo 13-12-10 17:42

surf op gsm met generation
 
Hallo,

ik zit met een kleine vraag.. daarnet kwam ik op deze site terecht.
Muziek, film, agenda en het beste van de actualiteit - Generation

daar kan je voor 3€ -> 25MB per maand gebruiken.. Weet er iemand of je dit ook kunt gebruiken voor de iphone apps? Want proximus heeft ook een andere systeem, iets met skynet, en daar kan je enkel de M.sites gebruiken..

FenixStyle 14-12-10 17:59

Er staat geen beperking op hetgeen ge doet met die 25mb hoor, ge kunt dus zowel surfen op full sites, applicaties gebruiken, youtuben,... Het een zal natuurlijk wel meer verbruiken dan het ander. Ik heb sinds vorige week ook zo'n internet-pack (200mb in ruil voor 10 euro belkrediet) en vindt het best wel voordelige formule..

Wook 14-12-10 18:36

Proximus is in België zowat de duurste provider voor mobiele data. Je kan best eens kijken bij Mobile Vikings, Jim Mobile of Aldi Talk voor normale tarieven.

CharlieCharlo 14-12-10 18:51

Ik heb de 25MB genomen.. Gewoon om eens te testen. Kan je nr een nummer bellen ofzo om je resterende mb te zien?

bakkietje 14-12-10 19:46

Ik heb bij Proximus de Generation MTV formule (bel + sms bundel) + Internet On GSM Comfort (250MB).
'k Maak nogal veel gebruik van het Wi-Fi-netwerk, dus kom ik wel toe met die 250MB.

Aldi Talk werkt via het Base netwerk, dacht ik, niet? Lijkt me alleszins een goede deal.
Kwalitatief?

'k Ben best heel erg tevreden van het Proximus netwerk (bel, sms en internet on gsm).

Citaat:

Kan je nr een nummer bellen ofzo om je resterende mb te zien?
Via Proximus E-services kan je je instellingen wijzigen, zo kan je ook instellen wanneer je een sms wil ontvangen betreffende je data verbruik.

CharlieCharlo 17-12-10 00:38

Ik heb gekeken op de site van Proximus om de e service instellingen te wijzigen maar ik kan deze niet wijzigen.. Op de site van Proximus vind ik trouwens nergens info over deze actie..

bakkietje 17-12-10 00:56

Proximus Internet On GSM tarieven:
Tarieven - Proximus

Om toegang tot de E-Services te krijgen dien je wel een log-in aan te maken.

apotheosis 17-12-10 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo (Bericht 615775)
Ik heb gekeken op de site van Proximus om de e service instellingen te wijzigen maar ik kan deze niet wijzigen.. Op de site van Proximus vind ik trouwens nergens info over deze actie..

Best in shop uitleggen wat je wil maar toch allemaal mee opletten want ik heb serieuze miserie gehad al door te veranderen enz...

25MB om op een iphone te surfen en zelfs 50MB per maand om op een iphone te surfen is te weinig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.