//

3G op iPhone telenet

3G op iPhone telenet discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mijn pa heeft een iPhone 4 gekocht via telenet, maar nu krijgt hij hier geen 3G (ook geen edge btw, gewoon niets). Na ff ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Telenet
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-11, 00:18
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard 3G op iPhone telenet

Hey,

Mijn pa heeft een iPhone 4 gekocht via telenet, maar nu krijgt hij hier geen 3G (ook geen edge btw, gewoon niets).

Na ff te googlen heb ik gevonden dat de instellingen hiervoor "telenetwap.be" zijn, deze staan correct ingegeven in de instellingen.

Is aan de kust btw, sowieso zou hij toch moeten edge ontvangst krijgen en er zou wel zeker 3G bereik beschikbaar moeten zijn ook denk ik toch.

Greetz,
Kenny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-11, 02:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman Bekijk bericht
Hey,

Mijn pa heeft een iPhone 4 gekocht via telenet, maar nu krijgt hij hier geen 3G (ook geen edge btw, gewoon niets).

Na ff te googlen heb ik gevonden dat de instellingen hiervoor "telenetwap.be" zijn, deze staan correct ingegeven in de instellingen.

Is aan de kust btw, sowieso zou hij toch moeten edge ontvangst krijgen en er zou wel zeker 3G bereik beschikbaar moeten zijn ook denk ik toch.

Greetz,
Kenny
Je hebt een data aboke? Zodat je kan surfen op de iphone? Dat zat er automatisch in tis juist, dus dat kan al het probleem niet zijn. Als de instellingen correct staan dan zou dat meteen moeten gaan ja, dan zou je een E of 3G moeten zien staan of in het slechtste geval zie je zo een cirkeltje van gprs zoals dit o . (3g moet wel aanstaan dan als je 3G bereik wil hebben maar dat is er nog niet overal).
Tenzij je Wi-Fi hebt, Wi-Fi is sterker signaal dan zal Wi-Fi icoontje verschijnen, Wi-Fi eens afzetten dan.

Ik weet helaas niet de instellingen vanbuiten wat telenet betreft om mee de iphone te kunnen surfen.
Als je echt alles correct hebt ingesteld en het gaat niet , beste eens naar telenet bellen dan, mss het nog niet geactiveerd is??

Uw APN is dus ingevuld?

http://telenet.be/917/0/1/nl/thuis/g...instellen.html
  #3  
Oud 04-06-11, 03:51
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

Het is ondertussen opgelost door een herstel te doen van de netwerkinstellingen.

Thanks
  #4  
Oud 06-06-11, 16:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cokeman Bekijk bericht
Het is ondertussen opgelost door een herstel te doen van de netwerkinstellingen.

Thanks
Ok, dat helpt idd ook heel dikwijls, het komt niet altijd in me op om dat dan te posten, mijn excuses daarvoor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telenet: iPhone in combinatie met een abbo abacab81 Overige providers Nederland 6 29-06-10 12:40
België: Telenet & iPhone / Edge wvy Overige providers België 1 10-09-08 20:30
Telenet mail instellingen iphone 3g pumpeduse iPhone algemeen 2 21-07-08 20:27
België: Iphone instellingen telenet mobile marlboro Overige providers België 7 27-06-08 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.