iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Telenet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/)
-   -   MMS probleem iphone 5 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f144/telenet/129515-mms-probleem-iphone-5-a.html)

Angelo taillaert 11-11-12 20:25

MMS probleem iphone 5
 
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb namelijk een vraagje
Telkens als ik een mms probeer te verzenden naar iemand krijg ik een rood uiroepteken er naast?
kan iemand mij helpen?
heb king-abo

MVG

psychoke225 16-11-12 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Angelo taillaert (Bericht 852028)
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier en heb namelijk een vraagje
Telkens als ik een mms probeer te verzenden naar iemand krijg ik een rood uiroepteken er naast?
kan iemand mij helpen?
heb king-abo

MVG

Pm je klantennummer eens ik werk bij telenet

de ron 19-01-13 12:46

MMS probleem iPhone 5
 
Hallo,
ik ben telenet iKong klant. Telkens ik een mms verstuur, dan krijgt de ontvanger een bericht om naar de website Telenet MMS te gaan, en daar aan te loggen met een bijgevoegd user-id en paswoord. Zeer omslachtig !!

Als ik een mms naar mijn eigen telefoonnr stuur, heb ik hetzelfde probleem.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn !

Iemand anders dergelijk probleem en evt ook de oplossing ?

Ik heb alle instellingen die telenet aanbeveelt (handmatig instellen) al 5 keer gecontroleerd, en die zijn in orde. Het mobiele netwerk staat aan.
Ook bij mijntelenet.be staat alles goed.

Vind het veel vervelend, heb contact opgenomen met telenet klantendienst, maar die raden aan om email te gebruiken om een foto te versturen.
Knappe service van de klantendienst ;-(

Ron

apotheosis 19-01-13 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de ron (Bericht 869531)
Hallo,
ik ben telenet iKong klant. Telkens ik een mms verstuur, dan krijgt de ontvanger een bericht om naar de website Telenet MMS te gaan, en daar aan te loggen met een bijgevoegd user-id en paswoord. Zeer omslachtig !!

Als ik een mms naar mijn eigen telefoonnr stuur, heb ik hetzelfde probleem.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn !

Iemand anders dergelijk probleem en evt ook de oplossing ?

Ik heb alle instellingen die telenet aanbeveelt (handmatig instellen) al 5 keer gecontroleerd, en die zijn in orde. Het mobiele netwerk staat aan.
Ook bij mijntelenet.be staat alles goed.

Vind het veel vervelend, heb contact opgenomen met telenet klantendienst, maar die raden aan om email te gebruiken om een foto te versturen.
Knappe service van de klantendienst ;-(

Ron

Ik heb proximus en ook problemen met mms en ik ben er ook zelf vanaf gestapt vanwege je telkens geld kwijt bent.
Ik stuur via email, via facebook,vooral facebook via chat, ook via de app whatsapp.
Iedereen die ne smartphone heeft moet whatsapp en viber installeren, uw probleem is meteen opgelost.
Er zijn dus genoeg beter en andere manieren.

Emiin' 19-01-13 22:16

Mensen, dit is gewoonweg te verhelpen door in te loggen op de telenet website.
Selecteer je abo-instellingen. De MMS-functie staat automatisch geblokkeerd bij telenet-abbonementen, was bij mij ook zo. Simpelweg NEE aanvinken in plaats van JA en kees is klaar! ;)
4'de laatste optie. Bij mijn geval staat MMS dus uit

http://i46.tinypic.com/o78rcl.png

de ron 09-02-13 12:11

bij mij staat Blokkeer MMS berichten ook op NEEN hoor.
Alle MMS die via het telenet gsm netwerk worden verstuurd komen op de website Telenet MMS terecht. Hier kan je ze dan downloaden (éénmalig).

Dit kan toch niet de bedoeling zijn ?

Zijn er mensen met een iPhone 4/4s/5 met een iKing of iKong abonnement die wel een MMS kunnen versturen en waarbij de ontvanger van de MMS de foto ineens op zijn smartphone kan bekijken zonder via de telenetmms.be website te moeten gaan ?

psychoke225 11-04-13 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de ron (Bericht 869531)
Hallo,
ik ben telenet iKong klant. Telkens ik een mms verstuur, dan krijgt de ontvanger een bericht om naar de website Telenet MMS te gaan, en daar aan te loggen met een bijgevoegd user-id en paswoord. Zeer omslachtig !!

Als ik een mms naar mijn eigen telefoonnr stuur, heb ik hetzelfde probleem.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn !

Iemand anders dergelijk probleem en evt ook de oplossing ?

Ik heb alle instellingen die telenet aanbeveelt (handmatig instellen) al 5 keer gecontroleerd, en die zijn in orde. Het mobiele netwerk staat aan.
Ook bij mijntelenet.be staat alles goed.

Vind het veel vervelend, heb contact opgenomen met telenet klantendienst, maar die raden aan om email te gebruiken om een foto te versturen.
Knappe service van de klantendienst ;-(

Ron

Net als jij stuur je gsm nummer :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 april 2013 om 18:26 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de ron (Bericht 876431)
bij mij staat Blokkeer MMS berichten ook op NEEN hoor.
Alle MMS die via het telenet gsm netwerk worden verstuurd komen op de website Telenet MMS terecht. Hier kan je ze dan downloaden (éénmalig).

Dit kan toch niet de bedoeling zijn ?

Zijn er mensen met een iPhone 4/4s/5 met een iKing of iKong abonnement die wel een MMS kunnen versturen en waarbij de ontvanger van de MMS de foto ineens op zijn smartphone kan bekijken zonder via de telenetmms.be website te moeten gaan ?

Profiel bij telenet staat niet correct , dit moet op legacy staan :)
Ik ga niet meer info geven , pm me


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.