//

Euphony problemen

Euphony problemen discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik en mijn vriendin zijn onlangs overgestapt van Proximus naar Euphony. We hebben beiden een 4g. Eerst wou ik dit niet doen, maar na aandringen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-11, 15:37
Trekhond Trekhond is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 23
Standaard Euphony problemen

Ik en mijn vriendin zijn onlangs overgestapt van Proximus naar Euphony.

We hebben beiden een 4g.

Eerst wou ik dit niet doen, maar na aandringen van die persoon toch gedaan.
We opteerden beide voor het My45.
Hij zei ons als we met 2 personen intekenden we alle promo's kregen.

Dan maar toch gedaan.
Achter onze rug om heeft hij voor mijn vriendin de My15 genomen, zonder internet (waarom heb je anders een iphone) en voor mij was het eenmalig 50 mb, na amper 2-3 dagen al opgebruikt:s

Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden.

Al meerdere keren naar die persoon gebeld, gemaild, gesms't amper reactie en als ik reactie kreeg, alles komt in orde.

Ook al een vriendelijk mailtje gestuurd eerst naar Euphony en ik kreeg het belachelijke antwoord van wij kunnen niet helpen.

Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn.

maar de service in dergelijke trekt echt op niks.

Graag hulp..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 17:13
iQuote iQuote is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond Bekijk bericht
Ik en mijn vriendin zijn onlangs overgestapt van Proximus naar Euphony.

We hebben beiden een 4g.

Eerst wou ik dit niet doen, maar na aandringen van die persoon toch gedaan.
We opteerden beide voor het My45.
Hij zei ons als we met 2 personen intekenden we alle promo's kregen.

Dan maar toch gedaan.
Achter onze rug om heeft hij voor mijn vriendin de My15 genomen, zonder internet (waarom heb je anders een iphone) en voor mij was het eenmalig 50 mb, na amper 2-3 dagen al opgebruikt:s

Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden.

Al meerdere keren naar die persoon gebeld, gemaild, gesms't amper reactie en als ik reactie kreeg, alles komt in orde.

Ook al een vriendelijk mailtje gestuurd eerst naar Euphony en ik kreeg het belachelijke antwoord van wij kunnen niet helpen.

Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn.

maar de service in dergelijke trekt echt op niks.

Graag hulp..
Ikzelf heb alleen maar positieve ervaringen met Euphony. In deze reactie van Trekhond zitten een aantal opmerkingen in waaruit blijkt dat dit niet serieus kan worden genomen en meer bedoelt is om Euphony zwart te maken..

Euphony is een doorverkoper van Mobistar, je belt dus met Mobistar en met het Mobistar netwerk. De opmerking Thuis hebben we gewoon geen ontvangst, terwijl we vroeger met mobistar en proximus dit niet hadden. is dus dan ook onzin want je belt nog steeds via het Mobistar netwerk.

Euphony werkt met contracten van 24 maanden, dus de opmerking: Wat kan ik doen voor hier weg te raken bij Euphony, is een contract van 36 maanden. Moesten ik en mijn vriendin internet hebben, zou het nog zo geen ramp zijn. is ook niet correct.

Indien je van meer internet gebruik wilt maken dan de gratis 50 Mb die je erbij krijgt, dan kan je gewoon een extra Mobistar optie erbij nemen zoals "Internet Everywhere." De gratis 50 MB data bij bijvoorbeeld de My45 krijg je overigens er maandelijks bij dus eenmalig 50 mb is wederom niet correct.

De Euphony tarieven voor bellen en sms-en liggen veel lager dan andere aanbieders en wat betreft de service, uit een onderzoek van de Hogeschool van Gent kwam Euphony met een klantentevredenheid van 92% er onlangs zeer positief vanaf, dus nogmaals, er zitten behoorlijk wat onwaarheden in bovenstaand bericht..
  #3  
Oud 25-04-12, 12:45
Geertdm Geertdm is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik kan enkel IQuote gelijk geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 16:19
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43
iPhone: Problemen in FW 3.1 marcoryn Jailbreak 0 03-10-09 17:38
Wi-Fi problemen thijsje_26 iPhone algemeen 5 29-09-09 23:12
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.