iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Telenet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/)
-   -   3g netwerk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/126608-3g-netwerk.html)

stefan195 02-10-12 12:03

3g netwerk
 
iemand die mij kan vertellen hoe het zit met het 3g netwerk van telenet?
ik zou graag naar het king abbo. gaan maar als je 1gb.internet hebt op edge is ook niet alles.


gr

Bomans 02-10-12 12:11

Telenet gebruikt het netwerk van M*

Zoek eens op ervaringen bij mobistar.

Urbanfoto 02-10-12 21:53

Ik ben overgestapt van Proximus naar Telenet en dat ga ik binnen 5 maand terug doen. De 3G bij Telenet trekt op niks!

stefan195 03-10-12 03:41

Ik dacht het al:)
Morgen dan maar eens kijken hoe het zit bij proximus voor mijn abbo.
kom lang niet meer toe met mijn 250mb.:rolleyes:

Urbanfoto 03-10-12 19:37

Daarnet gebeld naar Telenet ze kunnen weinig doen aan de slechte 3G verbinding terwijl die uitstekend zou moeten zijn op de plek waarvoor ik belde.

Vrijdag doe ik het nodig en is het byebye Telenet!
Tmag dan 10 euro goedkoper zijn maar 1000x slechter ook.

apotheosis 03-10-12 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 832028)
Daarnet gebeld naar Telenet ze kunnen weinig doen aan de slechte 3G verbinding terwijl die uitstekend zou moeten zijn op de plek waarvoor ik belde.

Vrijdag doe ik het nodig en is het byebye Telenet!
Tmag dan 10 euro goedkoper zijn maar 1000x slechter ook.

Word eens wakker aub; telenet heeft geen eigen netwerk, zij kunnen nikske doen. Ze maken gebruik van het mobistar netwerk.

Urbanfoto 03-10-12 20:51

Zo ver was ik allang voor ik belde ze! Maar ik ondervind al ne ganse dag mobiel internetproblemen ook vandaag en daarvoor hebk ook gebeld.

Maar de vrijdag stap ik terug over naar Proximus.

hanske636 03-10-12 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 832100)
Zo ver was ik allang voor ik belde ze! Maar ik ondervind al ne ganse dag mobiel internetproblemen ook vandaag en daarvoor hebk ook gebeld.

Maar de vrijdag stap ik terug over naar Proximus.

Telenet heeft vandaag technische problemen gehad met mobiel internet via 3G. (gelezen op twitter)

apotheosis 12-10-12 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 832100)
Zo ver was ik allang voor ik belde ze! Maar ik ondervind al ne ganse dag mobiel internetproblemen ook vandaag en daarvoor hebk ook gebeld.

Maar de vrijdag stap ik terug over naar Proximus.

Proximus heeft gewoon de meeste en beste 3G, ze hebben ook de minste panne, over een heel jaar bekeken heb ik zelden panne.

klus 14-10-12 11:42

kies voor minder en beter.
Ik ben terug naar mijn vorige provider overgestapt, Telenet is erg traaaaaaag.
Tegenwoordig kunt u kosteloos bv paar manden proberen en dan terug overstappen/naar andere provider gaan

GwnneJeroen 14-10-12 18:13

ja ik heb ook King gezien maar ik hoor bijna overal om dat niet te doen...
Ik zit nu bij Base Check en ga misschien naar Check abo (15eur = 1GB - 10 000 smsen - aantal minuten) en ben best wel ergens tevreden over hun...

heb ook van generation connect gehoord maar ik weet niet of ik toekom met 2 000 smsen :S

psychoke225 16-11-12 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klus (Bericht 837606)
kies voor minder en beter.
Ik ben terug naar mijn vorige provider overgestapt, Telenet is erg traaaaaaag.
Tegenwoordig kunt u kosteloos bv paar manden proberen en dan terug overstappen/naar andere provider gaan

Bij telenet ja , kosteloos opzeggen.
Bij base ja kosteloos.
Bij mobi en proximus , minimum 6 maand contract :)

colliehome 16-11-12 09:06

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.