iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Telenet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/)
-   -   Levertermijn iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/127092-levertermijn-iphone-5-a.html)

estebritt 08-10-12 18:38

Levertermijn iPhone 5
 
Hallo, ik heb een iPhone 5 (zwart 16gb) besteld bij Belcompany Mortsel, op 27 september.
Ze wisten me te zeggen dat ik 7e was.
Wanneer ik bel naar Belcompany zeggen ze dat er een stock-breuk is..
Heb ondertussen al een paar keer gebeld, telenet via twitter gecontacteerd (geen reactie)..
Weet iemand iets van de volgende levering die zou gebeuren bij Telenet/Belcompany?

koekeroeltje 10-10-12 22:02

Beste Estebritt, ik heb twee iPhone 5's (zwart 64gb, 32gb) bij Belcompany Aalst besteld, op 28 september en ze wisten ook mij te zeggen dat ik de 4,5 was.
Ik ben al een paar keer naar hun winkel geweest, ze wisten steeds te zeggen dat ze niet weten waneer ze worden geleverd, wel wisten ze te zeggen dat de iPhones in de eerste levering zouden zitten.

estebritt 10-10-12 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekeroeltje (Bericht 836087)
Beste Estebritt, ik heb twee iPhone 5's (zwart 64gb, 32gb) bij Belcompany Aalst besteld, op 19 september en ze wisten ook mij te zeggen dat ik de 4,5 was.
Ik ben al een paar keer naar hun winkel geweest, ze wisten steeds te zeggen dat ze niet weten waneer ze worden geleverd, wel wisten ze te zeggen dat de iPhones in de eerste levering zouden zitten.

Is daar nog geen enkele levering geweest?

koekeroeltje 10-10-12 23:28

Jawel, er was de 28ste september een levering van 6 iPhones. Ik was daar de 28ste, maar ik was net te laat. Alle zwarte iPhones waren weg, en 32gb was zelfs niet eens binnengekomen. Ze wisten te vertellen dat zij normaal in de loop van de volgende week weer iPhones zouden binnen krijgen en dat lab9 er zelf geen zou binnenkrijgen. Heb dan mijn bestelde iPhone bij lab9 afgezegt en heb er 2 betseld bij Belcompany.

estebritt 10-10-12 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekeroeltje (Bericht 836163)
Jawel, er was de 28ste september een levering van 6 iPhones. Ik was daar de 28ste, maar ik was net te laat. Alle zwarte iPhones waren weg, en 32gb was zelfs niet eens binnengekomen. Ze wisten te vertellen dat zij normaal in de loop van de volgende week weer iPhones zouden binnen krijgen en dat lab9 er zelf geen zou binnenkrijgen. Heb dan mijn bestelde iPhone bij lab9 afgezegt en heb er 2 betseld bij Belcompany.

Maar je was 4 en 5? Allemaal andere binnengekomen dan ofzo?

koekeroeltje 10-10-12 23:59

Mijn bestelling staat op nummer 4 en 5 (2 iPhone's ), er waren al 3 bestellingen voor mij.

Treez 12-10-12 11:49

ik heb gisteren naar telenet een PM gestuurd via facebook vandaag reactie gekregen
Telenet
  • Momenteel hebben wij hier geen zicht op. We wachten op een nieuwe levering van apple uit.

    We communiceren het zeker als er een nieuwe lading toekomt.

    Met vriendelijke groeten,
    Charlotte van Telenet
hopelijk is er vandaag een levering (dinsdag en vrijdag)

estebritt 16-10-12 22:54

ondertussen nog iemand nieuws?

koekeroeltje 16-10-12 23:01

Ik heb nog niets gehoord van mijn bestelling.
Ze mogen ze toch gaan leveren hoor! Kan echt niet meer wachten!

estebritt 16-10-12 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekeroeltje (Bericht 838924)
Ik heb nog niets gehoord van mijn bestelling.
Ze mogen ze toch gaan leveren hoor! Kan echt niet meer wachten!

Kan je wel zeggen! Heb vrijdag nog eens gebeld, nu met excuus dat ze 'NET' hadden vernomen dat er een staking aan de gang was bij de fabrikant in China..
Maar vandaag wel van iemand gehoord die ook via telenet had besteld dat ze hem vandaag mocht komen halen. Misschien is dat een teken dat ze bijna gaan komen?

koekeroeltje 16-10-12 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door estebritt (Bericht 838927)
Kan je wel zeggen! Heb vrijdag nog eens gebeld, nu met excuus dat ze 'NET' hadden vernomen dat er een staking aan de gang was bij de fabrikant in China..
Maar vandaag wel van iemand gehoord die ook via telenet had besteld dat ze hem vandaag mocht komen halen. Misschien is dat een teken dat ze bijna gaan komen?

Ik hoop het, ben al een paar keer bij Belcompany binnen geweest, maar daar weten ze van niets.

estebritt 16-10-12 23:15

ben net op 9lives aan het lezen dat BC veel toestellen achterhoud voor collega's en vrienden.. morgen nog eens bellen en horen wat ze daarop te zeggen hebben... ik stond 7e en hebt de woensdag voor release besteld, Oké dat BC er zelf niet aan kan doen, maar als ze beginnen met achterhouden hebben ze ook geen recht meer van spreken...

koekeroeltje 16-10-12 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door estebritt (Bericht 838935)
ben net op 9lives aan het lezen dat BC veel toestellen achterhoud voor collega's en vrienden.. morgen nog eens bellen en horen wat ze daarop te zeggen hebben... ik stond 7e en hebt de woensdag voor release besteld, Oké dat BC er zelf niet aan kan doen, maar als ze beginnen met achterhouden hebben ze ook geen recht meer van spreken...

Hoop echt dat ze eerlijk zijn en dat ze zo snel mogelijk bellen dat ik ze mag gaan halen.

estebritt 16-10-12 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekeroeltje (Bericht 838936)
Hoop echt dat ze eerlijk zijn en dat ze zo snel mogelijk bellen dat ik ze mag gaan halen.

Bij mij zeggen ze ook elke keer iets anders.. Njha, meer als wachten kunnen we niet doen..

koekeroeltje 16-10-12 23:41

We zien wel. Hoe sneller hoe beter.

Inan10 18-10-12 23:48

Iphone 5
 
Ben vandaag langs een belcompany center geweest. Blijkbaar is er vandaag een levering gedaan. De winkel in Genk zou er drie krijgen... :-S Volgens de verkoper zou Telenet ook een levering ontvangen hebben...maar hoeveel....?

estebritt 20-10-12 09:33

ik ben gisteren mijn zwarte iPhone 16gb kunnen gaan halen in BC Mortsel, had hem besteld 26 september,
super toestel wel!

koekeroeltje 20-10-12 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door estebritt (Bericht 840317)
ik ben gisteren mijn zwarte iPhone 16gb kunnen gaan halen in BC Mortsel, had hem besteld 26 september,
super toestel wel!

Ik heb nog steeds van niets gehoord. Ik hoop dat ze nu de komende week binnenkomen, het wachten hangt men keel uit.

Inan10 23-10-12 23:25

Vandaag telefoontje ontvangen, wordt morgen voormiddag thuis geleverd :)

psychoke225 16-11-12 09:33

op het blog :

UPDATE **** We hebben goed nieuws gekregen van Apple. We zaten er al even op te wachten (waarom dat zo is, legden we hieronder al uit) maar de komende weken zal er meer stock binnenkomen. Momenteel worden de toestellen overgevlogen vanuit China naar Europa. Onze koerierdienst contacteert je van zodra je toestel voorradig is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.