//

zelfde emai op verschillende iphones

zelfde emai op verschillende iphones discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heeft mijn vrouw ook een Iphone. Wij hebben samen 1 email-account bij telenet. Als ik op mijn iphone een mail delete, is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Telenet
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-14, 10:08
fba0512 fba0512 is offline
• iOS 9.2.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard zelfde emai op verschillende iphones

Hallo,

Sinds kort heeft mijn vrouw ook een Iphone.

Wij hebben samen 1 email-account bij telenet.
Als ik op mijn iphone een mail delete, is deze ook automatisch weg op haar iphone.
Het vreemde is, dat deze mail op de Ipad wel blijft staan.

Hoe kan ik er voor zorgen dat die mails op mijn vrouw haar iphone wel blijven staan?

merci voor de hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-14, 10:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fba0512 Bekijk bericht
Als ik op mijn iphone een mail delete, is deze ook automatisch weg op haar iphone.
Dat is inherent aan een IMAP4 mail account.

Citaat:
Het vreemde is, dat deze mail op de Ipad wel blijft staan.
Dan wordt er op de iPad waarschijnlijk gebruik gemaakt van POP3 servers.

Citaat:
Hoe kan ik er voor zorgen dat die mails op mijn vrouw haar iphone wel blijven staan?
Op alle toestellen de POP3 servers gebruiken met de instelling dat de mail niet van de servers wordt gewist.
  #3  
Oud 30-07-14, 10:17
fba0512 fba0512 is offline
• iOS 9.2.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard

En hoe stel je een POP3-server in?
Zonet telenet verwijderd.
Welke moet ik dan gebruiken om een nieuwe account aan te maken: Icloud, Exchange, Google, yahoo,aol, outlook of anders (dit heb ik net geprobeerd en kreeg IMAP)?
  #4  
Oud 30-07-14, 10:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fba0512 Bekijk bericht
En hoe stel je een POP3-server in?
Tja, ik ken niet alle POP3 servers van alle mail providers op de deze wereld. Kijk eens op de webpagina van Telenet. Ik ben zeker dat je daar de instellingen kan vinden. Je zal in ieder geval "Anders" moeten gebruiken.

Het werkt zo:

Een IMAP4 account synchroniseert met de mail servers. Verwijder jij een mail dan is die mail ook weg op alle toestellen die het IMAP4 account gebruiken.

Een POP3 server dumpt alleen de mail in de inbox en synchroniseert niet. Verwijder jij een mail dan wordt die alleen lokaal verwijderd en niet op de andere toestellen die het POP3 account gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer-app in iOS 7 geeft verschillende temperatuur voor zelfde plaats Williamszn iPhone Apps 2 24-09-13 13:01
2 iPhones met zelfde Icloud? peggel iCloud 1 19-08-13 08:45
Verschillende Contacten - Zelfde Telefoonnumer - Inkomende oproep dotstijn iPhone algemeen 2 30-12-12 18:58
Verschillende berichten van zelfde persoon Elsss11 iPhone algemeen 4 07-08-12 17:12
Zelfde volgorde apps op 2 iphones en 2 iPods mabaelst iPhone Apps 1 05-12-11 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.