iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/)
-   -   België: Euphony problemen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f116/overige-providers-belgie/85689-euphony-problemen.html)

Trekhond 27-02-11 15:37

Euphony problemen
 
Ik en mijn vriendin zijn onlangs overgestapt van Proximus naar Euphony.

We hebben beiden een 4g.

Eerst wou ik dit niet doen, maar na aandringen van die persoon toch gedaan.
We opteerden beide voor het My45.
Hij zei ons als we met 2 personen intekenden we alle promo's kregen.

Dan maar toch gedaan.
Achter onze rug om heeft hij voor mijn vriendin de My15 genomen, zonder internet (waarom heb je anders een iphone) en voor mij was het eenmalig 50 mb, na amper 2-3 dagen al opgebruikt:s

Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden.

Al meerdere keren naar die persoon gebeld, gemaild, gesms't amper reactie en als ik reactie kreeg, alles komt in orde.

Ook al een vriendelijk mailtje gestuurd eerst naar Euphony en ik kreeg het belachelijke antwoord van wij kunnen niet helpen.

Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn.

maar de service in dergelijke trekt echt op niks.

Graag hulp..

iQuote 28-12-11 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond (Bericht 646358)
Ik en mijn vriendin zijn onlangs overgestapt van Proximus naar Euphony.

We hebben beiden een 4g.

Eerst wou ik dit niet doen, maar na aandringen van die persoon toch gedaan.
We opteerden beide voor het My45.
Hij zei ons als we met 2 personen intekenden we alle promo's kregen.

Dan maar toch gedaan.
Achter onze rug om heeft hij voor mijn vriendin de My15 genomen, zonder internet (waarom heb je anders een iphone) en voor mij was het eenmalig 50 mb, na amper 2-3 dagen al opgebruikt:s

Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden.

Al meerdere keren naar die persoon gebeld, gemaild, gesms't amper reactie en als ik reactie kreeg, alles komt in orde.

Ook al een vriendelijk mailtje gestuurd eerst naar Euphony en ik kreeg het belachelijke antwoord van wij kunnen niet helpen.

Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn.

maar de service in dergelijke trekt echt op niks.

Graag hulp..

Ikzelf heb alleen maar positieve ervaringen met Euphony. In deze reactie van Trekhond zitten een aantal opmerkingen in waaruit blijkt dat dit niet serieus kan worden genomen en meer bedoelt is om Euphony zwart te maken..

Euphony is een doorverkoper van Mobistar, je belt dus met Mobistar en met het Mobistar netwerk. De opmerking Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden. is dus dan ook onzin want je belt nog steeds via het Mobistar netwerk.

Euphony werkt met contracten van 24 maanden, dus de opmerking: Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn. is ook niet correct.

Indien je van meer internet gebruik wilt maken dan de gratis 50 Mb die je erbij krijgt, dan kan je gewoon een extra Mobistar optie erbij nemen zoals "Internet Everywhere." De gratis 50 MB data bij bijvoorbeeld de My45 krijg je overigens er maandelijks bij dus eenmalig 50 mb is wederom niet correct.

De Euphony tarieven voor bellen en sms-en liggen veel lager dan andere aanbieders en wat betreft de service, uit een onderzoek van de Hogeschool van Gent kwam Euphony met een klantentevredenheid van 92% er onlangs zeer positief vanaf, dus nogmaals, er zitten behoorlijk wat onwaarheden in bovenstaand bericht..

Geertdm 25-04-12 12:45

Ik kan enkel IQuote gelijk geven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.