iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Ik ben Viking en ik krijg... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/80754-ben-viking-krijg.html)

Kubbie92 24-12-10 14:17

Ik ben Viking en ik krijg...
 
Hoi allemaal!

Nu het toch al even geleden is dat ik op dit forum iets over de viking heb gelezen, wil ik de informatie daarover wat updaten... Wat biedt Mobile Vikings je aan?

Netwerk: Mobile Vikings - 3g dekkking via masten van Base
SMS: Elke herlading geeft je recht op 1000 smsen naar alle netwerken en 1000 naar alle andere Vikings
Bel: Van de 15 euro kan je meer dan een uur aan 24 cent bellen!

Wat biedt Viking voor de iPhone?
Je krijgt bij elke herlading 2GB internet, en iets dat nog niet alle mensen weten.. Als je erboven zit (wat mij toch al verwonderlijk zou lijken) en je officieel op MIN (-) staat, dan neemt dit nog altijd geen belwaarde van je af, omdat Viking in een testfase zit..

Extra:
Een uitstekende helpdesk die je vraag binnen de 12uur beantwoordt en in de dag ook telefoon. Daarnaast is klantvriendelijkheid toch een groot pluspunt. Alle nieuwe documenten of kaarten worden binnen de 2 of 3 dagen opgestuurd!

Extra kerstkado:
Je maakt iemand Viking en ontvangt 150 punten = 15 euro herlading, EN de persoon die Viking werd ontvangt die nu ook!

Donat 25-12-10 23:00

Ben MV en ziet er allemaal goed uit op papier en is het ook enkel crappy 3G netwerk van base. Veeeeeeel EDGE en zeer weinig 3G dekking.

Spijtig dat er niet iets is bij proximus wat hierop lijkt maar iets duurder is dan was ik al lang overgestapt..

Kubbie92 26-12-10 00:58

Als je ergens woont waar geen 3G is, dan kan ik er niet aan doen. In en rond Antwerpen heb je overal 3G..

FenixStyle 28-12-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 (Bericht 619047)
Als je ergens woont waar geen 3G is, dan kan ik er niet aan doen. In en rond Antwerpen heb je overal 3G..

België is meer dan enkel Antwerpen he. Anno 2011 zou ge gewoon verwachten dat een provider quasi overal 3G-dekking biedt, en niet enkel in een paar grote steden... (maar dat is uiteraard iets waar MV niets aan kan doen, dat ligt aan Base)

fiestaboyke 28-12-10 14:17

Haha doet me denken aan ... Antwerpen is stad, de rest is parking :D Idd, ik ben ook van Antwerpen, en heb er niet over te klagen over MV ;)

Kubbie92 28-12-10 16:00

Ja, maar nu niet zeggen dat er WEINIG 3G is en veel egde als het bij u in de buurt niet aanwezig is.. Gewoon wachten is de boodschap, of ja.. verhuizen?

glennvho 31-12-10 13:42

In Gent heb je ook bijna overal 3g dekking hoor, natuurlijk in de iets minder stedelijke gebieden zit je nog met edge, maar in elk geval beter of gprs. :)

apotheosis 31-12-10 18:20

Het probleem is je dikwijls buiten wel 3G hebt maar als je ergens binnegaat het omzeep is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.