iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Pre-order Mobistar (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/102039-pre-order-mobistar.html)

kal_el 21-10-11 16:16

Pre-order Mobistar
 
Hallo,

net zoals vorig jaar kun je weer uw toestel pre-orderen op sommige tijdstippen.
Zijn er hier mensen die interesse hebben in een reservering?
Ik heb er momenteel nog een aantal op overschot.

Grtz

Davidduzy 21-10-11 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 721852)
Hallo,

net zoals vorig jaar kun je weer uw toestel pre-orderen op sommige tijdstippen.
Zijn er hier mensen die interesse hebben in een reservering?
Ik heb er momenteel nog een aantal op overschot.

Grtz

Als je meerdere hebt besteld zullen ze allemaal geannuleerd worden (Ze checken op ip adres geloof ik). Vorig jaar net hetzelfde :)

kal_el 21-10-11 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 721951)
Als je meerdere hebt besteld zullen ze allemaal geannuleerd worden (Ze checken op ip adres geloof ik). Vorig jaar net hetzelfde :)

weet ik ;)
is dan ook allemaal besteld via een ander ip adres + andere namen.
Vorig jaar heb ik er zo voor mijn vrienden (4) 1 besteld en met succes opgehaald die dag :-)

hesperol 21-10-11 21:49

En wat als je hebt besteld terwijl je op school zat? Kunnen ze toch niet maken om dan je reservering te verwijderen?

Edit:
En wat indien 2 gezinsleden een iPhone willen pre-orderen? Heb je ook zelfde ip dus zou je slechts 1 per gezin kunnen krijgen... Lijkt me onwaarschijnlijk ;)

Davidduzy 21-10-11 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hesperol (Bericht 722091)
En wat als je hebt besteld terwijl je op school zat? Kunnen ze toch niet maken om dan je reservering te verwijderen?

Edit:
En wat indien 2 gezinsleden een iPhone willen pre-orderen? Heb je ook zelfde ip dus zou je slechts 1 per gezin kunnen krijgen... Lijkt me onwaarschijnlijk ;)

Sjah, ik kan alleen maar zeggen wat ze vorig jaar gedaan hebben hé :)

hesperol 22-10-11 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 722117)
Sjah, ik kan alleen maar zeggen wat ze vorig jaar gedaan hebben hé :)


En kreeg je dan een mail dat je bestelling is geannuleerd? Of kwam je dit pas in de winkel te weten?

Edit:
Gebeld naar Mobistar en daar bleek dat ze enkel op IP adres gaan filteren indien een naam meerdere keren voorkomt, of indien je familienaam veel voorkomt en hetzelfde IP ertussen zou zitten...

Dus je hoeft je geen zorgen te maken indien je op een openbare plaats hebt geregistreerd, ze kijken voornaamlijk naar je passport en je mail :D

Davidduzy 22-10-11 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hesperol (Bericht 722224)
En kreeg je dan een mail dat je bestelling is geannuleerd? Of kwam je dit pas in de winkel te weten?

Edit:
Gebeld naar Mobistar en daar bleek dat ze enkel op IP adres gaan filteren indien een naam meerdere keren voorkomt, of indien je familienaam veel voorkomt en hetzelfde IP ertussen zou zitten...

Dus je hoeft je geen zorgen te maken indien je op een openbare plaats hebt geregistreerd, ze kijken voornaamlijk naar je passport en je mail :D

Wel ja vorig jaar zat er iemand die 14 iphones had gereserveerd en die had enkele paspoorten mee maar mocht geen enkele meenemen :)

glennvho 23-10-11 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 721852)
Hallo,

net zoals vorig jaar kun je weer uw toestel pre-orderen op sommige tijdstippen.
Zijn er hier mensen die interesse hebben in een reservering?
Ik heb er momenteel nog een aantal op overschot.

Grtz

Ik heb wel interesse misschien. Welke versie heb je besteld? En hoe doe je het dan om hem te kunnen ophalen enzo?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.