//

Mijn Iphone 7 krijgt geen mails meer binnen

Mijn Iphone 7 krijgt geen mails meer binnen discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds donderdag krijg ik geen mail meer binnen en kan ik niets verwijderen... Niet aan de instellingen gezeten ofzo. Telenet instellingen staan nog zoals ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Telenet
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-19, 15:46
TitaTovenaartje TitaTovenaartje is offline
• iOS 12.4.1
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 2
Standaard Mijn Iphone 7 krijgt geen mails meer binnen

sinds donderdag krijg ik geen mail meer binnen en kan ik niets verwijderen...
Niet aan de instellingen gezeten ofzo.
Telenet instellingen staan nog zoals ze moeten staan
Kan iemand zeggen wat er mis is?
Iphone7 ios12.4


Als ik met een andere mail naar mijn eigen stuur, krijg ik "mail delivery system" (delivery to the following recipients was aborted after 0 secons)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren


« telenet WiFree | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In mijn iPhone geen e-mails weg te doen nelhaverbus iPhone algemeen 1 27-02-15 11:06
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone Rodajo iPhone algemeen 3 29-09-11 16:14
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies edwinvanlaer iPhone algemeen 6 01-10-10 16:32
iPhone haalt geen mails meer binnen Londonforever iPhone algemeen 1 20-09-08 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.