iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Welke provider het beste voor iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/830-welke-provider-beste-voor-iphone-belgie.html)

absrnd 11-10-07 23:56

Welke provider het beste voor iPhone in België
 
Hey, ik ga komend weekend naar Gent voor een conventie, en ik zit er hard aan te denken om een sim-only abbo te halen net over de grens, om te voorkomen dat ik een absurde roaming rekening krijg voor internetten :cool:

de vraag is welke provider geeft de beste verbinding voor de IPhone ??

.

Peter 13-10-07 13:07

er is geen verschil. Mobistar en Proximus hebben de beste dekking in België, voor Base is dit op sommige plaatsen iets minder. ikzelf heb proximus en heb bijna altijd 5 streepjes ontvangst.

GunSmoke007 16-10-07 14:48

Weet er toevallig ook iemand welke Edge abbo's je in Belgie beschikbaar hebt? Ik zoek dan toch maar een nieuw abbo aan te vragen maar weet niet goed dewelke?? Iemand tips?

absrnd 16-10-07 15:40

Ik was dus in Gent voor 3 dagen, en had voor de zekerheid een prepaid kaart in de Iphone gestopt om absurde roaming EDGE kosten te besparen, alles voor nop, mijn Iphone kon geen verbinding krijgen , en kreeg steeds een melding dat ik niet aangemeld was bij EDGE :)

zelfs met de abbo sim niks :)

en na navraag was het niet mogelijk om een prepaid kaart te kopen in Gent om te internetten, dat kon schijnbaar alleen met een abbo :confused:

maar ja, geen internet maar ik heb wel geld bespaard :p

.

Brecht 16-10-07 16:14

Tiens da's raar.. GPRS'en gaat normaal ook met PREPAID-kaarten in België (toch van Mobistar & Proximus dacht ik)

GunSmoke007 17-10-07 16:18

Kheb eens met proximus gebeld: Opties die kunnen gebruikt worden zijn:

1. 49.99€ per maand voor unlimited download (max 2 gig) (ik vroeg mij dan af WHY zeggen ze NO LIMIT)
2. 24.99€ voor 10uur per maand internet zonder limiet
3. 15.00€ voor 15 mb per maand
4. 4.99€ per uur
5. +-0.5€ / 100kb

Deze opties hebben ze mij gegeven, hopelijk ben ik 100% correct want naar mijn mening kende de dame aan de telefoon er zelf niet veel van :p Maargoed dit was het wel ongeveer! Zeker de eerste 3 :)

Roue 30-10-07 01:41

Je kan met BASE ook internet!

Ik heb NOG ( ik wil zo snel een iPhone) k610i met een gewone Base PrePaid en ik zit iedere dag op het internet :) google msn hotmail enzz

Sandrino 30-10-07 02:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 (Bericht 7395)
Kheb eens met proximus gebeld: Opties die kunnen gebruikt worden zijn:

1. 49.99€ per maand voor unlimited download (max 2 gig) (ik vroeg mij dan af WHY zeggen ze NO LIMIT)
2. 24.99€ voor 10uur per maand internet zonder limiet
3. 15.00€ voor 15 mb per maand
4. 4.99€ per uur
5. +-0.5€ / 100kb

Deze opties hebben ze mij gegeven, hopelijk ben ik 100% correct want naar mijn mening kende de dame aan de telefoon er zelf niet veel van :p Maargoed dit was het wel ongeveer! Zeker de eerste 3 :)

Momenteel in aanbieding in onze Phonehouse shops: optie 1, optie 2 en optie 6. Optie 6 vraagt u zich af? Jawel, men heeft ook de evening & weekend van 29,99 Euries de maand...
Wat is de promotie nou juist?
Wel, je krijgt van The Phonehouse in samenwerking met proximus de VMC Modem cadeau die je dus ook vervolgens kan gebruiken om op je Macbook of Laptop aan te sluiten + de eerste twee maanden van je internetverbinding die zijn nogeens gratis op een contract van 12 maanden. Zo dus, indien interesse, kom naar je Phonehouse in de buurt!

Groetjes

Sander

Tjakka 16-11-07 12:48

ik zou zeggen BASE DATA MAX, 2 redenen...

1. € 25 voor 1 gig
2. ondersteunen EDGE

Voor je spraak abo kan je kiezen wat jou past alleen geen prepaid daar gaat die datamax niet bij.

suc6

Tjakka

Pragmarc 09-12-07 14:46

momenteel 34 euro/2GB bij Proximus indien je een ADSL abo hebt (ADSL Go of hoger)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.